Ah ik vind dit echt zo kut voor Alice. Echt waarom krijg die fucking aarsmongool dennis schouten nog aandacht. Hij is gewoon transfoob en racist, waarom krijgt hij in godsnaam een contract bij social, hoe kunnen zij het ok vinden hiermee te associëren
Tsja Talpa he die laten voetbal inside ook op tv. Boeit ze helaas helemaal niks.
Het lijkt me wel echt mega lastig voor haar dat zij dus ook bij Talpa zit. Aan de ene kant zou je zeggen: ‘Meid, ga weg bij die club!’ aan de andere kant heeft Jessie Maya wel eens besproken dat het voor haar lastig was om betaalde samenwerkingen te krijgen omdat ze transgender is. Het is dan vanuit mij wel gemakkelijk gezegd om je baan/zekerheid op te geven.
*Eigenlijk zou hij daar natuurlijk niet moeten werken maar dat geef ik bij Talpa weinig kans.
Ik denk eigenlijk eerder: fucking social, dump die gast NU. of neem het voor Alice op en hanteer consequenties. dan dondert hij zelf wel op miss
Ik zie net een post van Nikki (die van Hormeaun) en daar staat dan ‘Dais deelt uit’ en dan geven ze dus zo’n cursus van henzelf weg. Voelt als een nogal rare manier om reclame te maken voor je cursus. Ik vind het sowieso nogal kwalijk dat zij al dat geld heeft gehouden, had haar gesierd als ze dat aan iemand anders had gegeven die het goed had kunnen gebruiken.
Wat onwijs dom. Laat ze nou net zelf in de risicogroep vallen en we toch voornamelijk voor die groep al deze maatregelen hebben
Ik zag dit gisteren ook ja, vind het ook echt heel raar/ongepast. En in die cursus ga je dan leren hoe te leven zoals Daisy in het leven stond ofzo? Ik kan er ook echt niet bij dat zoveel mensen daar dan in trappen… En welk geld bedoel je?
Er is destijds iets van 30.000 (exacte bedrag kan ik even niet vinden) opgehaald voor een traplift en zodat ze samen nog konden reizen. Uiteindelijk kregen ze de traplift gesponsord en overleed Daisy vrij kort na het ophalen van het bedrag. Er is wel eens eerder commentaar geweest en dan zei ze: oké prima iedereen die z’n geld terug kan een mail sturen oid, maar ik houd het wel om reizen te maken. Vind het dan apart om te zien hoe ze een zwembad ed. in de tuin bouwen, kan best zijn van hun eigen geld, maar toch…
Ja helemaal mee eens maar ja, daar heb ik bij Talpa echt een hard hoofd in.
Ah ja, maar als ik dat terug kijk allemaal springen de tranen in m’n ogen. Het is zo zielig allemaal. Kan daar gewoon niet echt objectief iets van vinden
Oooh dat klopt ook ja! Was ik al helemaal weer vergeten. Inderdaad erg stom. Maar ik vind Nikki sowieso niet sympathiek. Ben ook nog altijd benieuwd waarom zij en haar zusje ruzie hebben…
Nu je het zegt… Die zijn nooit meer te zien op elkaars insta. Maar hebben ze echt ruzie of is dat een aanname? Hoe dan ook zonde, ze leken zo close en zo’n mooie band te hebben.
Wat dat geld betreft: ik geloof wel dat het het idee is dat ze die (reis)bucketlist van Daisy afmaken en dan op iedere bestemming een deel van de as uitstrooien. In die zin zou ze het geld dan nog steeds gebruiken waarvoor ze het gekregen heeft.
Gaat toch wel ver vind ik. Van andermans geld naar veel verschillende plekken reizen onder het mom van ‘voor Daisy’.
Maar het is andermans geld niet meer… Ze zijn ingehaald door de werkelijkheid waardoor ze het niet meer voor het oorspronkelijke doel konden gebruiken. Dit doel ligt daar heel dichtbij, vind ik. Ik heb hun destijds gevolgd en ze hadden in het ziekteproces wel echt een bepaalde mindset die ze nu voortzet.
Edit: Dat zwembad doet ongelooflijk decadent aan, maar ze doen praktisch alles zelf én ze hebben net een huis verkocht (en daar niet iets voor teruggekocht, want samenwonen). Dus dat kunnen ze prima van hun ‘eigen’ geld doen. Het lastige aan giften is wel dat je soms tot aan het einde der tijden aan iedereen en z’n moeder verantwoording lijkt af te moeten leggen over wat je met je/het geld doet.
Oh nee ik vind dit doel er mijlenver vandaan liggen. Het was bedoeld voor iets praktisch en nu word het gebruikt voor iets wat misschien een mooi idee is voor nikki. Maar er zijn genoeg mensen die wel nog praktische zaken nodig hebben terwijl ze kanker hebben.
En inderdaad die mindset die Daisy had, denk dat Daisy dat misschien ook wel had gedoneerd aan iemand anders die het meer nodig heeft? In ieder geval meer dan haar vriendin die hun huis meteen verkocht, hun dieren wegdeed, haar baan kon opzeggen en nu een huis compleet kan verbouwen incl zwembad met haar nieuwe vriendin.
Ja, zoals jij het schetst, geeft het een heel ander gevoel inderdaad. Dat van die dieren vind ik ook heel erg!
De waarheid zal misschien ergens in het midden liggen. We weten het niet. Ik probeer er niet te hard over te oordelen. Want partner overleden en dan hop: dieren de deur uit, huis verkopen, nieuwe vriendin en zwembad in de tuin: zo eendimensionaal is het natuurlijk nooit.
Dat geld zelf weer doneren, zou natuurlijk het allernobelst zijn. Maar zij heeft daar niet voor gekozen en ik vind dat kunnen en andere mensen vinden dat niet kunnen.
Oh, deze was als antwoord op @Karl_Lagerfeld bedoeld.
Toen het regende ging het volgens mij op een plek lekken.
Ze zei later ook iets van dat ze stress had toen ze dat forum lanceerde omdat er meteen heel veel aanmeldingen waren maar ze tegelijk ook het lek in de gaten moest houden omdat het weer regende.
Dat kan dus ook alleen maar als je bijna altijd thuis bent trouwens, als je op je werk zit en het gaat regenen ben je nat (letterlijk )
Ze heeft zelfs nooit een duidelijke uitleg gegeven volgens mij. Was alleen als reactie op een vraag die ze kregen onder een post. Leg dan duidelijk uit wat je ermee gaat doen. Tuurlijk is het niet meer je geld als je het weggeeft, maar dat geld is gegeven met een bepaald doel. Dan vind ik het netjes om te zeggen joh ik doe het naar iemand die het goed kan gebruiken en die reizen betalen we zelf. Ik heb de afgelopen 2,5 jaar haar ook geen reis zien maken met het doel waarvoor ze het geld heeft gekregen. Ik denk eerlijk gezegd dat het ook heel veel opsommingen bij elkaar zijn waardoor ik het allemaal nogal raar vind.
Hmm eerst volgden ze elkaar niet meer op insta volgens mij, maar nu wel. Al volgt het zusje dat hormeaun en Linda volgens mij niet. Maar het is vooral een aanname, eerst deelden ze regelmatig dingen van hun samen en nu al heel lang niet meer. Dus lijkt me sterk als er niks aan de hand is…
Ik vind het trouwens ook echt een beetje irritant dat mij dit schijnbaar boeit
Ik ben gewoon een erg slechte terug reageerder