Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Hoooooly fuck deze gast? Gewoon bloedserieus een voetenfetish met het googelen van naakte babies vergelijken en dan verbaasd zijn dat je voor de laatste gearresteerd kan worden!!

9 likes

Sophie Hol heeft een kitten gekregen voor haar verjaardag. Lijkt me wel vrij krap op haar appartement, 3 katten die niet buiten kunnen. Love katten maar dat zou voor mij echt too much zijn (en voor de katten ook vermoed ik haha)

4 likes

Nou inderdaad lekker handig. Wil niet weten hoe het daar ruikt

2 likes

Wow dat ik dit vroeger keek. Gelukkig heb ik er niks van over genomen

De vader van Bonnie weer over die egg topper: “Je kan m ook gebruiken voor besnijdenissen” :joy: :joy: :joy:

11 likes

Oh no, Body&Fit spon bij Annemerel
 dat klinkt niet als een heel inspirerende samenwerking :sweat_smile:

3 likes

Ja die heeft ze van haar schoonouders gekregen zei ze een keer in haar vlog

Is dat een hele rare hond of een pruik.

Snap nog steeds niet waarom ze haar eigen piano niet heeft opgehaald bij Enzo, alsof Enzo er iets meedoet verder.

8 likes

Waarom ‘grrrrr’?

Ik krijg zo’n duur cadeau al niet eens van mijn eigen ouders (al vind ik dat volkomen terecht, veel te duur), laat staan van schoonouders. Niet dat ik die heb, maar toch haha. Maar misschien dat de pianoboer geen zin had om te sponsoren

3 likes

Ook best lullig tegenover Enzo.

3 likes

Wat is er trouwens geen spon aan haar huis, echt bizar. Ook een inrichting die je tegenwoordig bijna overal ziet.

4 likes

Doet Dee toch goed, twee keer een piano krijgen.

7 likes

Volgens mij is haar huidige piano een oudje van haar schoonouders, stond die daar gewoon stof te vangen.

3 likes

Vanaf 8 juli nieuwe afleveringen van like Monica.

1 like

Wat vinden de Bas fans van zijn eerste vlog?

Ik ben nu aan het kijken.
1 like

Veel vertellend “Net dit gedaan, straks dit doen” volgend shot “Zo klaar met dit, nu gaan we we daar naartoe” :thinking: Van de hak op de tak, heel irritant.

En raar om dit te zien terwijl er zoveel vragen zijn m.b.t. Enzo. Heb er geen goed gevoel bij en ik dacht ook eerst dat hij meer buiten de spotlights wilde leven maar heel die vlog hangt aan elkaar van gekregen spullen en influencer life. Raar om zo verder te willen gaan met zijn “verworven roem” door Enzo.

6 likes

:-1:t4:

Haha kan beter maar vind em wel -soortement- sympathiek overkomen op de een of andere manier.

2 likes