Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik snap niet hoe hem zo veel kansen zijn aangeboden, terwijl hij zich keer op keer ronduit slecht en kwetsend blijft gedragen. Niet te rechtvaarden.

Ik kan me ook heel erg vinden in het filmpje van Samantha Ravndahl @ Shane Dawson van afgelopen week. Daarin nodigt ze haar kijkers uit om na te denken of ze ook van vrouwelijke beautyguru’s zoveel shit zouden pikken. Het is alsof mannelijke youtubers onaantastbaar zijn of meer sympathie opwekken, ondanks hun slechte gedrag.

12 likes

Ik kijk even in de comments van Jeffrees (ook wel Jafar genoemt lees ik) en blijkbaar delete hij dus ook zn comments hahah.

1 like

Ik kijk momenteel een video dat ik op Reddit zag voorbijkomen, over de “edgy” grappen/pedofiele gedrag van Shane Dawson:

Echt schokkend gewoon, al die clips, screenshots etc. Het is zo walgelijk dat Shane zo lang is kunnen doorgaan.

7 likes

Kan je samenvatten waarom Ingrid stopt?

Ik heb niet het hele filmpje gekeken maar het kwam zweverig over als dat ze voelde dat het haar tijd was om na 10 jaar te stoppen, misschien dat iemand anders het beter samen kan vatten. Ik mis Tanya Burr, Ingrid nu, Estee Lalonde maakt ook nauwelijks videos meer, Samantha Maria ook niet.

Kijk je even in welke twee van de topics dit het beste past en verwijder je er dan eentje (want ik heb geen idee). Want je mag geen post met dezelfde strekking in meerdere topics plaatsen.

Nou de samenvatting is er eindelijk hoor
6 likes

Ah buzzfeed, stelt nooit teleur

5 likes

‘Tati, Shane, Jeffree, there’s people that are dying…’

10 likes

https://mobile.twitter.com/misshemlock/status/1276465876607229952 Dit is de twitter thread die wordt besproken incl videos, heftig wel!

2 likes

Wow… Deze gast mag heel ver van het internet verdwijnen. En beter gaat hij hier de rest van zijn leven nog problemen mee krijgen.

10 likes

Ik denk dat hij eerdaags een suïcide poging doet of zich laat opnemen in rehab in de hoop dat hij er dan beter uitkomt.
Ik vind het echt bizar dat hij de tijd hiermee wegkwam.

8 likes

Niet normaal. Wist echt niet da dit zo heftig was. Echt disturbing, en dan heb ik het merendeel niet eens gekeken

3 likes

Lijkt net alsof Marciano rond rent met een giant vagina

10 likes

Wow ik ken hem verder helemaal niet, maar hoe walgelijk is dit. Hoe bizar is dit eigenlijk, dat zo iemand zoveel jonge fans heeft en ongestoort op zo’n manier met hen contact kan maken. En dat die kinderen dat dan natuurlijk geweldig vinden en geen idee hebben hoe fout dit is en wat er eigenlijk gebeurt. Ik word er zo vreselijk boos en verdrietig van dat zulke personen zoveel macht en invloed hebben en de meest walgelijke dingen kunnen zeggen en doen bij zo’n kwetsbare doelgroep

3 likes

Als je geld spendeert aan iets kan dat je mening/beoordelingsvermogen beïnvloeden dacht ik. Misschien dat zoveel mensen make-up van Jeffree hebben dat dat voor een soort kortsluiting zorgt en ze het dan maar door de vingers zien.

Live subscribers count staat weer aan…

1 like

Zou vandaag niet ook een nieuwe aflevering van Like Monica op videoland komen? :thinking:

Ik denk nu het in Nederland bij douglas en ici paris te koop is er wel meer door onbekende mensen het merk verkocht wordt.

1 like

Jemig dat eist ik allemaal echt niet… ik ‘ken’ Shane pas sinds kort en vond zijn video’s altijd wel leuk, maar dit vind ik echt schokkend en zal verder niet meer kijken.

1 like