Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik heb er 12 :joy: ik win

1 like

Wow wat? Ik ben na het overlijden van Daisy eigenlijk gestopt met volgen. Heb nog wel eens sporadisch op Nikki’s insta gekeken, maar dat hele hormeaun, positive happy yayay genezeul vind ik echt drie keer niks. Dat ze dat huis zo snel verkocht vond ik ook al raar, maar dat ze de huisdieren weg heeft gedaan heb ik even gemist. Waarom?

3 likes

Hier wordt het besproken:

Met dat hele hormeaun kan ik ook helemaal niks…

Ah nee wat sneu voor die dieren. Ook echt gewoon zo snel allemaal? En allergisch voor een naaktkat? Vind dit verhaal (samen met al de rest dat hier al voorbij is gekomen) best bizar.

Maar wat ik dus helemaal even niet begrijp: op insta heeft Nikki een post geplaatst met dat de hond had gescheten? Welke hond is dat dan? En waarom mag die er wel zijn en Does niet?

Deze post dus:

1 like

Verbaast mij helemaal niets @Annie :relieved::laughing:

1 like

Hm, geen idee over welke hond dat gaat…

Gutttt die boyfriend van denise, luc, wat lijkt hij toch een schat :purple_heart::purple_heart: ging ook stuk om zijn reactie dat hij in bed op denise lag te wachten toen ze thuiskwam en denise vragen waarom hij eigenlijk nog wakker was en hij dan heel droog: ja wat denk je, ik zat niet op de bus te wachten :joy:

26 likes

Lijkt me ook een lieve jongen. Dat hij ook met haar oma Chinees gaat eten als ze niet thuis is.

11 likes

Is er maar ƩƩn restaurant in de plaats waar Aranka woont? Hoe vaak kan een mens bij de Beren gaan eten?

4 likes

never forget dat ik hier was (deze beren ook echt) en de serveerster een glas cola over een vriend van me gooide en er vervolgens nog voor moesten betalen ookšŸ˜‚

34 likes

@HvO Dat het van een vriend is maakte ik net ook op uit het dagboek inderdaad! Maar dan nog zou ik er niet zo vaak willen zitten denk ik :sweat_smile:

Ik ga even iets extreem zuur posten, maar Rijk Hofman post op instagram dat hij een huis heeft gekocht zonder ooit geld te hebben hoeven krijgen of lenen van een ander; natuurlijk heel chill en uitzonderlijk om dat voor elkaar te krijgen in Amsterdam.

MAAR; Ik vraag me alleen af of dat allemaal was gelukt als hij niet de broer van Tim Hofman was.

35 likes

Kan je niet eens een restaurant noemen. Is toch zo’n ordinaire vreetschuur?

7 likes

Haha ja hier in Utrecht fiets ik er ā€˜altijd’ langs en heb dan echt het gevoel dat er ineens massaal mensen als berenmascotte naar buiten komen lopen. Maargoed, dat is mijn rare fantasie :joy:

16 likes

Hebben ze dan echte blaadjes sla in de vitrine in plaats van die van plastic? :upside_down_face:

2 likes

Misschien moet dit in het opbiechttopic, maar ik heb een jaar geleden eens bij de Beren gegeten (zit naast een bioscoop in een plaats in Brabant) omdat we even snel iets moesten eten en toen was het eigenlijk best wel goed? Ze hadden heel de kaart veranderd en ik had echt een prima kipgerecht met rijst.

Tot zover mijn niet interessante 50 cents.

18 likes

Helemaal mee eens, het was ook niet bijzonder. Kon me alleen niet vinden in hoe het hierboven werd geportretteerd. Ik zou er ook niet heengaan voor de gezelligheid of het heerlijke eten, maar als snelle maaltijd voor een film is het een betere keuze dan de snackbar.

2 likes

Haha ik las cappuccino uit de vriezer en dacht echt woooow dat is wel heel raar en slecht dus dat het nu carpaccio blijkt te zijn valt me mee eigenlijk haha

11 likes

Precies dit inderdaad. Daar kwam bij mij de verbazing vandaan dat iemand daar regelmatig ā€œgezelligā€ gaat eten.

Laf de Beren ook, vooral de berensaus :drooling_face:

6 likes