Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ja maar Shane is natuurlijk helemaal in paniek want hij wordt al dik gedragd door zijn blackface, racisme en die fake jerk-off video van (een toen 11 jarige) willow smith.

Die wordt helemaal gek want van zoveel bad publicity valt toch haast niet terug te komen, met zn halfhartige apology videos :smirk:

11 likes

Iemand heeft het kort samengevat onder een instagram post:

4 likes

Is J* deels eigenaar van Morphe?

1 like

Ik zie Tati wel als naïef genoeg om hierin te trappen. En als James Charles haar kan vergeven, dan denk ik dat ik haar en dit verhaal wel geloof.
Nee wacht: ik denk dat Tati altijd heeft gezegd wat zij dacht dat de waarheid was.

14 likes

Google zegt van niet.

Does Jeffree Star own Morphe?
One recent drama-filled beauty stems from a rumor that Jeffree Star owns Morphe , a cosmetic company that launched to be very similar to Sephora. Jeffree owns his own makeup company, Jeffree Star Cosmetics, but he has been selling his line in Morphe brick and mortar stores and on their online shop, as well as his own

Is er al een live subscriber count video waar je de subs van al deze mensen tegelijk kan zien stijgen/dalen?

Wat een drama, genieten dit

2 likes

Hij heeft aandelen erin. Of is dat hetzelfde?

Vorig jaar eigenlijk :joy: met Tati - James Charles. Hoe dit nu is gegaan weet ik niet. Volgens mij begon het dat mensen tea spilde over Jeffree. En daarin werd Shane mee genomen.

2 likes

Don’t you say this on her birthday dinner!!

5 likes

Ik vind dit drama zo saai dat ik niet eens mijn best ga doen om mijn you did it at my birthday gif te vinden. Tati is dom en goedgelovig en Jeffree en Shane zijn klootzakken. Wat is precies het nieuws?

26 likes

Tati zegt dat hij aandeelhouder is in de video. Nogal fucked up om zo uitgedokterd James te ruïneren, terwijl je de winst van zijn Morphe-paletten opstrijkt. Maar ja, wat is er niet fucked up aan J*.

Oh man… De waarheid zal wel in het midden liggen maar bel elkaar gewoon op. Maar ik zal ongetwijfeld te makkelijk denken. Ik vind het vooral komisch dat ze zichzelf als een soort redder voor Jeffree zag.

7 likes

5 likes

Welja.

BREAKING_MY_SILENCE_...

40 likes

Hahaha thanks. Echt zo heerlijk nep.

6 likes
6 likes

Ik sta echt versteld van hoe deze mensen urenlang kunnen lullen zonder iets te zeggen, erg knap! Ik hoop dat J* nu wel voorgoed wordt gecanceld, hoeveel bewijs is er nou nodig om duidelijk te maken dat hij trash is?

9 likes

Ik denk eerlijk gezegd niet dat de doelgroep van Jeffree onder de indruk gaat zijn van Tati’s verhaal als ze als zoveel crap door de vingers hebben gezien.

5 likes

En dan ook nog zonder voorbehoud van financiering. Wow.

Wel cute om te zien hoe trots Sander kijkt als Bibi te horen krijgt dat ze over is naar 4 Havo

11 likes