Mooi ook hier iedereen sip kijkt en Nick zo van jaa t valt allemaal wel mee hoor maar Bonnie was weer in paniek.
Ben zelf toen ik mager was gepest op mijn werk vanwege mijn uiterlijk en daarom vind ik het lastig om het een erger dan het ander te noemen. Ik weet in mijn hoofd dat het een niet met het ander te vergelijken is, maar zelf vind ik door mijn ervaring (voor te dik en te dun worden uitgemaakt) lastig om een kant te kiezen.
Ik vind het goed om mensen op IG te zien die, ondanks hun sociaal geaccepteerde maat, hun striemen oid tonen. Dames die echt hele rare houdingen aannemen om een rolletje te fotograferen… ja dat vind ik zelf ook overdreven.
Haha, I giggled
Door deze post kwam ik op de insta van die Sneja.
Lach me helemaal kapot om die enorme neppigheid:
Ze wordt “stiekem” gefilmd terwijl ze zwoel kijkend wijn drinkt aan het zwembad
Ze heeft een cheatday (zag dat ee bij mij ook maar zo uit

Ze bakt een pannekoek en krijgt een zoen
Haha jeemig het zal je werk/leven maar zijn.
Haha jeezus Bon, alles voor de gram natuurlijk maar how about an een Uber ?
Hoe zit die blouse/trui op dat tweede filmpje?
Echt alsof ze die blouse gebruikt als slabbetje om haar borsten te beschermen tegen knoeipartijen.
Limburg hoort niet bij Nederland
Ooh wow dat meen je !! ik heb niks gezegd in dat geval
Er zijn daar ook geen supermarkten…HOE doen mensen daar dan boodschappen? Moeten ze helemaal naar Roffa centrum elke week?
Ze komt zo arrogant over hier, en dit is er nou mis met influencers. Je hebt 1 kritische vraag en zij zegt direct hier gaan we het niet over hebben. Dit kan in het echte leven toch niet, dat je een presentatie geeft en dat iemand in de zaal een vraag stelt en je eerste reactie is: hier gaan we het niet over hebben. En dat iemand voor je opkomt en zegt: je geeft er een negatieve lading aan zo??? Ben blij dat dit naar buiten komt en blijkbaar zijn influencers zo gewend om kritiek te negeren dat ‘‘hier gaan we het niet over hebben’’ je eerste reactie is.
Zo, Anna is ook gezwicht voor de lipfillers zo te zien?
Experience
Creatieve hub
Creators
lekker ‘exploret’
influencers
Suppoost
Niemand maar Noosheum: Floor Angels
Ik moet zo hard lachen om Anna in dat filmpje. Zij kan ook wel lesje mediatraining gebruiken, zie haar angstig om haar heenkijken
Je kan nu als man ook geen inhammetjes meer hebben maar je haarlijn moet passen bij je nieuwe witte tanden.
Hoorde die hork van een Dennis Schouten hier een tijd geleden ook over “Ik ben nergens onzeker over maar mijn inhammen…” Welke inhammen? Als je haarlijn nou ergens rond 12 uur ligt snap ik het maar dit is precies t zelfde als die nieuwe gebitten, het was al goed maar het is niet PERFECT…
Blegh, ik wordt echt met de dag zieker van alles.
Gut, voor iemand die Communicatiewetenschap heeft gestudeerd zou ze beter moeten weten dan het plaatsen van een statement zoals deze… En dat is geen aanname, we hebben letterlijk samen gestudeerd.
Nu in coronatijd zou je moeten weten dat het naleven van de coronaregels onder een loep liggen. Dan doe je toch extra je best om de maatregelen in acht te nemen?
Sorry ik zie nu idd dat dat screenshot ook in beutyblogtopic staat heb m verwijderd
Hahaha wel goed dat die man stuf blijft doorgaan.
En Anna haar lippen inderdaad? Iedere x als ze haar gezicht opzij draait zien haar lippen er ook heel anders uit lijkt wel.