Hahahaha nog steeds zo vaak gebeurt het in m’n leven dat ik random zinnen van dit liedje in m’n hoofd heb
Altijd hink stap sprong of alvleesklier
Op z’n Frans denk ik!
Ik zie net dit op insta, geen idee wie dit is maar ze heeft een influenza balkon gekozen, de camera neergezet en is met haar vriend gaan zitten zoenen en knuffelen? Zooooo crazy awkward!
Wat kan Bonnie zeiken zeg. Ja kut dat je bacon op je veggie burger hebt maar kan gebeuren. Nick gaat terug en komt terug met een nieuwe burger, Bonnie gelijk: ‘hEb Je NiKs GrAtIs???’ Het is de mac
Ik kwam hierheen om dit te posten, haha. Hoezo wil zij steeds iets extra’s en is dan verontwaardigd als ze dat niet krijgt? Toen met Happy Italy ook.
Nou ik zou ook een gratis milkshake verwachten op zn minst. Ook echt kut dat ze het dan zo weggooien
Moest wel lachen om Nick: nou het is wel meer dan onhandig, het is gewoon letterlijk moord.
Dit interview met anna
Queen of jetlags had de eiffeltoren kamer al bezet denk, dat zij het hier mee moest doen.
Had de zoekfunctie gebruikt maar vond er niets op. Ga even terug scrollen
Ze heeft wel heel veel van die queen of jetlags achtige fotoshop foto’s op dito locaties.
Als er een dode vlieg in je burger zit verwacht je op z’n minst toch ook gratis drankjes? Sommige mensen vinden een stuk bacon net zo onsmakelijk
Hahahah dit heb ik een keer gehad met zo’n heel duur Schiphol-broodje. Was echt horror. Kreeg helaas ook alleen een nieuw broodje, niet eens een upgrade naar business-class ofzo
Stel er zit een vlieg in je burger, verwacht je dan meer dan een nieuwe burger?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb ooit een huisjesslak gevonden in m’n salade. Toen kregen we het toetje gratis, maar dat had van mij echt niet gehoeven. Heb de slak gewoon opzij gelegd en verder gegeten
Ligt er ook wel een beetje aan in welke setting. Bij de Mac zou ik niks verwachten behalve een nieuw broodje en excuses. Als me dit in een chique restaurant zou overkomen zou ik een kopje koffie van het huis ofzo wel netjes vinden. Maar ook dan zou ik het niet per se verwachten, meer dat als het mijn restaurant zou zijn ik het zo op zou lossen.
Ja dingen groeien nu eenmaal in de natuur, er loopt wel meer op dan een enkele slak denk ik dan. Net als mensen die een royale vergoeding verwachten als ze bijvoorbeeld een rups in de broccoli vinden (mensen die uberhaupt de moeite nemen om daarvoor een klacht in te dienen…)
Ik dacht even dat je de slak gewoon had opgegeten.
Ik zou persoonlijk niet eens teruggaan met de bacon maar dat gewoon eraf peuteren. Mijn man mag het dan opeten, want ook al eet hij vegetarisch, we willen gewoon geen vlees weggooien. En bacon is zijn lievelingsvlees, ik ben de vuilnisbak voor alle andere foutjes.
Overigens snap ik deze fout heel goed. Waarschijnlijk ben je als een robot die broodjes in elkaar aan het zetten en heb je zo’n hele ingrediëntenlijst in je hoofd. Dan ziet zo’n veggie homestyle er bijna precies zo uit als de normale homestyle dus ja dan doe je ook dezelfde ingrediënten erop. Maakt het niet minder vervelend, maar ik snap de fout wel.