Ergens op de grond in de hoek en dan weer klagen dat ze minimalistisch wil leven
Hahaha ja bij de helft weet je al: dit is helemaal niet jouw stijl en ga je nooit dragen. Misschien geeft ze t wel weer terug aan Danique om alsnog te verkopen
Oh ik vind haar ZOOO naar en arrogant. Beetje de vrouwelijke Micharel Boogerd.
Edit nee dat vind ik toch lullig voor Boogerd
haha ja ik had ook een matchende roze snoopy nachtjapon (met spaghettibandjes) met een vriendinnetje en dan gingen we tijdens een sleepover in de spiegel onze borstgrootte vergelijken ‘oh ja nee die van jou zijn toch wel echt al wat groter!’
Wat ik al verwacht had komt uit. De vlogs van Roosmarijn zijn echt alleen maar baby dit baby dat en kijk mn buik.
Echt jammer he! Voor haar leuk natuurlijk maar ik haak echt af.
Wat me verbaast is dat er geen vermelding van spon is, terwijl die hele babyuitzet toch haast #gekregen moet zijn? Of wil je dan echt een boxkleed van 80 euro?
Ja vooral omdat ze ook doodleuk zegt ‘de rest haal ik wel bij de hema’ :")
Jaa idd wat ze laatst allemaal bij die baby winkel wou moet toch gekregen zijn. Maar ze zegt nergens van ik mag gratis dingen uitzoeken ofzo.
Als ze nou dokter was en lekker al die tassen showt prima. Maar ik vind haar ook echt niks meer toevoegen aan het televisie- en internetlandschap.
Dat iedereen het doet maakt het toch niet beter?
Poeh dan wil ik niet weten in welke mood sanneke zou zijn als ze nog wel meelas
Ik heb de video gezien en moet toch ff rechtzetten dat Alwin dat niet zegt maar Bradley (?) en dat Alwin zelf heel genuanceerd en voorzichtig blijft
Hahaha o ja die likes never 4get
Hahaha Bradley die zegt: “Ik geloof echt niet dat mensen die iets doen met hun leven op zulke platforms zitten.”
K
Eerst zure kantoortrutten en nu werkloos, wat zijn we nouuuuuu
Thuiswerkende zure kantoortrutten die binnenkort allemaal werkloos zijn. Die persoon kijkt in een glazenbol.
Nouja als het hier over Sanne gaat/ging, ging het soms ook wel erg vergaan. Begrijp haar reactie ergens wel.
Als ik m’n eigen post zo terug lees, klinkt het inderdaad heel kut inderdaad. Beetje onhandig geformuleerd ook en misschien moet er volgende keer even iets beter over nadenken voor ik zoiets plaats.
Edit: ik ga hem ook maar even verwijderen want als ik hem nog een keer teruglees, vind ik hem nog kutter eigenlijk.
Leuke meid.
echt heel leuk!