Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ja haha. Volgens mij zag ik ook zo’n shirt voorbij komen in een foto/video voor dat upsidedon.

Kunnen ze die onverkochte shit lekker in de “museumshop” verkopen :money_mouth_face:

Hoezo? Dat zeg je ook niet van de bonusaanbiedingen bij de ah toch? Het is gewoon vraag en aanbod, zij willen een huis gespond hebben, grotere kans daarop als alle partijnen denken als winnaar uit de deal te komen. Ik vind het wel verfrissend om het een keer zo aan te pakken.

4 likes

Wat zal Anna Nooshin’s volgende endeavor zijn?

• Een attractiepark met een achtbaan in de vorm van het Chanel-logo
  • Een bosbabe-rip off hutje dat je kan huren waarin een groot schilderij van haarzelf hangt en allemaal andere fotowaardige meubels waarmee je jezelf op de kiek kan zetten.
  • Borduurpakketjes van haar bekende billenfoto
  • Een compleet festival waarin je 1,5 meter afstand moet houden om het foutje van laatst goed te maken.

0 stemmers

1 like

Een borduurpakketje dat Jennie dan weer kan doen tijdens haar bosbabe zoom meetings.

1 like

Beste Jennie,

Hier een gratis tip:
Als je slim bent, laat je ergens borduurpakketjes ontwikkelen en verkoop je die onder je Bosbabe merk.
Met een klein bedrag naar een goed doel m.b.t. natuurbehoud. Bijvoorbeeld een patroon met Cody , een boshuisje of plantjes of zo.

Mvg, Hel

13 likes

Rara Rizzy of Rars Reldwijk

8 likes

SmartSelect_20200704-102834_YouTube

101 likes

Nee toch? De bonusaanbiedingen zijn buiten de bonus voor een hoger bedrag te koop?
Of moet ik het zo lezen;
Een spondeal met Jessy kost normaal X maar nu, spondeals mbt de verhuizing, kost het X minus Y.
Dat zou betekenen dat de bedrijven alsnog moeten betalen om, ik noem maar wat, de keukenkastjes te voorzien van het LV logo.
In wat voor een wereld leven wij?! :sob::cry:

image

58 likes

Wat was Shellgate ook al weer?

Ik gniffel echt van influencers die er zodra een stap buiten hun eigen platform zetten, ontdekken dat ze daar de boel niet naar eigen hand kunnen zetten. Er staat eigenlijk: Anna Nooshin baalt dat een journalist zijn werk doet en niet gewoon haar projectje promoot.

Nooshin zegt nu met liefde alle vragen te beantwoorden die “met goede intentie” worden gesteld.:joy: Dit wordt mijn nieuwe reply als iemand me een kritische vraag stelt.

101 likes

Die Anna Nooshin heeft haar beste tijd toch ook gewoon allang gehad, time to leave the stage hunney

66 likes

Dat hoofd dat ze trekt

14 likes
5 likes

Totaaaaaal overrompeld door de vraag. Onder welke steen heb je gelegen de afgelopen MAANDEN Anna

19 likes

Ik denk dat die Max echt een beroerde manager is. Bij Mascha zijn de spons niet bepaald beter geworden en als hij een oproep doet om te sponsoren is het echt een armoedige bedoeling.

17 likes

Nee sorry scriptiebegeleider ik beantwoord alleen vragen die met goede intentie worden gesteld :hugs:

20 likes

Ook niet de 1e x dat Anna zich niet aan de richtlijnen houdt. Ze heeft zich destijds nadat Josh corona had ook niet aan de maatregelen gehouden en de dochter van haar partner laten komen ( moeder van de dochter is zwaar astmatisch als ik me niet vergis). Bedrijven in de HORECA krijgen een boete van 4000 euro…
Bovendien vond ik de vraag van de journalist helemaal geen negatieve toon hebben.

13 likes

Ik vind het sowieso vreselijk als men alles als haat wordt weggezet als men kritische vragen stelt. Kritiek hoeft echt niet negatief te zijn… pak het aan doe er wat mee.

13 likes

Kon jullie toch niet missen!

6 likes