Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Annemerel heeft weer een samenwerking op Instagram. Deze keer met B-Better water. Op zich prima, maar ik vind altijd dat enorme verhaal wat ze eromheen draait bij een sponbericht zo stom en totaal niet geloofwaardig haha. En al die vorige producten waar ze dan eerst lyrisch over was zie je ook nooit meer terug :rofl:
-Oké, einde irritatie van Maarten.-

14 likes

Bij veel influencers toch, als er een lang verhaal staat op insta dan is het in veel gevallen #spon.

4 likes

Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Volg verder niet zoveel influencers, vandaar dat het me dan steeds zo opvalt bij haar.

1 like

Bij haar is dat sowieso opvallend. Volg haar niet meer vanwege de spon op haar insta en de vele herhaling op haar blog. Heel soms kijk ik nog weleens een vlog van haar als ik in de sportschool ben. Maar merk dat ik die corona vlogs heel erg saai vind. Als ze op reis is vind ik t wel leuk om te zien

1 like

OT maar ik snap niet hoe die healthgurus dt in hun slokdarm kunnen verwerken. :face_vomiting:

2 likes

Cottage cheese is juist superlekker! #leavecottagecheesealone

18 likes

3 likes

Omg garlic/herbs naanbrood onder de grill en dan cottage cheese en cherry tomaatjes erop. Yumm

6 likes

Ik lust sowieso geen kaas, behalve jong gesmolten op een pizza, dus ik moet ook m’n muil houden.

AKA: Ik kan zelf niet heel erg veel maar anderen maken mij leuk?
Ik vind het JUIST een meerwaarde als youtubers wel zelf editten. Of ze er goed in zijn is inderdaad de vraag, maar het eindproduct is dan wel authentiek.
Nu denk ik alleen maar: dus alles van Kalvijn is door een team in elkaar gezet.
Doe mij maar Bonnie

12 likes

Nah niet doe mij maar Bonnie maar verder wel eens met wat je zegt, voor bijv die Nina warink is het ook beeldmateriaal inleveren en 't vlogje wordt voor d’r klaargezet en idd hoe authentiek is dat dan

1 like

Haha ja maar die editor van Kalvijn is wel echt next level. Zo hilarisch die video’s met terror Guy of Nina :joy: Ik kan het niet uitleggen maar if you know, you know :see_no_evil:

9 likes

Ja ik vond dat ook grappig maar eigenlijk vind je dan dus zijn editors grappig ipv hemzelf toch

Soms is het een slimme keus omdat je je tijd beter kunt besteden. Editen van zo’n video als kelvin duurt minimaal 8 uur, dus omdat hij dat uitbesteed kan hij meer content schieten = meer uploads = blije kijkers (en moneys). Veel meer youtubers doen dit, ken ook iemand met 30k abonnees die dit doet.

1 like

Ja dat snap ik, maar het gaan wel ten kostte van zijn authenticiteit. En is Kalvijn niet altijd de 1e die youtubers roast omdat ze ‘fake’ zijn?

1 like

Huh, maar hoezo vind je iemand niet authentiek omdat hij z’n video’s niet zelf edit? Ik vind dat geen voorwaarde hoor. Hij maakt toch de content, boeien wie het saaie werk doet haha

5 likes

Gaat Diana Leeflang alweer verhuizen? Ik volg het even niet geloof ik.

Ze zegt op Twitter dat ze in haar nakie zit omdat al haar kleding is verhuisd.

Die jongen is sowieso een en al fake met zijn figuranten

Maar de videos van Kelvin zijn niet echt vlogs. Zit gewoon een script achter dus de authenticiteit is sowieso al ver te zoeken. Ik vind het een ander verhaal bij vloggers, maar die editen vaker zelf want het is natuurlijk super persoonlijk. Maar youtubers net zoals Kelvin is gewoon net een soort programma waar je naar kijkt.

1 like