Hahaha ja dit is zo grappig! Ik ken mensen die hier hele drank/gokspellen omheen verzinnen, door allemaal op een andere knikker in te zetten. Zijn ze de hele avond zoet mee.
Niet eens een Nakd of mostwanted shoplog?
Of Bodyfix met Anuschka. Anjoeska. Aljoeska
Haha, dit is geweldig!! Zo veel details ook .
Zij heeft toch echt zo’n heerlijk oppervlakkig leven.
Agnieszka
Zat in de buurt
Gaat haar serie weer verder? Was gestopt ivm Corona toch?
Haha bemoreunicorn zit in Leiden met Ibis hotel spon. Maar ze hebben echt een super sfeerloze kamer met 3 losse eenpersoons bedden?! Zet ze dan in ieder geval in een mooie kamer, zou nu niet denken van goh volgende keer naar Ibis
Gezondheid
Ik zou ook echt niet blij zijn als ik een bedrijf heb en mijn werknemer (of in dit geval Monica dan dus die niet naar 4 opnames gaat) die zich ziek heeft gemeld met mega migraine, staat vervolgens vrolijk in de badkamer allemaal make-up uit te testen en op te ruimen???
Ja dat dacht ik ook haha. Eerst verteld ze ik voel me zo slecht blabla en shot erna gaat ze lekker opruimen en dr haren krullen.
Ik vind dat constante gelul over dieet, eten en sporten irritant in Monica’s vlogs. Ze was altijd zo chill boeien ik doe en eet waar ik zin in heb en nu gaat het al weken over hetzelfde gezeik.
Nouja dat is iets persoonlijks, ze wil terug op haar oude gewicht.
Elke paar weken komt hetzelfde gezeik over Monica’s vlogs die er elke keer hetzelfde uitzien en over hetzelfde oppervlakkige gezeur gaan.
Waarom kijken mensen er dan überhaupt nog naar?
Dat weten we nou toch inmiddels wel?
Pfff ik ben zo Monica moe.
Trouwens ook echt debiel dat ze zo’n grote doos met zooi van tangle teezer en invisibobble krijgt. Doe even normaal, wat moet je met die meuk. Stuur gewoon een borstel op en een setje bobbles. Het gaat zo uit van meer is beterrrrr
irritainment toch
Ja, zij worden nu gesponsord door Saturday Night Live volgens mij! Daarom hebben ze nu weer geld om er tegenaan te gaan dat werd een paar weken geleden bekend.
Nee die staat nu in haar Insta story😂
Pfoe… ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Heftig hoor.
Heftig inderdaad, knap dat ze d’r verhaal durft te doen. Dat ze die gevoelens heeft kan ze niks aan doen evengoed als hetero of homo etc zijn. Waar ik wel moeite mee zou hebben is dat ik niet weet dat ze die gevoelens heeft maar wel met mijn eventuele kinderen om zou gaan. Ze zegt er helemaal niks mee te (willen/kunnen) doen en dat geloof ik, maar ze gaat kinderen ook niet uit de weg, knuffelt en speelt wel met ze etc.
Lastig hoor…vooral voor haar lijkt het me hels.