JEMIG wat een dom verhaal
Ik kijk nooit iets van Mascha maar zie haar soms wel eens voorbij komen. Aan de titels etc te zien heb ik het idee dat ze niets anders doet dan troep vreten met die vriend van haar en troep kopen bij goedkope winkels.
Dat bedoelde ik te zeggen. Er is dus wel degelijk een dubbele standaard hierin.
Daar lijkt het op. Ik volg alleen al scannend de berichten hier. Ik kijk haar al jaren niet meer. Maar verbaas me zelf wel over hoeveel mensen blijven kijken en hier reageren op haar. Zij is toch al jaren niet meer relevant, maar zonder Mascha zou dit topic (of het andere, who cares…) vrijwel leeg zijn.
Ze is zo lekker gewoon gebleven
Ik vind dat types als Monica gewoon echt geen aandacht meer moet krijgen.
Zij verdient alleen maar geld omdat mensen naar die bullshit video’s van haar kijken waarin ze nog meer troep koopt, spon troep toegestuurd krijgt, niets uitvoert voor de maatschappij etc.
Bovendien vind ik dat gedoe met die box van haar zo laag dat ik dat echt niet meer los van haar kan zien.
Op deze manier wordt dat alleen maar in stand gehouden.
Maargoed er zijn vast mensen die het oprecht leuk vinden🤷🏼♀️
Kan dat alleen echt niet begrijpen. 
Wat is dit voor afzichtelijks??? Lijkt me ergens best de shit als je moeder zoiets voor je koopt zo vroeg al en dat je het dan later ook lekker kan gebruiken. Kiest ze dit 

Die hele ‘Ga echt geen merkkleding voor mijn kind kopen want dat vind ik belachelijk’ attitude die Monica voor de bevalling had heeft ze wel snel laten varen…
hahahhhahahahahhahahahahha wat een afschuwelijke snoopy tas
Vind het ZO knap hoe deze vrouw haar rol owned en schijt heeft aan wat mensen van d’r denken. Echt een ondergewaardeerde actrice.
Voor degenen die haar nog niet kennen: ze plaatst korte sketches op youtube en elk jaar gaat ze naar Oerol en maakt daar iedereen heel ongemakkelijk 
Ze maken die tassen er sws niet echt mooier op ofzo 

Ik vond dat zoooon leuke winkel, tot ze begonnen met die rare gekleurde armbandjes met kralen en nu dit weer
zo zonde.
Pff ik vind het ZO stom dat een foodblogger zoals Leonie een auto gesponsord krijgt. Echt wtf. Zouden er echt mensen zijn die zo’n auto kopen omdat zij er in rijdt? Ik kan me dat dus echt niet voorstellen. Ik heb totaal niet de indruk dat zij ook maar enig verstand heeft van auto’s namelijk. Nu krijgt weer een nieuwe Ford Puma, die dingen zijn vanaf €27.000,- te koop.
Snoopy deserves better!
Hoe vaker je een merk voorbij ziet komen, hoe beter dat schijnt te zijn. Dus ook als de influencer geen autoriteit is op het gebied van auto’s of jonge volgers heeft kan het volgens mij daarom wel nuttig zijn voor een merk.
Die mcdonalds snoopies
Met kleding bedoel ik een pyjama.
Nee maar ik was wel heel boos dat ik dat niet mocht en alle andere meiden van mijn klas wel!!!
Ja, ik ook.
Mn eerste BH evahhh van de h&m met snoopy erop.