Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

MAAR to be honest als ik zo zou gaan liggen met mijn reet los en de rest leunend op een oppervlakte ziet het er ook raar uit, bij iedereen wel denk ik. Ben benieuwd hoe het er uit ziet over een paar maanden en dan gewoon staand.

5 likes

Volgens mij moet je zoiets toch ook steeds kneden en masseren toch. Zodat het goed op zn plek blijft of goed gaat zitten ofzo.

Ik vraag me dan vooral af wat voor broeken je dan nog aankan. Als je billen maat 52 zijn, maar je benen maat 36.

16 likes

Fashion nova :joy:

29 likes

Omg ik krijg rillingen van deze verhalen. Opeens ben ik heel blij met mn platte reet

22 likes

afbeelding
Op z’n Frans

28 likes

En dan betalen mensen hiervoor ook nog heel veel geld. Ik zou dit zelfs niet doen al kreeg ik geld toe. Zo naar al die verhalen

3 likes

Als je er niet op mag zitten, hoe is Jessie dan thuis gekomen met het vliegtuig? Of zit ze nog in Istanbul?

1 like

Hahahahaha heerlijk dat je het ook gaat proberen.

2 likes

5 likes

Ik vraag me dan af hoe dat gaat als ze ouder zijn en alles een beetje is gaan zakken. Dan zitten die implantaten er nog in en heb je zon strakke reet? Of zouden ze dan ook gaan schuiven en draaien als je afvalt of aankomt. Dan sluit dat toch nooit meer goed aan?

Zie het ook al helemaal voor me, zo’n oma met zon strakke implantaten kont.
Je moet er toch ook wel mee blijven doorgaan? Want anders heb je daar een soort hangend zakje hangen als bil denk ik. :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_monocle:

10 likes

Oh ik kijk nu de instastories van Jessie maar ik kreeg echt de rillingen van dat shot met al die drains door zo’n gat in die onderbroek/ steunkous. Omg. Zo intens.

2 likes

Waarom is haar gezicht groen

29 likes

…Eeen ik ben weer in ~ dat deel ~ van Youtube. Klaar om tot 3 uur 's ochtends Barcroft TV video’s te kijken!!!

10 likes

Waarom zegt cowiththeflow op insta dat dr baan op de tocht staat? Ze zegt dat ze het uitlegt in haar nieuwste vlog maar ben te lui om te kijken (trek haar momenteel ook slecht terwijl ik haar eerst juist leuk vond)

2 likes

:cry:

Oh nee! Die aflevering met Epke was echt heel leuk

Hahaha ik zit hier zooo hard om te lachen, zie al iemand als een soort Ursula van De Kleine Zeemeermin de achterbak uit komen buikschuiven. :joy: :joy: :joy:

Edit: had er echt een heel duidelijk beeld bij, zo dus:

38 likes

Dit is een van de weinige keren dat ik Teeuwen kan waarderen. :rofl:

2 likes

:face_with_raised_eyebrow: :neutral_face: