Dit interview met anna 
Dit interview met anna 
Queen of jetlags had de eiffeltoren kamer al bezet denk, dat zij het hier mee moest doen. 
Had de zoekfunctie gebruikt maar vond er niets op. Ga even terug scrollen 
Ze heeft wel heel veel van die queen of jetlags achtige fotoshop fotoās op dito locaties.
Als er een dode vlieg in je burger zit verwacht je op zān minst toch ook gratis drankjes? Sommige mensen vinden een stuk bacon net zo onsmakelijk
Hahahah dit heb ik een keer gehad met zoān heel duur Schiphol-broodje. Was echt horror. Kreeg helaas ook alleen een nieuw broodje, niet eens een upgrade naar business-class ofzo
Stel er zit een vlieg in je burger, verwacht je dan meer dan een nieuwe burger?
0 stemmers
Ik heb ooit een huisjesslak gevonden in mān salade. Toen kregen we het toetje gratis, maar dat had van mij echt niet gehoeven. Heb de slak gewoon opzij gelegd en verder gegeten 
Ligt er ook wel een beetje aan in welke setting. Bij de Mac zou ik niks verwachten behalve een nieuw broodje en excuses. Als me dit in een chique restaurant zou overkomen zou ik een kopje koffie van het huis ofzo wel netjes vinden. Maar ook dan zou ik het niet per se verwachten, meer dat als het mijn restaurant zou zijn ik het zo op zou lossen.
Ja dingen groeien nu eenmaal in de natuur, er loopt wel meer op dan een enkele slak denk ik dan. Net als mensen die een royale vergoeding verwachten als ze bijvoorbeeld een rups in de broccoli vinden (mensen die uberhaupt de moeite nemen om daarvoor een klacht in te dienenā¦) 
Ik dacht even dat je de slak gewoon had opgegeten.
Ik zou persoonlijk niet eens teruggaan met de bacon maar dat gewoon eraf peuteren. Mijn man mag het dan opeten, want ook al eet hij vegetarisch, we willen gewoon geen vlees weggooien. En bacon is zijn lievelingsvlees, ik ben de vuilnisbak voor alle andere foutjes.
Overigens snap ik deze fout heel goed. Waarschijnlijk ben je als een robot die broodjes in elkaar aan het zetten en heb je zoān hele ingrediĆ«ntenlijst in je hoofd. Dan ziet zoān veggie homestyle er bijna precies zo uit als de normale homestyle dus ja dan doe je ook dezelfde ingrediĆ«nten erop. Maakt het niet minder vervelend, maar ik snap de fout wel.
Ik vond het vooral irritant dat ze zo āahhhh schatā ging doen over dat Nick lang had moeten wachten binnen. Als je het zo erg vindt, was zelf gegaan? Het is jouw burger? Nick eet soms gewoon vlees.
Ja en vervolgens wel die burger al helemaal aanvreten
Ja ik denk dat ik dat misschien ook wel zou doen, maar ik zou het personeel ook wel willen wijzen op hun fout zodat het in de toekomst niet meer gebeurt
Zeker waar! Ik probeer het wel altijd te melden, maar dan na het eten. Want de meeste mensen snappen niet waarom je het dan alsnog eet, maar ik vind voedselverspilling echt zo zonde. Vooral als het vlees is.
Ik drukte perongeluk op ājaā, maar had āneeā moeten zijn haha.
Ik heb vroeger bij McDonaldās gewerkt en dit soort fouten gebeurden helaas gewoon echt heel veel. Het is vaak echt ontzettend druk waardoor de mensen in de keuken (wat @Nefertiti al zegt inderdaad) als een robot alles in elkaar zetten. Daarnaast is iedereen bij de kassa 16 of 17 jaar oud en die hebben over het algemeen gewoon niet zo heel erg door dat het netjes zou kunnen zijn om iemand iets gratis te geven omdat er een fout is gemaakt. Althans dat kwam toen echt niet in mijn hoofd op. En vanuit het management kregen wij ook altijd door dat als er iets fout was gegaan dat we niet moeilijk moesten doen en gewoon gelijk een nieuwe burger moesten geven, maar niks over iets gratis erbij ofso.
Ah nee, ik ben zoān kneus die in de regen alle slakken van de stoep plukt en in de planten zet zodat er niemand op gaat staanš Zou 'm nooit op kunnen eten.
Hebben zelf een moestuin en daar gebeurd het ook wel eens dat ik, ondanks 2 wasbeurten en alles grondig checken, een slakje terug vind voor het eten in de pan gaat. Niks mis mee. Zijn er in ieder geval geen pesticiden gebruikt om ze te weren 
Ik had eind vorig jaar ergens een salade besteld en 1 ingrediƫnt voor iets verkeerds aangezien. Zat er dus ook een soort bacon op maar dan niet helemaal bovenop de salade. Dus ik nam een hapje en had het gewoon allemaal opgegeten omdat ik tegen verspilling ben. Maar die baconsmaak had ik 2 dagen later nog op mijn lippen.