Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Is er al een live subscriber count video waar je de subs van al deze mensen tegelijk kan zien stijgen/dalen?

Wat een drama, genieten dit

2 likes

Hij heeft aandelen erin. Of is dat hetzelfde?

Vorig jaar eigenlijk :joy: met Tati - James Charles. Hoe dit nu is gegaan weet ik niet. Volgens mij begon het dat mensen tea spilde over Jeffree. En daarin werd Shane mee genomen.

2 likes

Don’t you say this on her birthday dinner!!

5 likes

Tati zegt dat hij aandeelhouder is in de video. Nogal fucked up om zo uitgedokterd James te ruĂŻneren, terwijl je de winst van zijn Morphe-paletten opstrijkt. Maar ja, wat is er niet fucked up aan J*.

Oh man
 De waarheid zal wel in het midden liggen maar bel elkaar gewoon op. Maar ik zal ongetwijfeld te makkelijk denken. Ik vind het vooral komisch dat ze zichzelf als een soort redder voor Jeffree zag.

7 likes

5 likes

Welja.

BREAKING_MY_SILENCE_...

40 likes

Hahaha thanks. Echt zo heerlijk nep.

6 likes
6 likes

Ik sta echt versteld van hoe deze mensen urenlang kunnen lullen zonder iets te zeggen, erg knap! Ik hoop dat J* nu wel voorgoed wordt gecanceld, hoeveel bewijs is er nou nodig om duidelijk te maken dat hij trash is?

9 likes

En dan ook nog zonder voorbehoud van financiering. Wow.

Wel cute om te zien hoe trots Sander kijkt als Bibi te horen krijgt dat ze over is naar 4 Havo

11 likes

Ik snap niet hoe hem zo veel kansen zijn aangeboden, terwijl hij zich keer op keer ronduit slecht en kwetsend blijft gedragen. Niet te rechtvaarden.

Ik kan me ook heel erg vinden in het filmpje van Samantha Ravndahl @ Shane Dawson van afgelopen week. Daarin nodigt ze haar kijkers uit om na te denken of ze ook van vrouwelijke beautyguru’s zoveel shit zouden pikken. Het is alsof mannelijke youtubers onaantastbaar zijn of meer sympathie opwekken, ondanks hun slechte gedrag.

12 likes

Ik kijk even in de comments van Jeffrees (ook wel Jafar genoemt lees ik) en blijkbaar delete hij dus ook zn comments hahah.

1 like

Ik kijk momenteel een video dat ik op Reddit zag voorbijkomen, over de “edgy” grappen/pedofiele gedrag van Shane Dawson:

Echt schokkend gewoon, al die clips, screenshots etc. Het is zo walgelijk dat Shane zo lang is kunnen doorgaan.

7 likes

Kan je samenvatten waarom Ingrid stopt?

Ik heb niet het hele filmpje gekeken maar het kwam zweverig over als dat ze voelde dat het haar tijd was om na 10 jaar te stoppen, misschien dat iemand anders het beter samen kan vatten. Ik mis Tanya Burr, Ingrid nu, Estee Lalonde maakt ook nauwelijks videos meer, Samantha Maria ook niet.

Nou de samenvatting is er eindelijk hoor
6 likes

Ah buzzfeed, stelt nooit teleur

5 likes