Jipp Heldoorn is ook weer lekker d’r gratis gekregen Nak-d troep aan het verkopen op Instagram. Schaamteloos gewoon.
Wat is er gebeurd in zijn jeugd? Wil hem geen view geven eigenlijk.
Hehe, m’n username is toch al een beetje smerig, likken aan chips kan er ook nog wel bij.
Monica doet mee aan het nieuwe seizoen van De Slimste Mens!
https://www.ad.nl/show/huub-stapel-monica-geuze-en-jorgen-raymann-in-de-slimste-mens~adb64d97/
Maar in Nederland wordt nog niet heel hard geopereerd hè, ik stond echt al maanden op de wachtlijst en wordt woensdag geopereerd en dat is echt geluk omdat er iemand uitvalt en anders zou ik pas in oktober weer zicht hebben op een plekje, dus als je nu in t buitenland kan en nergens zorgen over maakt en per se nu al mooier wilt zijn dan is de keuze snel gemaakt
Ik kijk nu al uit naar de dynamiek tussen haar en Maarten van Rossem
Ik heb nu bij meerdere influencers een samenwerking met luchtverkeersleiding NL gezien en ik snap eigenlijk echt totaal niet waarom. Ik heb er zelf ooit selectie gedaan, al is dat wel al even geleden. Dat was het eerste jaar dat je vwo/hbo/wo moest hebben gedaan en havo uitgesloten was van selectie doen, puur om het aantal sollicitaties omlaag te krijgen. Ze hadden destijds jaarlijks maximaal 40 plaatsen en dat jaar waren er 1500 sollicitanten. Ik neem aan dat het nu niet zo dramatisch weinig is dat ze de influencerwereld nodig hebben
Hoe is het forum van Jennie? Zijn er hier mensen die daar ook zitten? Ben benieuwd of het wat is!
Ik ben me in die eerste 24 uur vergeten in te schrijven maar ik wil die 3 euro per maand niet betalen
Dat snap ik inderdaad ook niet. Mijn zusje heeft een aantal maanden geleden selecties doorlopen en er was zeker geen tekort aan sollicitanten.
Misschien meer om het een beter imago te geven? Vliegschaamte
Vind haar forum niet de moeite waard. Het werkt gewoon niet zo goed. Je kunt niet snel naar onderen bijv in een topic met veel reacties, de ‘naar nieuwe reacties’ in een topic werkt bij mij nooit en ik krijg random meldingen die ik niet kan openen en moet dan dus eerst al die reacties naar onder scrollen. Valt me wat tegen allemaal al helemaal als je ervoor moet betalen!!
waarom wordt er letterlijk elke keer deze opmerking gemaakt na bovengemiddelde neerslag haha
willen we zo graag zien dat haar huis in een zwembad is veranderd?
Ja
Nou dit vind ik ook wel zielig. Dat ze geen slimme keuze heeft gemaakt kan vrijwel niemand eigenlijk ontkennen. Maar om haar juist toe te wensen dat haar huisje (waar zij blijkbaar toch heel blij mee is) inclusief inboedel verzuipt vind ik wel iets anders. Dat is misschien iets wat je je ergste vijand toe kunt wensen, maar niet een random blogger die je in real life niet kent en die notabene zelf deze keuze heeft gemaakt
Jammer is dat, maar de meetings zien er wel gezellig uit en ik zoek ook wel een manier om mijn kring uit te breiden dus dan is dat wel het overwegen waard. Maar goed zodra iets geld kost is de vrijblijvendheid eraf dus al met al vind ik het gewoon een slecht idee.
Nee joh was totaal niet serieus. Ik volg die hele meid niet eens.
Oh ok sorry
Ja het enige leuke vind ik ook eigenlijk dat er veel ‘nieuwe’ mensen zitten die nog niet eerder op een forum hebben gezeten.