Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Heb ik zeker wel eens. Ik pak er dan alleen meestal geen camera bij om het met de rest van de wereld te delen.

5 likes

Maarja dat is een beetje een dooddoener want het is haar werk

3 likes

Ja, filmpjes maken is haar werk inderdaad, maar ik vind het wel echt heel erg fucked up om als moeder van twee jonge kinderen zodra je moet huilen meteen de camera erbij te pakken om het met de wereld te delen. Dan krijgen die kinderen toch ook het idee dat altijd alles gedeeld moet worden.

(En dit komt dus nog eens bovenop het feit dat ze haar kinderen sowieso al weinig privacy geeft omdat ze hen ook gewoon filmt en die beelden openbaar deelt.)

4 likes

Ik ben het met je eens hoor, maar denk dat haar publiek dit wel wil zien omdat ze hier altijd over vlogt. Ik vind hoe zij met haar kinderen omgaat sowieso heeeel irritant

1 like

Vind dit weer zon awkward foto van haar en altijd die eeuwige pods in haar oren. :expressionless:

2 likes

Zou ze een grote boodschap moeten doen?

1 like

Een Peter-R-de-Vriesje

9 likes

Huh zij vindt dit soort foto’s toch altijd zo overdreven en aandachttrekkerij?

2 likes

Alles voor de nakd moneyzzz

Goed lichaam!

Ten eerste;

vind ik ‘HUH?’ zo kut.

Ten tweede:

Ik zeg niet dat ik iemand die z’n eigen video’s niet edit niet authentiek vind, ik reageer op dit artikel waarin ‘Kalvijn’ zegt dat hij niet snapt waarom bepaalde youtubers zo graag zelf willen monteren.
Dit artikel/interview doet vermoeden dat hij het maar overdreven moeite vind als yt’ers zelf alles doen en ik vind: respect voor diegenen die alles zelf doen.

1 like

Ik ken haar huis niet maar doet ze nou alsof ze een selfie maakt terwijl eigenlijk iemand anders deze foto van haar maakt? Anders heeft ze wel een hele grote spiegel op een vreemde plek in haar woonkamer :thinking:

(Kan hoor, maar het lijkt nu een beetje gek)

6 likes

Haat aan die pods, maar verder: goed lichaam, leuke bikini, good for her :clap:t2:

3 likes

Hahaha! Ik denk dat je gelijk hebt! Uitgaande van een gewoon vierkante ruimte zou deze spiegel dus schuin in de ruimte moeten staan. Als dat zo is, zou het een staande spiegel moeten zijn (want hij hangt iig niet aan de muur) maar een staande spiegel staat schuin dus dan krijg je altijd een foto vanuit een hoek. Maar deze ‘selfie’ is echt recht van voren gemaakt. Scherp gezien!

7 likes

In haar stories zie je in een boomerang dat het wel een spiegel is :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ah ok, slechte detective ben ik :grin:

Eerste wat ik dacht; another one bites the dust… (:clap::clap:)

1 like

Vandaag is de eerste webinar van Kaj en Monica. Ik vraag me af of iemand hier daar naar gaat kijken? Ik vraag me überhaupt af hoeveel tickets verkocht zijn??

Ah ik kijk net de vlog van esmee (die net uit een relatie komt) en heb wel een beetje met haar te doen. Maar wel fijn dat ze een leuk huisje heeft gevonden!

2 likes

Je hebt ook staande rechte spiegels, op pootjes bijvoorbeeld. Dus dat lijkt me logischer haha