Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Wat s hier passief agressief aan? Ben het met haar eens, het is brutaal als een ander kringloop account ziet dat je ergens interesse in hebt en dan gaat dm’en met ‘ik heb dezelfde te koop’.

16 likes

Hier is toch niks passief agressief aan? Ze heeft het niet over die vrouw die reageert maar over al die accounts die volgers gaan berichten.

1 like

Ik kreeg laatst een aantal cavia acount volgers toen ik die foto van die blije cavia die jij vgm deelde likete hahahaha

4 likes

Ik had nog nooit gehoord van het woord ‘soortement’. Nu stoor ik me er aan.

19 likes

Heeft er iemand nog een leuke yt tip? Ik kijk met name naar Amerikaanse & Engelse yters. Lifestyle of interieur vind ik erg leuk.
Dit volg ik al (schrok wel van de hoeveelheid kanalen)

1 like

TheSorryGirls en Alexandra Gater vind ik ook erg leuk! Doen veel make-overs en DIY’s enzo

3 likes

Ha ik was Alexandra al helemaal vergeten! Al een tijdje geen filmpjes gekeken en zie dat er weer genoeg nieuws op staat.

1 like

Ik vind die gordijnen met die bank en dat kleedje in de kinderkamer van Roosmarijn zo tuttig en vreselijk. Ik snap er niks van. Niks voor haar ook zo die tuttigheid. En dan geel en roze in de woonkamer… Snap ik ook niet

5 likes

Nou toen kon ze toch ook die ene operatie al niet betalen en heeft ze zo’n crowdfunding opgezet? En inmiddels heeft ze geen baan behalve YouTube en ze is best open over d’r inkomsten en dat is ook niet je van het. Lijkt me financieel gezien ook niet heel slim dan …
maar ja misschien verzekert ze de katten nu wel of zo of heeft die vriend een dik vet inkomen of staan d’r ouders garant, we weten het niet natuurlijk

2 likes

Ik hoop dat door mij @MACdonalds nu ook gespammed wordt met cavia accounts :laughing:

2 likes

Youtube is mij opeens n.a.v. één kanaal allemaal video’s aan gaan raden van jonge Amerikaanse picture perfect stellen die of highschool sweethearts zijn of juist snel na hun ontmoeting zich hebben verloofd. Maar allemaal getrouwd en gelovig in ieder geval, en ik zit er toch een beetje naar te kijken alsof het een hele andere wereld is.

Bijvoorbeeld deze video: https://youtu.be/WZ3Ijj1WAhQ

Waarin ze typische samenwoon-dingen ophangen aan getrouwd zijn, omdat ze dus voor het trouwen niet samenwoonden (denk ik?).

En dan besef ik dus hoe niet-gelovig en in deze opzichten weinig traditioneel mijn omgeving is, ben eigenlijk wel benieuwd of jullie dit ook merken (laat het achter in de comments :crazy_face: ) als je deze mensen kent.
Soortgelijke kanalen zijn Marcus&Kristin (broer van die Cody) en Kian Tilton.

1 like

Roosmarijn is een en al baby baby baby geworden. Aan de ene kant logisch natuurlijk. Maar ik had het gewoon niet verwacht ofzo? Of had het veel minder verwacht.

4 likes

Vandaag de opening van het ‘museum’ upsidedownamsterdam van Anna Nooshin.
Bizar om de beelden (stories) op insta te zien waarbij 0 rekening gehouden wordt met de 1,5 mtr. Hoe is dit mogelijk?

5 likes

Ik had eigenlijk verwacht dat ze gewoon normaal ging vloggen maar de zwangerschap als een apparte serie ging posten ofzo.

4 likes

Wat zijn dit voor schoenen joh. Lijkt wel of ze haar voet in de kont van iemand van Sesamstraat heeft gestoken

42 likes

Het lijkt me zo’n saaie bedoening.

5 likes

En 25 euro entree! Slechts 6 euro duurder dan het Rijksmuseum :+1:

19 likes

Ik vind het zo fascinerend dat vloggers die zwanger worden, en Roosmarijn nu ook, een volle overtuiging hebben voor per sé geen zwangerschapskleding kopen, ook geen basics. En dan vervolgens elke week zó veel gewoon winkelen omdat dingen dan al niet meer passen en die buik dan overal hangt waar het niet gaan kan :see_no_evil:

26 likes

Stond zij ooit bekend om haar goede smaak dan oid? Want ik volg haar pas sinds ze zwanger is en ik vind het een leuke meid maar ze praat over mode alsof ze karl lagerfeld is maar draagt alleen grijze joggingbroeken

49 likes

Hahah ja true weet ik ook niet eigenlijk

1 like