Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

ach joh waarom niet, is hun werk toch haha

1 like

Ik vind het wel fascinerend dat Anna altijd best wel een goed gevoel voor marketing etc had en nu toch zo uitgerangeerd is eigenlijk.

35 likes

hahaha ja #shellgate

3 likes

Wel top dat ze er geen doekjes om wind, maar gewoon duidelijk dat ze op zoek is naar spon

1 like

Bonnie en co zijn aangekomen in Maastricht hoor! En dat na deze erbarmelijke omstandigheden

6 likes

Ja ik ben de Kwantum.
Mijn buur heet Leen Bakker.

11 likes

Ben OF KEN jij een winkel?
Ja hoor, kan zo een lijstje interieurwinkels voor dr opsommen.

7 likes

Nee we gaan gewoon naar Duitsland. Is ook een stuk goedkoper. :joy:

2 likes

Alle Limburgers (en Bonnie) die dit lezen:

1 like

Deze ga ik samen met ‘hier gaan we het niet over hebben’ maar even bewaren voor op mijn werk als ik weer eens een moeilijke/vervelende vraag of opmerking krijg. Vinden m’n cliĂ«nten en collega’s vast leuk :joy:

28 likes

Vergeet niet om erbij weg te kijken en je af te wenden van het gesprek. Succes gegarandeerd!

7 likes

Je vergeet het weglopen terwijl je zo kijkt :grinning: :grinning: :neutral_face:

6 likes

Het ging bergafwaarts na dat magazine dat ze lanceerde volgens mij. Toen ze die kermiskraam op het Museumplein had.

9 likes

Zag net op Instagram een trailer van de terugkeer van Monica’s docu waarin ze zegt dat alles goed gaat met Robbert en dat ze in de verliefde fase zitten. Weten we dat ook weer

Die reacties ook echt :upside_down_face:

6 likes

I don’t care about the haterzzzzz ik heb best zin in het nieuwe seizoen!!

10 likes

Ook via max (therongagency) wordt er gebedeld om spon

therongagency

Lieve merken en marketingvrienden. @jessie_maya_ en @jeroenvholland gaan binnenkort verhuizen en daar wil je natuurlijk bij zijn. We hebben een aantal heel toffe ideeën voor YouTube en Instagram met aangepaste prijzen. Mail Max @ therongagency of bel!

3 likes

Ik geef ze groot gelijk😂

2 likes

Als je openend bod al ‘aangepaste prijzen’ bevat dat weet je dat je totale shit verkoopt.
Succes max!

7 likes

Zag vorige keer in haar vlog dat ze een kettinkje om had met een ‘R’ eraan

Wat een fantastische interviewer, echt heerlijk dat ze dit ook gewoon allemaal erin hebben gelaten. Valt ze lekker door de mand, hopelijk gaat de politie haar verblijden met een boete voor het niet naleven van de regels!

28 likes