Ja ze heeft een huis gekocht maar dat was al voor het ze weer terug ging naar der ouders.
Ik vind Fleurdeforce heel interessant, ze is superaardig en komt volwassen over. Maar ik snap niet dat iemand die zo niet relatable is qua achtergrond en niet per se supergoede makeupskills heeft zo groot is geworden. Ik ga haar vlog zo kijken, vind de Britse Youtubers nog steeds de allerleuksten. Vind het zo jammer dat Sammimaria zo weinig post
Ze heeft kort geleden wat updates op haar insta gepost hierover. Ze is heel erg ziek geweest, en nog steeds, waardoor ze heel erg is afgevallen.
Ze zei dat de âwat ben je mooi slank gewordenâ berichten heel pijnlijk waren omdat het helemaal niet haar intentie was om âmooi slankâ te zijn.
Dat afvallen is dus helemaal niet positief en best zorgelijk. Hoop dat het snel beter met r gaat!
Ze was er vroeg bij destijds en plaatste toen altijd filmpjes met populaire makeupproducten. Ook had ze veel designerspulletjes altijd. Ik vond dat toen super leuk om te zien, een beetje wegdromen bij dure spullen zoals je dat als tienermeisje doet. Maar ze was/is wel altijd heel eerlijk in review, dat vond ik ook fijn.
Nu is haar leven echt bizar anders, maar toch lijkt ze in dit soort vlogs weer relatable. Ik denk dat het te maken heeft met dat haar familie en die van Mike altijd al vrij rijk zijn geweest. Dan is er niet zo de behoefte om er mega mee te koop te lopen?
Sammimaria ken ik niet trouwens, ik ga eens kijken wie dat is haha.
Ik vind het echt heel gaar dat Jenna Marbles zich niet uitspreekt over de situatie in Amerika nu (BLM en wtf de politie daar aan het doen is) maar wel een story post waarin ze producten van black-face-shane-dawson promoot
Huh dat heeft ze verschillende keren gedaan, hier onder andere: https://www.youtube.com/watch?v=zyMgAMEf1rw
Hmm dat heb ik niet gezien want ik volg niet al hun podcasts. In dat geval wel goed, maar weet niet, vergeleken bij bijv. een Mykie van Glam&Glore die echt heel actief hierover postte + het promoten van Shane ligt bij mij niet echt lekker, maar kan ook persoonlijk zijn
Volgens mij doen ze nu ook bepaalde opdrachten voor hun zus.
Durf niet meer te liken omdat d eze post nu 117 likes heeft
Nee
En hij zegt dat alles proeft maar eten kan niet proeven, dat doe jij. Eten smaakt.
ja precies!
In de nieuwe vlog van Bonnie zijn ze bij dâr ouders. Bonnie: âMijn ouders waren naar hetzelfde Landal park als wij.â Wim: âNee wij waren bij Lendelâ Ik ga stuk
Haha wat aandoenlijk
Ik las Wil en Tien en had echt even een error, gekke combi. Maar love Wim en Til
Favoriete ANWB-koppel
de foefbunker was toch best gezellig als je het hiermee vergelijkt XD
Maar het huis van Rutger en Thomas is nog niet eens af⊠Hebben ze zelf ook gezegd in een video dat er nog dingen bij moeten komen.
Lol ja toen ze begon over die kleren en nick daarna over de bergschoenen dacht ik ja ze hebben ook bijna hetzelfde kapsel???