Is gewoon haar uitgroei. Ze is half/kwart oid indonesisch volgens mij niet blond van zichzelf.
Miss wel verre familie van robenrita
Die vond ik ook altijd leuk om naar te kijken. Net als een Brabantse. Geen idee meer hoe zij heette. Jammer dat die allemaal gestopt zijn toen.
Ze heeft toch ook nog iets gedaan met Sofie / CreaSoof?
Ik snap hier echt niks van, als er iemand een mega bos haar had is hij het toch? Als dat soort mensen als een haartransplantatie moeten.
Ik vind het kalend/gemillimeterd haar bij mannen (+ de acceptatie daarvan) trouwens in 100% van de gevallen aantrekkelijker dan een haartransplantatie.
Sharon geloof ik toch?
Hij had idd een enorme bos haar. En ook raar dat hij het nog geen maand geleden geblondeerd heeft. Deze haartransplantatie lijkt wel een beetje iets wat last minut ineens gratis was en dat hij dacht van nja prima doe ik t nu want later kan het miss niet meer ofzo
Of hij wilde altijd al een keer blond gaan maar durfde niet en dacht nu boeie het wordt er toch afgeschoren binnenkort
Ahhahaah zo ff aanpassen migado
In een video waarin ze het hadden over de ingrepen, vertelde hij dat hij al jaren probeert het te verbergen. Ook zou het eigenlijk al in in maart gebeuren, maar door Corona nu pas. Ik denk dat zijn idiote Dragonball Z kapsel dus vooral was om inhammen te verbergen?
Ik weet niet zeker of zij hier horen, maar huh, trouwjurken passen voor een babyshower?
Dat is wel heel next level
Die wenkbrouwen mijn god hey.
Oh myyy
Hahahaha omg en je moet dan zo liggen om ze in model te laten zakken of wat? Wauw.
Ik heb het al genant vaak gezegd, maar haar mis ik van alle oude bloggers het meest!
Zij was ook echt wel een ander type, ook veel bezig met studie en haar bijbaan. Het is daarom niet gek dat juist zij het hele influencerwereldje heeft gelaten voor wat het was om achter de schermen te gaan werken maar ik vind het als lezer/kijker nog steeds erg zonde!
Zij was ook ongeveer de enige die zelf met nieuwe producten en merken kwam die je niet overal zag, ik gebruik nog steeds een aantal dingen die zij ooit aanraadde (physicians formula eyeliner, hourglass poeder)
Oooh dat ziet er altijd zo ongemakkelijk en onnatuurlijk uit Neem je heupen en bovenbenen dan ook meteen mee als je dit per se wilt doen. Hoewel Jessie volgens mij niet richt op natuurlijk haha en misschien is het gezwollen?
Ik dacht dat het er minder heftig uit zou zien als ik het scherm zou roteren, maar nee… kan me niet voorstellen dat dit fijn voelt, ik zou echt nooit meer durven te zitten uit angst dat mijn kont ontploft als ik haar was.
Zelfde pamperkont als Kim K
Omg wat isssssss dit. Waarom doe je jezelf dit aan