Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Heeft hij nooit gezegd, maar heb genoeg kennis van video editing dat ik wel weet dat je zo’n video niet in 1 uur afkrijgt. Iets simpels als een vlog heb je zo af, maar die video’s van hem kosten echt veel tijd.

1 like

weet echt niet wat ik hiervan moet vinden…

Ik vind het stom dat ze het de Upside Down noemen

24 likes

€25 per ticket. Hahaha een normaal museum is niet eens zo duur.

11 likes

Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom er zo’n ongeschreven regel is dat YouTubers hun eigen video’s moeten editen. Het heeft (in mijn ogen) meer te maken met professionaliteit (als je dus erkent dat iemand anders iets beter kan wat de kwaliteit van je product bevordert) dan met authenticiteit.

17 likes

Romee strijd (oke niet zo’n youtuber als kalvijn maar toch wel frequent uploader) edit ook niks zelf. Maar zij wordt juist als heel authentiek gezien. Dus ik vind ook niet dat dat iets te maken heeft hoe of wie je vlogs edit

Ik las “Dit kind is content” eerst als: dit kind is tevreden.
Het drong pas een paar seconden later door dat het kind als inhoud/beeldmateriaal gezien werd :’)

12 likes

Jeetje ik kijk weer eens even een vlog van de Huismuts maar kan het al meteen niet meer aan. Dat gekrijs van Pip als ze net in die camper zijn? Ik zou he-le-maal gestoord worden (zou het ook als moeder zijnde niet accepteren als m’n kind alleen op volumeknop 100 praat).

18 likes

Haha ja dat verstond ik ook!

En vraag me af of ze het niet horen, volgens mij is hun strategie ook om Pip ‘lekker los te laten’ want heb zowel haar als Willem nog nooit Pip zien corrigeren. Volgens mij kan zij echt álles flikken.

2 likes

En ze belt haar moeder helemaal overstuur op omdat Pip een aardbeienjurkje aan wil naar school, maar daar zit een gaatje in :woozy_face: of die moeder dat wil naaien :woozy_face:

Maar haar moeder reageert heel droog dus ze zal wel vaker zulke buien hebben

6 likes

Keek een vlog van Jill maar wat doet ze met haar make up, die foundation kleur past totaal niet bij haar. Veel te oranje, mega onnatuurlijk. Of doet ze spray tan?

Ja vaak gebruikt ze zelfbruiner maar dan is ze alsnog oranje

2 likes

10 likes

Oh ik vond dit echt een heel lief stukje juist, beetje hysterisch misschien maar ook wel aandoenlijk

Ze doet in dat stukje gewoon precies na wat haar moeder een paar minuten eerder in de vlog deed. Incl. holy shit dus.

6 likes

Ik had bij dat stukje dat Pip om die step bleef zeuren echt zoiets van zet je camera uit en geef dat kind d’r step.

In een andere situatie had ik tegen een kind gezegd dat ze op haar beurt mag wachten.

En dat Rachel haar moeder belt om dat jurkje van Pip te fixen, ga ik verder geen mening over hebben. Ik zou m’n moeder in die staat bellen om m’n eigen jurk te laten maken, hahaha

4 likes

Dat volume, die stem, dat toontje van Pip, dat geholyshit, dat meeeeeeeen je niet, je moet nu eeeeecht ophouden hoor, die hysterische huilbui over een kapot AARDBEIENJURKJE!!! Alles in deze vlog shockeert mij. Allemaal echt zo mijlenver weg van hoe ik mijn kinderen opvoed. Maar hé, dat is ook een manier…

10 likes

Lag het aan mij of klonk het alsof die moeder er bijna om moest lachen.

@Flamoes wel shocking hè, hoe kinderen dat zo overnemen.

6 likes

Pff gelukkig heeft ze 2 sloffen.

22 likes

Ben ook maar ff gaan kijken naar onze huismuts maar ze huilt niet hysterisch om een aardbeienjurkje? Ze is ontroerd doordat haar kind voor het eerst naar school gaat. Hebben jullie nooit dat als je moet huilen om iets en je wilt iets (anders) wat niet gaat dat je dan nog harder moet huilen / lachen om jezelf? Volgens mij moest ze namelijk ook wel lachen toen ze met haar moeder belde en ik denk dat haar moeder haar echt niet uitlachte en het alleen maar heerlijk herkenbaar vond en lief dat haar dochter langs wilde komen om het moment te delen.

9 likes