Ik vond het irritanter dat ze eerst telkens aan de chips ging likken 
Waarom zou je aan chips likken??
Love feitjes haha
Goed punt idd
Ik lik pringles altijd (als ik niet met anderen ben), komt er meer smaak af ofzo haha.
Oh bah echt haha, wordt je chipje dan niet een beetje zompig? Lijkt me niet zo lekker namelijk
Nee ik lik alleen de kruiden eraf en daarna stop ik het meteen in mijn mond om op te eten. Ik sabbel er niet aan haha.
Ik zag net dat zoān zak 1.99 kost, nondeju
Ik vind Yara leuk, maar wel jammer dat ze eigenlijk bijna nooit heel expliciet erbij zet dat iets spon is (en ze heeft veel spon)
Vind het prettig dat in Engeland daar duidelijke regels over zijn. Ik volg best veel Britten op instagram en youtube en het is echt wel fijn dat het er duidelijk bij vermeld staat.
@Zompig het wordt tijd voor een nieuwe username want nu associeer ik je voor eeuwig met likken aan chips
Ik vind dat woord zo irri. Aimee ik weet dat je me1eleest. Stop hou op
Ze leest een soortement mee maar de vraag is soortement of ze dat zal toegeven
Wat een soortement raar woord eigenlijk 
Hahaha laatst werd hier besproken dat ze langdradig is en dat besprak ze in dr video haha.
Dan heeft ze het een soortement al toegegeven dus eigenlijk, alleen dan wel soortement impliciet
OkƩ, nu kap ik 
Edit: Dat woord is echt oooooveral tussen te plakken, verschrikkelijk
Wat is er ook mis met gewoon " Een soort van "
Zij heeft sws vaak stop woorden eerst was het moker en nu heeft ze ook een ander hebreeuws woord vgm jota dat ze veel gebruikt haha.
Sorry
Lotte(lovesbeauty) heeft dat met āen dergelijkeā, canāt unhear 
(Ik kwam er tijdens het interviewen voor mijn scriptie achter dat ik het zelf heb met āeigenlijkā, wel grappig dat je dat zelf totaal niet door kan hebben.)
Ik ben benieuwd naar dat boek van Laura Brijde. Niet naar de inhoud maar wat mensen ervan vinden. Ik vind haar namelijk soms in gewoon āpraat-taalā al wat matig laat staan dat daar een beetje goed leesbare zinnen / verhalen uitkomen. Ook op instagram lees ik echt vaak gewoon spelfouten, rare zinsbouw etc.
Daarentegen verbaast het mij wel hoe snel en goed zij Spaans heeft geleerd.
Iemand hier dat boek gekocht?
Jesse is sowieso een leuke YouTuber.