Maar het is daar 32 graden binnen zegt ze haha dan is het toch écht nodig
Heh dat kan ze toch lekker zelf bepalen?
Ja het is vooral een lekkere ‘medehater’ om te lezen, geen hoogstaande journalistiek.
Interessant was ook niet helemaal de juiste benaming :’)
Snap best dat je die airco niet de hele dag aanzet ivm stroom en milieu. Maar als je ‘m al niet gaat gebruiken met 30 graden, wanneer dan wel.
Ben benieuwd hoe het met jennie haar boshuisje gesteld is op het moment ivm het extreme noodweer vanavond
Ik denk dat ze het bos in is gedreven
Nou dit! Ik snap heel goed dat je dit ding niwt hele dagen aanzet, maar het is in NL praktisch nooit zo warm als nu. Dus als je hem nu niet aanzet (want stroom en geld, niet eens duurzaamheid ofzo), had je hem beter niet aan kunnen schaffen lijkt mij?
Bonnie heeft al zo vaak geklaagd dat het zo warm wordt bij hen in huis, dus het is niet alsof die airco op dagen als dit niet van pas komt?
Laat ze lekker aankloten jongens met die airco
Aircoshaming.
Ik wil dit huis hebben ongeacht het een airco bevat of niet.
Net even de helft van die Alwin mukbang gekeken tot en met het stuk over dit forum, maar hij is eigenlijk de enige die er normaal mee omgaat. Niet dat gejank van ohh mensen zijn jaloers en blabla, maar hij zegt gewoon eerlijk dat hij het niet zo leuk vindt om te lezen. Weet niet waarom, maar ik had dit niet verwacht ergens. Maar Alwin ff serieus he maat, nu je toch meeleest, leg aub de volgende keer even servetten neer. Die arme Bradley gaat kapot van schaamte omdat die burger uit elkaar pleurt en dan kan die ook niet zijn handen afvegen ergens aan, dus wrijft hij het maar steeds uit over zijn handen
Huh wth man doe dan al je lampen uit en douche koud maar knal dat ding gewoon aan.
Hahah ik moest hardop lachen ik zie haar al weg drijven
Maar als je dat ding nu even een paar dagen veel aan hebt staan heb je dan gelijk een veel hogere energie rekening? Kan me niet voorstellen dat het meer dan een paar euro scheelt aan het eind van het jaar (neem aan dat zij ook een vast maandbedrag betalen dat aan het eind nog gecorrigeerd wordt)?
Ja idk? Ik snap het ook niet Ze moeten het uiteraard zelf weten, maar koop niet midden winter een airco om op hete zomerdagen, om hem vervolgens maar 1u aan te zetten en dan weer op insta te zeuren dat het zo warm is in huis. Maar dat is wat ik denk
Ik denk ook dat het net belastender is om die airco maar voor 1u te laten draaien waarbij de airco als een zot in 1u een snikhete ruimte moet afkoelen in plaats van wat langer aan te staan en dus op een lager vermogen koel kan houden?
Geen idee of mijn theorie klopt
Ik hoorde dat flessen bevroren water voor de ventilator neerzetten ervoor zorgt dat er koude lucht circuleert. Dat zou nog een budget optie kunnen zijn met gewoon een cheape ventilator.
Ik kan uit eigen ervaring deze mythe ontkrachten
Hahahaha, too bad😂
Dit is wel wat een vriend van ons (die airco’s installeert enzo) zegt. Qua verbruik kun je hem beter ‘s ochtends al aanz etten zodat hij het heel de dag op temperatuur kan houden en dus weinig werk hoeft te doen, dan wanneer je hem ‘s avonds een uurtje aanknalt als het binnen 28 graden ofzo is. Dan moet hij megahard werken.