Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik zag laatst op de site van Culturele Vacatures dat er een vacature vrij was…weet alleen de benaming niet meer. Iets van host ofzo

1 like

Soms zou ik best zo’n account willen maken haha gewoon als experiment. Ik ben bekend met productfotografie en verkocht dingen vroeger door via Marktplaats. Dode Cavia Vintage :rofl:

@Karl_Lagerfeld Roosmarijn is wel legit qua kennis. Anderzijds heb je toch ook mua’s die er altijd heel basic maar verzorgd bijlopen en alleen klanten wat opvallender opmaken. Of kappers waarvan ik het het haar soms geen geweldig uithangbord vind.

Het Annanooshin museum

• Leuk
  • Alleen leuk als er 1,5 meter afstand wordt gehouden
  • Ik loop er liever 1,5 kilometer omheen.

0 stemmers

1 like

Floor angel :roll_eyes:

6 likes

Succes met die toeristen meid.

12 likes

Abnormal preference. Dat klinkt toch voor geen meter

5 likes

I’m so grateful to grow in this personal situation :joy::joy:

14 likes

Hahahah with special thanks to their situation, congratulations for having me

50 likes

6458002a9891366151c301209d1c2938

zouden ze dit als snacks in t cafe hebben

42 likes

nee en volgens mij is het niet eens waar ook
nederlanders snoepen gemiddeld niet eens zo veel

1 like

Wow leip idd dat die eetruimte bij die presentatie niet eens is ingericht op 1,5 meter. Dat de influenza’s zelf geen rekening houden a la.

Wel geinig trouwens dat “miss smetvrees” nu een museum heeft met van die gore ballenbakken en grote knuffelteddyberen

13 likes

Waar zie ik dit museum? Ik wil ook haten maar zie geen vlog ofzo?

3 likes

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Romy de teksten heeft geschreven

3 likes

Ik zit nu de vlog van Julia Mekkes te kijken en vind het zo leuk hoe haar ouders met elkaar omgaan en nog gewoon bij elkaar gaan eten

7 likes

Hoe gaat dit over Nederland

Insta denk ik

1 like

Why does that not verbaas me

10 likes

Wow it verbased me too not!

@Chuckie de Instagram van Upside Down. Haat aan die naam trouwens, verzin wat origineels.

3 likes

thanks @Nefertiti @wompie

ziet er ehct zo niet-corona proof en saai uit? my god, dit is echt een museum wat ik leuk had gevonden toen ik 12 was ofzo

5 likes

Toen zon insta museum nog nieuw was en een van die eerste ( vgm zon ice museum in L.A) vond ik het nog wel vet eruit zien. Maar nu 10 ballebak museas verder denk ik laat mij maar gewoon achter in Smälland dat is een stuk goedkoper.

71 likes

Is dat nieuwe forum van Jelmer eigenlijk al besproken? Hij was geïnspireerd door Jennie, zei hij zelf. “Troep is een forum waarin op zoek wordt gegaan naar een goed leven door vooral niet over nieuws, spullen en bekende mensen te praten.” :thinking: