Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik wil echt een Luc in m’n leven, wat een schat is dat zeg

2 likes

Ja heeft hij een broer ofzo?

1 like

Omg die sierlijsten van Aimee, zo veel werk! Naar dat het proces zo tegenvalt voor ze

1 like

Dat las ik ook! En kwam er nu door jouw post pas achter dat ik het dus verkeerd had gelezen :sweat_smile:

1 like

:sob::sob:

1 like

Ben ik het niet mee eens. Kan zo een hele lijst opnoemen van restaurants die niet in dat straatje vallen. Over de tong, coperto restobar, pesten gasthuys, vidiveni, BaiYok, d’ andreas, Poppe en kan zo nog wel even doorgaan… ik vind overigens ook niks mis met Brasserie Janssen.

3 likes

Uwlch de beren maximaal dorst als je daar perongeluk bent terecht gekomen vanwege een personeelsuitje ofzo

5 likes

nNaja dat betekent dus in ieder geval niet dat we op culinair gebied niets hebben, ik kan namelijk in diverse prijsklasse en keukens goede restaurants opnoemen :slight_smile:

3 likes

Naar mijn ervaring zijn die vega porties wel echt holle kies formaat vergeleken met de vlees porties dus ik voel me altijd beledigd daar.

Nu heb ik zinnnn in BaiYok

4 likes

Jij mag geen sushi meer

Dat is thais hahaha

2 likes

Oja was even in de war met Silk :joy:

1 like

Ik wil Thais :sob::sob::sob:

1 like

:cry: Aah krijg er gewoon traanogen van.

1 like

Alsof er naast de Beren en simpele cafetaria’s alleen hippe fusion dingen bestaan. Niet dat je de Beren niet lekker mag vinden trouwens, maar er is nog zoveel meer.
Ik kan ook wel genieten van een simpele maar goede kipsaté trouwens. En nu heb ik honger.

1 like

Je woont niet in de buurt van Zwolle he? :stuck_out_tongue: BaiYok is echt heerlak namelijk

Iedere stad zou een BaiYok moeten hebben! Echt m’n lievelingsrestaurant :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik weet welke je bedoelt! Ik ben daar voor corona een keer met mijn werk terechtgekomen voor een lunch. Ik dacht toen nog een beetje gniffelend aan het forum en had alvast ingevuld dat het superslecht of cafetaria-achtig zou zijn. Maar: ik was positief verrast. Hartstikke prima salades en broodjes voor de lunch in ieder geval.

Oke, beetje andere categorie dan normaal, maar was een paar jaar geleden helemaal into dit kanaal en zie nu dat er sindsdien allemaal nieuwe wedstrijden en evenementen zijn ontstaan en dat er vorige week een nieuw toernooi is begonnen.

Ik geniet heel erg van de megaserieuze aanpak met commentaar en meerdere camera angles etc. in contrast met dat het gewoon knikkers zijn

14 likes