Jessie Maya en Jeroen zijn naar Turkije voor haar bbl en Jeroen gaat ook een ingreep doen maar vertelt nog niet wat. Wat zou 't zijn???
Denk je? Tja 't kan
Vind zn haar leuker als het plat zit.
âIk ga een ingreep doen maar ik zeg nog niet wat!!! Raad het in de commentsâ.
Welcome to 2020.
Ik heb hem ook wel eens in het wild gespot, hij zag er bloedchagrijnig uit
Dit is mijn leven Zo gaat het ook in mijn hoofd.
Edit. Sorry verkeerd gepost xD
Hahaha ja dit zie ik ook wel inderdaad!
Haha dat zou echt dé manier zijn om onzeker te worden over dingen waar je eerder nooit onzeker was. Als iedereen dan neus/oren/nek zegt krijg je meteen een complex.
True haha, niemand is altijd gezellig. Maar ik vind hem in zijn videoâs ook altijd zwaar overdreven en hysterisch doen
Volgens mij zijn zij ook âbffâsâ met die Melle, hij werkt voor die arts in Istanbul en denk dat hij ook geld verdient door mensen daar te krijgen dus kan me wel voorstellen dat hij wel eens luchtig zal zeggen dat je iets aan je neus kunt laten doen in de hoop dat jij er dan onzeker over wordt en hij zo een operatie aan jou kan âverkopenâ.
Hahahaha, ja dan lig je idd laveloos op de grond na een vlog. Viel me ook al op. Heb dat woord echt al zolang niet gehoord en nu ineens in elke vlog
De volgende keer:
Ik heb mijn haar afgeknipt aka de puntjes.
Haha zit die vlog toevallig nu te kijken. Ik kon het me al niet voorstellen aangezien ze naar dure kappers gaat. Dan moet je wel echt gek zijn om zelf te gaan kloten en een pony te knippen
Ik vind het sowieso nogal achterlijk dat er tegenwoordig over mensen gepraat wordt in de context of men hem of haar zou âdoenâ? Is dat dan wat iemand definieert? Dat mensen je zouden âdoenâ? Heb je dan bestaansrecht? En wat als mensen jou niet zouden âdoenâ?
Ik zou pas iemand âdoenâ als ik een diepe emotionele band met iemand heb wat het onmogelijk maakt om op het eerste gezicht daar iets over te zeggen en natuurlijk staat niet iedereen er zo in en dat is prima, maar mensen reduceren tot wel of niet seksbaar⊠Brrrr. Het klinkt ook zo eenzijdig: Niet als iets wat je samen beleeft, maar als âik zal jou wel eens even neukenâ.
Jessie plaatste een story met perzik emoji - wat staat voor billen - en een gifje van Dombo, de olifant. Ik dacht dus meteen aan orenâŠ
Of aan een slurf
Huh, deelt ze nou verhalen van anderen op haar Tinder met Sanne account of snap ik het niet goed :â) (meer dat ze het zonder deze info op Twitter deelde)
Dacht ik inderdaad ook aan! Zou t alleen wel raar vinden dat hij dat dan speciaal in Turkije laat doen. Flapoorcorrectie is toch een niet heel erg ingrijpende of mega dure ingreep, ik zou dat persoonlijk gewoon in Nederland laten doen.