Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Jelmer een forum??? Dan zal hij wel officieel door zijn EGF screenshots heen zijn waarin zijn naam wel eens werd genoemd

35 likes

Als je het belangrijk vindt om goed te spellen: het is spelfouten ipv spellingsfouten

3 likes

Kan allebei.

En het zag eruit alsof hij hetzelfde platform gebruikt als FF. (Paar dagen terug in zijn story).

Ja klopt, ik heb een account gemaakt. Volgens mij ben ik hier in de minderheid, maar ik vind zijn blogs soms best grappig om te lezen dus ik wilde even kijken wat het is.

Ik vind de uitwerking ook echt niet mooi. De kleuren en belichting zijn zo archilelijk, alles zo hard en fel, dat is toch totaal niet flatterend.

1 like

Jennie heeft nu steeds borduur events via dat natuurdromers. Wat is de connectie tussen wandelen/natuur en borduren? Houden bosbabes standaard ook van borduren?

3 likes

Ik ook niet, het is niet dat ze ruzie hebben ofzo…

Als ik zon duur ding bij mijn ex had staan, en hij er niks mee doet. Had ik hem allang opgehaald.

1 like

Het kwam op mij juist over alsof ze met de noorderzon vertrokken is destijds en alsof er dus wel iets aan de hand was. Maar het is ook al zeker twee jaar over toch en die piano had ze van hem gekregen en ik dacht dat dat een beetje tegen het einde aan was toen ze die kreeg. En ja, als zij hem krijgt, is het van haar, maar ik zou het echt hondsbrutaal vinden als een ex na twee jaar ineens contact zoekt en zegt ā€˜ik kom even mijn dure piano ophalen’. Had hem dan meteen of in ieder geval snel opgehaald. En als je geen ruimte hebt, huur dan een opslag of zoek een familielid met ruimte. Die draadtafel die Enzo eerst had hebben ook nog een hele lange tijd schoolboeken van Dee in gelegen. Als je zelfs dat maar achterlaat ondanks dat je nog gewoon met je studie bezig bent, dan zal het wel niet heel gezellig afgelopen zijn

2 likes

Ik kan me alleen herinnerde dat ze vertelden dat ze uit elkaar gegroeid waren. Maar dat ze als vrienden uit elkaar gingen. Maar kan natuurlijk dat er meer aan de hand was.

Ik bedoelde inderdaad dat als ik haar was de piano zo snel mogelijk opgehaald had. En als ik geen ruimte had ik zou kijken naar een andere oplossing.

Ps: Doet ze uberhauot nog wat met haar studie? Of is ze volledig youtuber/influencer geworden? Weet dat ze een tijdje terug haar P eindelijk had gehaald na 3x ofzo.

1 like

Toevallig laatst een vlog gekeken van haar, ze is nog wel bezig met haar studie wat ik begreep.

1 like

Ja en ik dacht dat Enzo of Dee toen ook had gezegd dat hij bij Enzo bleef staan tot Dee een eigen plek had.

2 likes

Maar nu woont ze met haar nieuwe vriend toch. Misschien wil hij helemaal niet een cadeau van haar ex in huis? Dat de intentie was, naar haar als zij alleen een huis zou hebben.

Borduren past toch supergoed in je feed naast al dat groen, hout en slowliving,

image

Nee maar het is toch gewoon een hobby die nu weer hip is en ook nog eens aansluit bij het hele stijltje/leventje dat veel mensen op dit moment nastreven. Een levenstijl die mensen vast niet alleen willen omdat het in is, maar het helpt volgens mij wel heel erg.
Dit klinkt heel sarcastisch maar mensen vinden het gewoon leuk denk ik.

10 likes

Dat is omdat er influencers betrokken zijn, daar gelden andere regels voor

36 likes

Waarom kan het jullie wat schelen of ze die piano ophaalt of niet?? Misschien hebben ze het daar wel over gehad, weten jullie veel. Ik bemerk een soort groupiehaat naar die vriendinnen van die knolpower steeds.
Bovendien piano ophalen is zo simpel nog niet, je hebt in ieder geval speciale verhuizers nodig.
Moest dit even kwijt, man man man wat een oninteressant onderwerp.

Diana heeft trouwens ook een piano gekocht, nu het er toch over gaat.

45 likes

afbeelding

49 likes

Ik kan me dus echt niet voorstellen dat het leuk is, lijkt me echt saai haha

Stiekem wel een beetje jaloers. Lijkt me zo gaaf een piano in je huis.
Nu woon ik daar alleen echt te klein voor dus geen plek. Plus dat ik nog nooit piano heb gespeeld (alleen af en toe op orgel van m’n ouders) dus is ook best een dure aankoop voor iets waarvan je niet weet of je het echt gaat gebruiken :sweat_smile:

Zo’n hoogglans piano is heel mooi maar godnondeju dat lijkt me zo’n stofnest. Daar zie je echt elk stofje op.

1 like