Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Romy de teksten heeft geschreven

3 likes

Ik zit nu de vlog van Julia Mekkes te kijken en vind het zo leuk hoe haar ouders met elkaar omgaan en nog gewoon bij elkaar gaan eten

7 likes

Hoe gaat dit over Nederland

Insta denk ik

1 like

Why does that not verbaas me

10 likes

Wow it verbased me too not!

@Chuckie de Instagram van Upside Down. Haat aan die naam trouwens, verzin wat origineels.

3 likes

thanks @Nefertiti @wompie

ziet er ehct zo niet-corona proof en saai uit? my god, dit is echt een museum wat ik leuk had gevonden toen ik 12 was ofzo

5 likes

Toen zon insta museum nog nieuw was en een van die eerste ( vgm zon ice museum in L.A) vond ik het nog wel vet eruit zien. Maar nu 10 ballebak museas verder denk ik laat mij maar gewoon achter in Smälland dat is een stuk goedkoper.

71 likes

Is dat nieuwe forum van Jelmer eigenlijk al besproken? Hij was geïnspireerd door Jennie, zei hij zelf. “Troep is een forum waarin op zoek wordt gegaan naar een goed leven door vooral niet over nieuws, spullen en bekende mensen te praten.” :thinking:

Jelmer een forum??? Dan zal hij wel officieel door zijn EGF screenshots heen zijn waarin zijn naam wel eens werd genoemd

35 likes

Als je het belangrijk vindt om goed te spellen: het is spelfouten ipv spellingsfouten

3 likes

Kan allebei.

En het zag eruit alsof hij hetzelfde platform gebruikt als FF. (Paar dagen terug in zijn story).

Ja klopt, ik heb een account gemaakt. Volgens mij ben ik hier in de minderheid, maar ik vind zijn blogs soms best grappig om te lezen dus ik wilde even kijken wat het is.

Ik vind de uitwerking ook echt niet mooi. De kleuren en belichting zijn zo archilelijk, alles zo hard en fel, dat is toch totaal niet flatterend.

1 like

Jennie heeft nu steeds borduur events via dat natuurdromers. Wat is de connectie tussen wandelen/natuur en borduren? Houden bosbabes standaard ook van borduren?

3 likes

Ik ook niet, het is niet dat ze ruzie hebben ofzo…

Als ik zon duur ding bij mijn ex had staan, en hij er niks mee doet. Had ik hem allang opgehaald.

1 like

Het kwam op mij juist over alsof ze met de noorderzon vertrokken is destijds en alsof er dus wel iets aan de hand was. Maar het is ook al zeker twee jaar over toch en die piano had ze van hem gekregen en ik dacht dat dat een beetje tegen het einde aan was toen ze die kreeg. En ja, als zij hem krijgt, is het van haar, maar ik zou het echt hondsbrutaal vinden als een ex na twee jaar ineens contact zoekt en zegt ‘ik kom even mijn dure piano ophalen’. Had hem dan meteen of in ieder geval snel opgehaald. En als je geen ruimte hebt, huur dan een opslag of zoek een familielid met ruimte. Die draadtafel die Enzo eerst had hebben ook nog een hele lange tijd schoolboeken van Dee in gelegen. Als je zelfs dat maar achterlaat ondanks dat je nog gewoon met je studie bezig bent, dan zal het wel niet heel gezellig afgelopen zijn

2 likes

Ik kan me alleen herinnerde dat ze vertelden dat ze uit elkaar gegroeid waren. Maar dat ze als vrienden uit elkaar gingen. Maar kan natuurlijk dat er meer aan de hand was.

Ik bedoelde inderdaad dat als ik haar was de piano zo snel mogelijk opgehaald had. En als ik geen ruimte had ik zou kijken naar een andere oplossing.

Ps: Doet ze uberhauot nog wat met haar studie? Of is ze volledig youtuber/influencer geworden? Weet dat ze een tijdje terug haar P eindelijk had gehaald na 3x ofzo.

1 like

Toevallig laatst een vlog gekeken van haar, ze is nog wel bezig met haar studie wat ik begreep.

1 like