Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Je kan er alleen op uitnodiging lid worden ofzo? Zag ik in zijn stories? Ik ben wel nieuwsgierig maar ik wil me niet mengen in een klein select groepje.

Vind het nep overkomen… ik weet niet het voelt toch raar dat je eerst jaren in de video’s van je beste vriend bent, dat opeens je vriend niet meer is en je dan hetzelfde gaat doen. Idd mega veel spon, ook voor strijkijzers op zijn insta, wtf?!

5 likes

Ja dr P heeft ze ook echt 3/4 jaar over gedaan. Ik weet dat ze nu stage loopt, maar door corona vooral thuis haar onderzoek doet. En verder roept ze vooral hard dat ze er klaar mee is/geen zin in heeft. Maar wel knap dat ze het volhoudt hoor, ze is ook een van de weinige youtubers die toch nog een diploma haalt ondanks de youtubemoneys.

Alsof zo’n meid jou pik ontzegd heeft. Die had je anders ook niet gekregen hoor.

6 likes

Ik kijk nieuwe afl van boos en die gast heeft een mondkapje op maar het zakt steeds tot onder zn neus en dan trekt hij het weer omhoog. Ten eerste: knullig. Ten tweede: gast, echt, laat dan gewoon lekker als je er niet mee om weet te gaan.

5 likes

Is Rianne Meijer hier wel eens besproken ? Kwam toevallig op haar insta terecht en vind haar zo leuk, geen standaard sponberichten, foto’s met onderkin e.d. terwijl ze heel fotogeniek is (dat is een beetje haar trademark wel) en neemt haar modelvriendje ook lekker in de zeik :+1: heel verfrissend

5 likes

Vind haar ook leuk! Maar model vriendje? Hij studeert voor arts haha!

1 like

Weet iemand waar Kalvijn ongeveer woont in Amsterdam, geen stalker maar ik wil ook een eengezinswoning met tuin in Amsterdam in een nieuwbouwwijk!! Gok dat het IJburg is

Als je op Funda zoekt naar een eengezinswoning met een tuin in Amsterdam kom je vast een heel eind. Daarvoor hoeven we hier niet te posten in welke wijk een Youtuber woont. Wat overigens ook niet is toegestaan i.v.m. privacy.

37 likes

Ja ik word echt ineens door 10 van die kringloopaccounts gevolgd, echt bizar.

2 likes

7000 volgers op dat Kringloop account van die Aimee? Maar het zijn helemaal geen boeiende dingen…

7 likes

Mmmm, ga weer op m’n zeikstraal toer, maar ik vind die ā€œknappe meiden die lekker quirky zijn en rare foto’s plaatsen etcā€ inmiddels helemaal niet meer zo verfrissend. Het is gewoon een verdienmodel. Bovendien is ze nog steeds heel knap en slank, ook al post ze minder flatteuze foto’s. Vind het wat makkelijk scoren.

66 likes

Afgelopen vlog gaf ze een hele tirade dat ze volgers kwijt raakt doordat haar volgers gestalkt worden door andere kringloopaccounts. Vervolgens ontvolgen ze dan ttt weer.
Ja heel vervelend, maar zo werkt dat nou eenmaal op insta. Als ik een willekeurig iemand met veel volgers ga volgen, krijg ik ook volgverzoeken van accounts dat ik denk ?? :no_mouth:
Kun je je ontzettend druk om maken, maar bespaar jezelf de moeite want het werkt toch niet…

2 likes

Ik vind haar ook leuk, met name ook haar creativiteit in post / filmpjes e.d.

Ik moest me aanmelden via een linkje per email inderdaad.

@Zonnestraaltje Ja ik vind haar ook leuk! Maar ik snap @Janniebeton ook wel een beetje hoor. Haar hele ā€œzie je wel, influencers zijn ook gewoon mensen met een onderkin en vetjes als je in een bepaalde houding zitā€ vind ik op zich een goede gedachte om uit te stralen. Maar het werkt alleen omdat zij verder wel conventioneel ā€œknapā€ is.

Ik vind haar echt zo iemand die dan het insta perfecte plaatje belachelijk maakt terwijl ze er stiekem dan toch aan mee doet door het zogenaamd belachelijk te maken.

43 likes

Ik kan haar en Vivian Hoorn wel meer hebben dan Claire.

2 likes

Dit idd. Het zijn ook allemaal van die knappe meiden die dan heel overdreven hun buik uitzetten en hun kin helemaal naar achter duwen. En dan kijk ik ben ook wel eens lelijk bodypositivityyy. Nee schat zo werkt het niet. Als je jezelf in allemaal moeilijke posities moet duwen om flaws te hebben dan is de bodypositivity beweging niks voor jou.

40 likes

Deze post vind ik daar dus het perfecte voorbeeld van

Post gewoon lekker die bomb selfie zonder daarna relatable proberen te doen met je ā€œkijk ik heb ook een onderkin als ik m’n kin tegen m’n borstkas duw hihaho wat ben ik normaalā€

36 likes

Pfff zo inderdaad. Claire kan dr ook wat van vind ik altijd… zo lekker gek doen maar eigenlijk…

1 like