Snap nog steeds niet waarom ze haar eigen piano niet heeft opgehaald bij Enzo, alsof Enzo er iets meedoet verder.
Waarom âgrrrrrâ?
Ik krijg zoân duur cadeau al niet eens van mijn eigen ouders (al vind ik dat volkomen terecht, veel te duur), laat staan van schoonouders. Niet dat ik die heb, maar toch haha. Maar misschien dat de pianoboer geen zin had om te sponsoren
Ook best lullig tegenover Enzo.
Wat is er trouwens geen spon aan haar huis, echt bizar. Ook een inrichting die je tegenwoordig bijna overal ziet.
Doet Dee toch goed, twee keer een piano krijgen.
Volgens mij is haar huidige piano een oudje van haar schoonouders, stond die daar gewoon stof te vangen.
Vanaf 8 juli nieuwe afleveringen van like Monica.
Veel vertellend âNet dit gedaan, straks dit doenâ volgend shot âZo klaar met dit, nu gaan we we daar naartoeâ Van de hak op de tak, heel irritant.
En raar om dit te zien terwijl er zoveel vragen zijn m.b.t. Enzo. Heb er geen goed gevoel bij en ik dacht ook eerst dat hij meer buiten de spotlights wilde leven maar heel die vlog hangt aan elkaar van gekregen spullen en influencer life. Raar om zo verder te willen gaan met zijn âverworven roemâ door Enzo.
Haha kan beter maar vind em wel -soortement- sympathiek overkomen op de een of andere manier.
Wat s hier passief agressief aan? Ben het met haar eens, het is brutaal als een ander kringloop account ziet dat je ergens interesse in hebt en dan gaat dmâen met âik heb dezelfde te koopâ.
Hier is toch niks passief agressief aan? Ze heeft het niet over die vrouw die reageert maar over al die accounts die volgers gaan berichten.
Ik kreeg laatst een aantal cavia acount volgers toen ik die foto van die blije cavia die jij vgm deelde likete hahahaha
Ik had nog nooit gehoord van het woord âsoortementâ. Nu stoor ik me er aan.
Heeft er iemand nog een leuke yt tip? Ik kijk met name naar Amerikaanse & Engelse yters. Lifestyle of interieur vind ik erg leuk.
Dit volg ik al (schrok wel van de hoeveelheid kanalen)
TheSorryGirls en Alexandra Gater vind ik ook erg leuk! Doen veel make-overs en DIYâs enzo
Ha ik was Alexandra al helemaal vergeten! Al een tijdje geen filmpjes gekeken en zie dat er weer genoeg nieuws op staat.
Ik vind die gordijnen met die bank en dat kleedje in de kinderkamer van Roosmarijn zo tuttig en vreselijk. Ik snap er niks van. Niks voor haar ook zo die tuttigheid. En dan geel en roze in de woonkamer⊠Snap ik ook niet