Naar mijn ervaring zijn die vega porties wel echt holle kies formaat vergeleken met de vlees porties dus ik voel me altijd beledigd daar.
Nu heb ik zinnnn in BaiYok
Jij mag geen sushi meer
Dat is thais hahaha
Oja was even in de war met Silk 
Aah krijg er gewoon traanogen van.
Alsof er naast de Beren en simpele cafetaria’s alleen hippe fusion dingen bestaan. Niet dat je de Beren niet lekker mag vinden trouwens, maar er is nog zoveel meer.
Ik kan ook wel genieten van een simpele maar goede kipsaté trouwens. En nu heb ik honger.
Je woont niet in de buurt van Zwolle he?
BaiYok is echt heerlak namelijk
Iedere stad zou een BaiYok moeten hebben! Echt m’n lievelingsrestaurant 

Ik weet welke je bedoelt! Ik ben daar voor corona een keer met mijn werk terechtgekomen voor een lunch. Ik dacht toen nog een beetje gniffelend aan het forum en had alvast ingevuld dat het superslecht of cafetaria-achtig zou zijn. Maar: ik was positief verrast. Hartstikke prima salades en broodjes voor de lunch in ieder geval.
Oke, beetje andere categorie dan normaal, maar was een paar jaar geleden helemaal into dit kanaal en zie nu dat er sindsdien allemaal nieuwe wedstrijden en evenementen zijn ontstaan en dat er vorige week een nieuw toernooi is begonnen.
Ik geniet heel erg van de megaserieuze aanpak met commentaar en meerdere camera angles etc. in contrast met dat het gewoon knikkers zijn
Hahaha ja dit is zo grappig! Ik ken mensen die hier hele drank/gokspellen omheen verzinnen, door allemaal op een andere knikker in te zetten. Zijn ze de hele avond zoet mee.
Niet eens een Nakd of mostwanted shoplog?
Of Bodyfix met Anuschka. Anjoeska. Aljoeska
Haha, dit is geweldig!! Zo veel details ook 
.
Zij heeft toch echt zo’n heerlijk oppervlakkig leven.
Agnieszka 
Zat in de buurt 
Gaat haar serie weer verder? Was gestopt ivm Corona toch?
Haha bemoreunicorn zit in Leiden met Ibis hotel spon. Maar ze hebben echt een super sfeerloze kamer met 3 losse eenpersoons bedden?!
Zet ze dan in ieder geval in een mooie kamer, zou nu niet denken van goh volgende keer naar Ibis 
Gezondheid