ach joh waarom niet, is hun werk toch haha
Ik vind het wel fascinerend dat Anna altijd best wel een goed gevoel voor marketing etc had en nu toch zo uitgerangeerd is eigenlijk.
hahaha ja #shellgate
Wel top dat ze er geen doekjes om wind, maar gewoon duidelijk dat ze op zoek is naar spon
Bonnie en co zijn aangekomen in Maastricht hoor! En dat na deze erbarmelijke omstandigheden
Ja ik ben de Kwantum.
Mijn buur heet Leen Bakker.
Ben OF KEN jij een winkel?
Ja hoor, kan zo een lijstje interieurwinkels voor dr opsommen.
Nee we gaan gewoon naar Duitsland. Is ook een stuk goedkoper.
Deze ga ik samen met âhier gaan we het niet over hebbenâ maar even bewaren voor op mijn werk als ik weer eens een moeilijke/vervelende vraag of opmerking krijg. Vinden mân cliĂ«nten en collegaâs vast leuk
Vergeet niet om erbij weg te kijken en je af te wenden van het gesprek. Succes gegarandeerd!
Je vergeet het weglopen terwijl je zo kijkt
Het ging bergafwaarts na dat magazine dat ze lanceerde volgens mij. Toen ze die kermiskraam op het Museumplein had.
Zag net op Instagram een trailer van de terugkeer van Monicaâs docu waarin ze zegt dat alles goed gaat met Robbert en dat ze in de verliefde fase zitten. Weten we dat ook weer
Die reacties ook echt
I donât care about the haterzzzzz ik heb best zin in het nieuwe seizoen!!
Ook via max (therongagency) wordt er gebedeld om spon
Lieve merken en marketingvrienden. @jessie_maya_ en @jeroenvholland gaan binnenkort verhuizen en daar wil je natuurlijk bij zijn. We hebben een aantal heel toffe ideeeÌn voor YouTube en Instagram met aangepaste prijzen. Mail Max @ therongagency of bel!
Ik geef ze groot gelijkđ
Als je openend bod al âaangepaste prijzenâ bevat dat weet je dat je totale shit verkoopt.
Succes max!
Zag vorige keer in haar vlog dat ze een kettinkje om had met een âRâ eraan
Wat een fantastische interviewer, echt heerlijk dat ze dit ook gewoon allemaal erin hebben gelaten. Valt ze lekker door de mand, hopelijk gaat de politie haar verblijden met een boete voor het niet naleven van de regels!