Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Vraag me wel af of dat ook niet gewoon voor haar geldt, of is dat omdat het een besloten lunch was ? Zou anders wat mij betreft gewoon op gehandhaafd moeten worden, beetje oneerlijk anders

2 likes

Maar hoe moeilijk is het ook om te zeggen:“Ja we schrokken zelf ook ervan/we hadden dit niet verwacht/we vinden het vervelend dat het zo gelopen is en voor ons ook een evaluatiemoment om te kijken hoe we dat in het gevolg anders gaan aanpakken om die 1,5m wel te houden.”

zo moeilijk is dat toch niet

44 likes

Hier gaan we het niet over hebben

56 likes

Ja dat sowieso, maar ja misschien komen de selfies dan niet voordelig uit

2 likes

Max negeert al mijn mails voor eventuele samenwerkingen
 dan niet vriend!

7 likes

Dat weet ik eigenlijk niet. Het zou wel terecht zijn eigenlijk.

En je kan minder B-influencers uitnodigen. Je moet er niet aan denken dat je iemand vergeet en dat die niet op je reuze tompouce kan schommelen?

6 likes

:eye::lips::eye:

11 likes

Dit wil ze ook! Ik zat een keer naast haar op een terras en toen had ze het hierover, dat ze iets met cosmetica wilde gaan doen

Anna wil heel graag ALLES doen terwijl als alles zo halfbakken is, ze zich beter op eéén ding kan gaan focussen en als dat succesvol is wat zijweggetjes proberen te nemen

1 like

Anna N. Bij het jeugdjournaal. Mijn kinderen vonden “het museum” er helaas fantastisch uitzien :roll_eyes: Was een positief item zonder kritische vragen. Anna over kritiek en haat: ik kan er steeds beter mee omgaan (denk dat ze vooral doelde op online haatcomments)

5 likes

Negeren en wegkijken is ook een manier van ermee omgaan toch :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Weet niet of iemand hier Bobbie Bodt nog volgt want volgens mij blogt/vlogt zij niet (meer?). Maar is het uit tussen haar en haar vriend?

Valt me nog mee dat Anna Nooshin niet afsluit met: ‘Hier gaan we het niet over hebben, maar congrats for having me!’

28 likes

psa: alleen de vlog van roosmarijn kijken als je zin hebt om 45 min naar een mani en pedi te kijken en vervolgens een uur hoe ze bij de kapper zit waarna haar haar precies hetzelfde zit als ervoor

15 likes

Ik wilde hem serieus net aanzetten. :joy:

2 likes

Wauw, Saskia Weerstand verkoopt tijdens haar yard sale in de nieuwste vlog een shirt van Uniqlo wat 18 mei nog gesponserd en hallelujah hallelujah op haar Instagram stond. Vond haar ook altijd nog leuk maar sowieso de hoeveelheid spon op haar insta en youtube staat niet echt meer in verhouding met normale content, echt jammer.

2 likes

Sanne blijft zeker altijd dichtbij zichzelf, maar ik denk niet dat dit de reden is dat ze weinig samenwerkingen kreeg. Vera en Teske hadden genoeg samenwerkingen en bleven ook altijd redelijk bij zichzelf? Vind dit weer een beetje een sneer, en een beetje een humble brag

26 likes

hahah

6 likes

Ik weet niet precies hoe ze dit bedoelt maar ik denk wel dat dit deels wel klopt eigenlijk. Het bij zichzelf blijven van Vera (Teske weet ik minder van) betekende niet dat ze geen onzinnige dingen aanprees. Zij deed gerust alsof ze altijd met een bus dove op tafel ijsjes zat te eten of dat ze ikea kast in haar huis zette (terwijl ze iets van 2 weken ervoor jubelend een of ander duur nieuw designmeubel ziet zien, dat er 2 weken na de spon ook gewoon weer stond).
Maar het belangrijkste: ik heb Vera nooit uit de bocht zien vliegen met negatief doen over producten/merken. Die gedraagt zich altijd redelijk correct voor de schermen, terwijl die achter de schermen vast ook wel eens minder aardig is over merken (wat Sanne dan dus gehoord kan hebben).
Sanne plaatste gerust een foto waarop ze haar middelvinger opstak naar een Lush bord, omdat ze het oneerlijk vond dat ze ontslagen was. Op bezorgde reacties dat dit niet zo slim was reageerde ze alleen met “ik mag toch laten zien wat ik vind over hoe ik behandeld ben”. Dat je daar eventuele nieuwe werkgevers mee afschrikt wilde ze niet horen.

Ik wil absoluut niet zeggen dat dat goed of slim gedrag is, maar ik kan me voorstellen dat Sanne zoiets ziet als “bij zichzelf blijven”. En ik snap heel goed dat bedrijven dan liever met een Vera werken, naast veel andere redenen.

23 likes