Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Nee volgens mij uiteindelijk van rond de 5 ton als ik haar post (en dus niet story) mag geloven. Maar dan nog, dat je überhaupt in je eentje een huis van 9 ton kúnt betalen :scream: :scream:

1 like

Ze vertelde laatst dat ze vorig jaar ‘maar’ twee ton kon lenen en nu opeens een miljoen. Dus ze heeft echt een mega goed omzet gehad vorig jaar denk ik.

2 likes

Tiger for scale. Maar hier ontbreekt toch gewoon duidelijk iets van een lampenkap :sweat_smile:
Wat schraal.

3 likes

Stoer dat ze het kan en beloont wordt voor haar harde werken.

Ik zou bijna jaloers worden (behalve dat ik niet zou weten waarom ik 9 ton aan een huis zou uitgeven). Maar als ik haar dan in tranen zie dat ze het ook wel lastig vind dat ze dit in haar eentje doet en niet met een partner raakt dat me ook wel. Je denk dan al gauw dat iemands leven perfect is, maar iedereen heeft wel dingen die hij/zij anders zou willen. Dan besef ik me weer dat ik heel gelukkig ben en weinig tekort kom, en heel erg bof met mijn fijne relatie en ach dan maar weinig geld.

6 likes

Een lamp met een zwart hoedje op?

2 likes

Haha im heb liever die tijger ( nee niet vertellen waar die van is ik heb al 700 tijger/panter dingen)
Dan zon saaie lampen standaard.

( ik bedenk me ineens dat ik een panter lampen standaard heb haha win win)

4 likes

volgens mij kan aimee nog een ikea lack tafeltje a la 5 euro nieuw verkopen op haar insta voor 30 euro

16 likes

Excl. potje en tijger

16 likes

hahahah

Ik heb het peper en zoutstel hiervan zo cute :tiger:

1 like

Ja ik zou het mensen sowieso afraden met alleen een middelbare school diploma haha. Maar ik twijfel of ik het nog eens ga proberen. Ik ben 27 als ik klaar ben met mijn huidige studie namelijk en dan zou ik nog 3 a 4 jaar moeten leren mocht het me lukken. En het scheelt natuurlijk dat je direct salaris krijgt, maar ik vind het ook wel weer zonde van mijn huidige studie, want dat vind ik ook heel leuk. Maar goed, ik heb nog even om er over na te denken!

Ik vind het nogal wat, een huis van 5 ton en die hypotheek in je eentje. Moet je ook maar hopen dat het geld binnen blijft stromen.

14 likes

Ja ik vind dat ook wel een eng idee. Maar heb het idee dat zij daar niet zoveel last van heeft en als bepaalde zaken opdrogen dan wel weer een nieuw businessplan heeft klaarliggen. Ook met corona kon ze niks van die spot-locaties verhuren, terwijl de huur natuurlijk wel gewoon doorliep. Had niet het idee dat ze daar nu heel erg wakker van lag

1 like

Kijkt iemand naar de nieuwe video van Tati?

2 likes

Echt he, linkje voor de mensen die niet willen zoeken

7 likes

Oeeh is het weer haar verjaardag.

15 likes

40 minuten?? Gelukkig lig ik al in bed. Lekker ontspannen drama kijken.

17 likes

jeeeeetje ze is wel langdradig

1 like

Shane dawson is ook ineens live gegaan.
Dramagedon 2.0 noemde ze het toch?

3 likes

Omg nu ben ik benieuwd maar kan vanavond pas kijken