Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ja het heeft ergens wel potentie maar vind het dan nu daarom niet zo leuk. Vraag me ook af hoe lang je mensen die dus eerder niet uit zichzelf op zoek zijn gegaan naar een forum vasthoudt als het platform niet zo fijn werkt.

1 like

Wie is Sabine Bente en waarom staat ze tussen mijn aanbevolen video’s op Youtube?

Edit: En waarom kijk ik dit nu?

2 likes

Jezus dweil me op :heart_eyes:

2 likes

Vast familie van Inge Marieke

15 likes

Ik dacht even dat hij ging zeggen “Ik was 6/7 jaar oud” haha

Dat zou echt super raar zijn want ik heb nog nooit ook maar 1 seconde van Jennies filmpjes gekeken, ik vraag me dan ook sterk af over welk eerdere afbrandende bericht je het hebt. En ja ik ben privé ook zo verschrikkelijk

2 likes

Sjezus wat is dat altijd met die dubbele namen hè. :woman_facepalming:t3:

En misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ze zei ook dat het forum niet via google vindbaar is. Hoe moeten potentiële leden er dan achter komen dat het bestaat? Alleen via via? Of alleen via Jennie’s blog/social media?

Geen idee of ze dat gezegd heeft maar kon m gewoon vinden

4 likes

Ik ben nu helemaal gefrustreerd omdat simpelweg iets selecteren totaal onmogelijk is op die website :joy: (de tekst loopt niet door)

Maar dit staat op de website:

Waarom is de community (en het forum) afgesloten en niet openbaar?

Natuurdromers is een leuke, hechte community en wij vinden een veilige omgeving voor onze leden belangrijk. Onder andere omdat wij ook met events werken houden we graag overzicht van wat er allemaal gebeurt in de community. Een team van moderators houdt een oogje in het zeil om ervoor te zorgen dat het gezellig en veilig blijft. Wij hebben ervoor gekozen het forum onvindbaar te maken voor Google, zodat je er écht al je vragen kwijt kunt en je berichten niet te vinden zijn als iemand je naam Googelt. Wij delen je gegevens niet met derden.

Sollicitanten is anders dan aannames. Ze willen bij lvnl allee de beste en dan willen ze grote keuze hebben. Kan ook zijn dat er misschien maar 3 worden aangenomen omdat alleen die goede kwalificaties hebben.

1 like

Ahhh maar denk dat ze bedoelt dat de inhoud vh forum op privé staat zeg maar. Anders zou je ook zomaar mee kunnen lezen terwijl je niet betaalt! De gebruikers gebruiken hun eigen naam en hebben meestal een persoonlijke profielfoto dus dan wat anonimiteit is wel fijn.

Maar dan kun je dus pas zien wat voor forum het is als je je inschrijft en dus betaald hebt?
Ik heb me nog nooit aangemeld voor een forum voordat ik wat topics gelezen heb om te zien hoe de sfeer is en wat voor soort mensen er zitten. Laat staan als je moet betalen…

4 likes

Ben het eens met de rest dat het forum qua werking ruk is en ik daarom er niet zo vaak naartoe ga. Maar er zijn wel veel interessante topics en ook groepjes die al daadwerkelijk samen wat zijn gaan doen, de sfeer is ook wel zoals je t verwacht; gemutlich. Het gaat ook niet over gevoelige onderwerpen als racisme of over opbiecht topics etc, maar over goeie shampoo, moestuintjes, wandelen en reizen. Wel ben ik een beetje bang dat wanneer ze het forum niet wat beter laat gaan werken dat mensen dan toch beginnen af te haken

1 like

Ja dat vind ik ook hoor, maar dat het forum gezellig is en mensen contact vinden en dat er leuke topics zijn kun je dus niet echt zien voordat je lid bent toch? En dat is wel logisch (want er is een paywall dus gratis meelezen is niet de bedoeling), maar kan ook averechts werken.
Ik hoop inderdaad dat ze het technisch snel beter maakt want het zou jammer zijn als het daarop stukloopt.

Edit: als ik op forums terecht kwam is dat eigenlijk altijd omdat ik iets googlede en bij de resultaten zo bij topics uit kwam. En dan ging lezen en uiteindelijk bleef plakken. Nooit omdat ik actief op zoek ging naar een forum waar ik met mensen kon praten, maar misschien doen veel mensen dat wel?
Zijn er eigenlijk na de eerste dag gratis inschrijving nog veel leden bij gekomen? Weet iemand dat?

2 likes

Ja I know, daarom zei ik maximaal 40 haha. Maar als je dan 1500 man hebt waar je uit kan kiezen, waarom dan nog influencers inschakelen om die groep nog groter te maken? Zelf was ik 17 toen ik selectie deed en de capaciteitentest heb ik met gemak gehaald, ik viel af tijdens het gesprek waarbij de nadruk heel erg lag op al je levenservaring en wat je allemaal bereikt hebt. Nou niks op je 17e haha, daarom viel ik daar ook op af. De eerste ronde met de capaciteitentest was ik ook de enige die zo jong was, de rest had er allemaal al een hbo of wo studie op zitten en ik denk ook zeker dat je kansen dan veel groter zijn (al is het met alleen vwo niet onmogelijk natuurlijk). Maar de groep die al hbo/wo heeft gedaan, die is zeker 22-25 jaar oud en ik denk dat veel mensen uit die groep niet naar een Petrus of Marije Zuurveld kijken. Ik zag het zelf alleen voorbijkomen omdat ik lvnl volg

1 like

Als ik aan het forum van Jennie denk, moet ik meteen ook denken aan Maja magazine. Daar had ze zich vol overgave op gestort en mensen konden een abo nemen maar vervolgens had ze toch maar 2 Nummers uitgebracht? Heeft ze dan nog een derde uitgebracht of haar abonnees vergoed?

1 like

Zo hallooooo dat feestje bij Monica thuis. Zeker ook voor de docu :joy:

2 likes

hoeveel % van dit feest is er niet gespond

1 like

Ja ook voor de docu.

4 likes