Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Vind het ZO knap hoe deze vrouw haar rol owned en schijt heeft aan wat mensen van d’r denken. Echt een ondergewaardeerde actrice.
Voor degenen die haar nog niet kennen: ze plaatst korte sketches op youtube en elk jaar gaat ze naar Oerol en maakt daar iedereen heel ongemakkelijk :joy:

8 likes

Ze maken die tassen er sws niet echt mooier op ofzo :expressionless::joy:

Ik vond dat zoooon leuke winkel, tot ze begonnen met die rare gekleurde armbandjes met kralen en nu dit weer :tired_face: zo zonde.

3 likes

Pff ik vind het ZO stom dat een foodblogger zoals Leonie een auto gesponsord krijgt. Echt wtf. Zouden er echt mensen zijn die zo’n auto kopen omdat zij er in rijdt? Ik kan me dat dus echt niet voorstellen. Ik heb totaal niet de indruk dat zij ook maar enig verstand heeft van auto’s namelijk. Nu krijgt weer een nieuwe Ford Puma, die dingen zijn vanaf €27.000,- te koop.

8 likes

Snoopy deserves better!

1 like

Hoe vaker je een merk voorbij ziet komen, hoe beter dat schijnt te zijn. Dus ook als de influencer geen autoriteit is op het gebied van auto’s of jonge volgers heeft kan het volgens mij daarom wel nuttig zijn voor een merk.

1 like

Ik vind het Snoopy gedeelte wel leuk maar de rest van de tas niet :sweat_smile:

Heb jij wel eens iets gehad met een plaatje van Snoopy (of andere peanuts personages) erop?

• kleding
  • ondergoed
  • schoolspullen
  • tas of andere accesoires
  • anders
  • niets

0 stemmers

Die mcdonalds snoopies

4 likes

Met kleding bedoel ik een pyjama.

7 likes

Ik kan me inderdaad bijna niet voorstellen dat mensen GEEN snoopy ondergoed hebben gehad!

5 likes

Nee maar ik was wel heel boos dat ik dat niet mocht en alle andere meiden van mijn klas wel!!!

3 likes

Ja, ik ook.

Mn eerste BH evahhh van de h&m met snoopy erop. :heart_eyes::heart_eyes:

17 likes

Ik wist niet eens waar Snoopy eigenlijk van was (wist wel hoe ie eruit ziet) totdat ik net ging googlen.

image

40 likes

Daarom had ik dus alleen onderbroeken haha. Waaronder die witte trouwens, aan de achterkant stond een grote snoopy

1 like

Die Danie Bles kan ik sowieso niet hebben,wat een naar persoon lijkt me dat.
Ik herinner mee nog een heule oude aflevering van HNTM waarbij die meisjes een show gingen lopen op de Amsterdam fashionweek,en die meisjes hadden nog nooit een echte show gelopen dus logisch dat het nog niet helemaal perfect was tijdens de generale.Maar mevrouw kwam letterlijk stappend de catwalk oplopen en gilde “dit ziet er niet uit,kun je niet gewoon normaal lopen ofzo?!”.Kan me niet meer herinneren wat ze precies zei maar het was zoiets.Mijn god,sinds wanneer ben jij catwalk coach? En dat boho hippie stijltje met felle kleurtjes en kleuter-armbandjes mag ze ook houden.Misschien is ze in het normale leven een aardige vrouw maar ik heb er helemaal niets mee.

1 like

Ik heb deze:

21 likes

Ik ben ook van mijn Monica religie gevallen. Vond haar eerst altijd wel leuk om te kijken, maar het is allemaal zo leeg en oppervlakkig en ik vind haar echt heel erg wannabe Kardashian geworden.

Mind of madness lijkt me ook verschrikkelijk

ps: ben nog steeds zuur van gister

14 likes

Ik vind t ook altijd zo apart dat monica al die most wanted troep dan krijgt en de helft niet eens draagt. Wat ik ook wel snap eigenlijk want het is goedkope rommel en ze heeft zoveel andere mooie dingen.

Maar hangt ze dat dan ook echt in haar kast of zou het gewoon weer terug gaan ofzo :joy:

1 like

Denk eerder dat ze die kleren in een vuilniszak stopt en door iemand op United Wardrobe laat zetten…

4 likes