Nou toen kon ze toch ook die ene operatie al niet betalen en heeft ze zo’n crowdfunding opgezet? En inmiddels heeft ze geen baan behalve YouTube en ze is best open over d’r inkomsten en dat is ook niet je van het. Lijkt me financieel gezien ook niet heel slim dan …
maar ja misschien verzekert ze de katten nu wel of zo of heeft die vriend een dik vet inkomen of staan d’r ouders garant, we weten het niet natuurlijk
Youtube is mij opeens n.a.v. één kanaal allemaal video’s aan gaan raden van jonge Amerikaanse picture perfect stellen die of highschool sweethearts zijn of juist snel na hun ontmoeting zich hebben verloofd. Maar allemaal getrouwd en gelovig in ieder geval, en ik zit er toch een beetje naar te kijken alsof het een hele andere wereld is.
Bijvoorbeeld deze video: https://youtu.be/WZ3Ijj1WAhQ
Waarin ze typische samenwoon-dingen ophangen aan getrouwd zijn, omdat ze dus voor het trouwen niet samenwoonden (denk ik?).
En dan besef ik dus hoe niet-gelovig en in deze opzichten weinig traditioneel mijn omgeving is, ben eigenlijk wel benieuwd of jullie dit ook merken (laat het achter in de comments ) als je deze mensen kent.
Soortgelijke kanalen zijn Marcus&Kristin (broer van die Cody) en Kian Tilton.
Roosmarijn is een en al baby baby baby geworden. Aan de ene kant logisch natuurlijk. Maar ik had het gewoon niet verwacht ofzo? Of had het veel minder verwacht.
Vandaag de opening van het ‘museum’ upsidedownamsterdam van Anna Nooshin.
Bizar om de beelden (stories) op insta te zien waarbij 0 rekening gehouden wordt met de 1,5 mtr. Hoe is dit mogelijk?
Ik had eigenlijk verwacht dat ze gewoon normaal ging vloggen maar de zwangerschap als een apparte serie ging posten ofzo.
Wat zijn dit voor schoenen joh. Lijkt wel of ze haar voet in de kont van iemand van Sesamstraat heeft gestoken
En 25 euro entree! Slechts 6 euro duurder dan het Rijksmuseum
Ik vind het zo fascinerend dat vloggers die zwanger worden, en Roosmarijn nu ook, een volle overtuiging hebben voor per sé geen zwangerschapskleding kopen, ook geen basics. En dan vervolgens elke week zó veel gewoon winkelen omdat dingen dan al niet meer passen en die buik dan overal hangt waar het niet gaan kan
Stond zij ooit bekend om haar goede smaak dan oid? Want ik volg haar pas sinds ze zwanger is en ik vind het een leuke meid maar ze praat over mode alsof ze karl lagerfeld is maar draagt alleen grijze joggingbroeken
Hahah ja true weet ik ook niet eigenlijk
Ik zag laatst op de site van Culturele Vacatures dat er een vacature vrij was…weet alleen de benaming niet meer. Iets van host ofzo
Soms zou ik best zo’n account willen maken haha gewoon als experiment. Ik ben bekend met productfotografie en verkocht dingen vroeger door via Marktplaats. Dode Cavia Vintage
@Karl_Lagerfeld Roosmarijn is wel legit qua kennis. Anderzijds heb je toch ook mua’s die er altijd heel basic maar verzorgd bijlopen en alleen klanten wat opvallender opmaken. Of kappers waarvan ik het het haar soms geen geweldig uithangbord vind.
Het Annanooshin museum
- Leuk
- Alleen leuk als er 1,5 meter afstand wordt gehouden
- Ik loop er liever 1,5 kilometer omheen.
0 stemmers
Abnormal preference. Dat klinkt toch voor geen meter
I’m so grateful to grow in this personal situation
Hahahah with special thanks to their situation, congratulations for having me
zouden ze dit als snacks in t cafe hebben
nee en volgens mij is het niet eens waar ook
nederlanders snoepen gemiddeld niet eens zo veel
Wow leip idd dat die eetruimte bij die presentatie niet eens is ingericht op 1,5 meter. Dat de influenza’s zelf geen rekening houden a la.
Wel geinig trouwens dat “miss smetvrees” nu een museum heeft met van die gore ballenbakken en grote knuffelteddyberen
Waar zie ik dit museum? Ik wil ook haten maar zie geen vlog ofzo?