Ja en ik dacht dat Enzo of Dee toen ook had gezegd dat hij bij Enzo bleef staan tot Dee een eigen plek had.
Maar nu woont ze met haar nieuwe vriend toch. Misschien wil hij helemaal niet een cadeau van haar ex in huis? Dat de intentie was, naar haar als zij alleen een huis zou hebben.
Borduren past toch supergoed in je feed naast al dat groen, hout en slowliving,
Nee maar het is toch gewoon een hobby die nu weer hip is en ook nog eens aansluit bij het hele stijltje/leventje dat veel mensen op dit moment nastreven. Een levenstijl die mensen vast niet alleen willen omdat het in is, maar het helpt volgens mij wel heel erg.
Dit klinkt heel sarcastisch maar mensen vinden het gewoon leuk denk ik.
Dat is omdat er influencers betrokken zijn, daar gelden andere regels voor
Waarom kan het jullie wat schelen of ze die piano ophaalt of niet?? Misschien hebben ze het daar wel over gehad, weten jullie veel. Ik bemerk een soort groupiehaat naar die vriendinnen van die knolpower steeds.
Bovendien piano ophalen is zo simpel nog niet, je hebt in ieder geval speciale verhuizers nodig.
Moest dit even kwijt, man man man wat een oninteressant onderwerp.
Diana heeft trouwens ook een piano gekocht, nu het er toch over gaat.
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat het leuk is, lijkt me echt saai haha
Stiekem wel een beetje jaloers. Lijkt me zo gaaf een piano in je huis.
Nu woon ik daar alleen echt te klein voor dus geen plek. Plus dat ik nog nooit piano heb gespeeld (alleen af en toe op orgel van mān ouders) dus is ook best een dure aankoop voor iets waarvan je niet weet of je het echt gaat gebruiken
Zoān hoogglans piano is heel mooi maar godnondeju dat lijkt me zoān stofnest. Daar zie je echt elk stofje op.
Je kan er alleen op uitnodiging lid worden ofzo? Zag ik in zijn stories? Ik ben wel nieuwsgierig maar ik wil me niet mengen in een klein select groepje.
Vind het nep overkomen⦠ik weet niet het voelt toch raar dat je eerst jaren in de videoās van je beste vriend bent, dat opeens je vriend niet meer is en je dan hetzelfde gaat doen. Idd mega veel spon, ook voor strijkijzers op zijn insta, wtf?!
Ja dr P heeft ze ook echt 3/4 jaar over gedaan. Ik weet dat ze nu stage loopt, maar door corona vooral thuis haar onderzoek doet. En verder roept ze vooral hard dat ze er klaar mee is/geen zin in heeft. Maar wel knap dat ze het volhoudt hoor, ze is ook een van de weinige youtubers die toch nog een diploma haalt ondanks de youtubemoneys.
Ik kijk nieuwe afl van boos en die gast heeft een mondkapje op maar het zakt steeds tot onder zn neus en dan trekt hij het weer omhoog. Ten eerste: knullig. Ten tweede: gast, echt, laat dan gewoon lekker als je er niet mee om weet te gaan.
Is Rianne Meijer hier wel eens besproken ? Kwam toevallig op haar insta terecht en vind haar zo leuk, geen standaard sponberichten, fotoās met onderkin e.d. terwijl ze heel fotogeniek is (dat is een beetje haar trademark wel) en neemt haar modelvriendje ook lekker in de zeik heel verfrissend
Vind haar ook leuk! Maar model vriendje? Hij studeert voor arts haha!
Weet iemand waar Kalvijn ongeveer woont in Amsterdam, geen stalker maar ik wil ook een eengezinswoning met tuin in Amsterdam in een nieuwbouwwijk!! Gok dat het IJburg is
Ja ik word echt ineens door 10 van die kringloopaccounts gevolgd, echt bizar.
Mmmm, ga weer op mān zeikstraal toer, maar ik vind die āknappe meiden die lekker quirky zijn en rare fotoās plaatsen etcā inmiddels helemaal niet meer zo verfrissend. Het is gewoon een verdienmodel. Bovendien is ze nog steeds heel knap en slank, ook al post ze minder flatteuze fotoās. Vind het wat makkelijk scoren.
Afgelopen vlog gaf ze een hele tirade dat ze volgers kwijt raakt doordat haar volgers gestalkt worden door andere kringloopaccounts. Vervolgens ontvolgen ze dan ttt weer.
Ja heel vervelend, maar zo werkt dat nou eenmaal op insta. Als ik een willekeurig iemand met veel volgers ga volgen, krijg ik ook volgverzoeken van accounts dat ik denk ??
Kun je je ontzettend druk om maken, maar bespaar jezelf de moeite want het werkt toch nietā¦
Ik vind haar ook leuk, met name ook haar creativiteit in post / filmpjes e.d.