Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Het is schijnbaar wel erger geworden dat mensen nu zo verbitterd zijn dat ze het zo ver laten komen. En als vrouw wordt je nog altijd harder aangepakt dan mannen.

3 likes

Als dit het product van haar ouders is hebben zij het heel goed gedaan. Maar volgens mij zit dat bij de Oranjes sowieso wel goed.

Ik kijk sinds kort soms de video’s van Jennea Welc. Zij is de dochter van een van de gitaristen van Nu-metal band Korn. Ook best interessant om te horen hoe bijvoorbeeld mensen haar benaderen omdat ze de dochter is van een zeer succesvol muzikant. En zij is ook iemand die gewoon vlot overkomt.

4 likes

Zijn veel cancelaars niet ook gewoon een stel tieners die zo makkelijk clout en aandacht kunnen krijgen en dus eigenlijk niet oprecht woke zijn en/of willen bijdrage aan vooruitgang?

Cancellen geeft in mijn ogen ook een vals gevoel van ‘kijk mij eens actief anti (vul maar in) zijn’ terwijl het vooral een manier is om de spiegel die je jezelf zou moeten voorhouden te vermijden

4 likes

Ik denk dat de volwassenen die cancelcultuurfanaten zijn vooral zelf verbitterd zijn omdat het andere mensen beter voor de wind gaat. Nu pakken ze je dan op je fout, terwijl normaal iets anders de aandacht krijgt.

Oeh, die ga ik straks kijken, thanks!

@Effy Thanks, dat dus! :clap:t4:

1 like

Dat heb ik niet meegekregen aangezien ik geen Insta gebruik en niet alles volg op YT.

Is Mascha niet een groot fan van Shane Dawson? Ken zijn naam eigenlijk alleen via haar.

Heftig! Had je dan klachten of zomaar om een uitstrijkje gevraagd?

3 likes

Ja ze had ook foto’s gepost van een bloeding die ze had en dat was heeel extreem (ik zal niet in detail treden) en ze claimt dat dat al 18 maanden zo is. Ik snap het ook niet zo

Hahaha die fout op dat kaartje wat Aimee bij dr bestellingen wil gaan doen :sweat_smile: Doe dan ook gewoon Nederlandsss. Vind het ook wel echt een basic fout.

Er staat: ‘… we hope this package brighten yours’

Aimée van der Pijl

45 minuten geleden

Dan hebben wij 100 kaartjes met een geweldige spelfout. Ik had dit ook nooit zelf moeten doen hahahaha :sweat_smile::joy:

5 likes

Google translate? Is gewoon een gejat zinnetje dat op zoveel pakketjes staat. Gewoon verkeerd overgenomen. Nog erger.

2 likes

Ja, welke yours?
Mist het eerste gedeelte?

1 like

2 likes

Zij vindt echt dat ze super goed Engels kan ook altijd
SoOw intRnasjunol

Ja sorry Alwin dat ik ernaar kijk

2 likes

The package is een it dus in de present komt er altijd een s achter. Had ze ook kunnen Googlen natuurlijk.

1 like

Ik heb gister een paar vlogs gekeken van Julia Mekkes, ben echt positief verrast! Vooral haar werkvlog vind ik interessant.

3 likes

Bonnie heeft nu toch wel het toppunt van gierigheid bereikt in mijn optiek. Na 100 vlogs over hun nieuwe airco is het nu 32 graden en zetten ze hem niet aan omdat hij teveel stroom kost?!!!

Oké oké, ze zet hem een uurtje per dag aan…

Bron:haar instastory

80 likes

Nouja is ook gewoon beter voor het milieu dus wrs gebruikt ze m alleen als het nodig is.

1 like

Interessant artikel over de krokodillentranen van influencers.

4 likes