Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik vond het vooral irritant dat ze zo ‘ahhhh schat’ ging doen over dat Nick lang had moeten wachten binnen. Als je het zo erg vindt, was zelf gegaan? Het is jouw burger? Nick eet soms gewoon vlees.

20 likes

Ja en vervolgens wel die burger al helemaal aanvreten

4 likes

Ja ik denk dat ik dat misschien ook wel zou doen, maar ik zou het personeel ook wel willen wijzen op hun fout zodat het in de toekomst niet meer gebeurt

Zeker waar! Ik probeer het wel altijd te melden, maar dan na het eten. Want de meeste mensen snappen niet waarom je het dan alsnog eet, maar ik vind voedselverspilling echt zo zonde. Vooral als het vlees is.

7 likes

Ik drukte perongeluk op ‘ja’, maar had ‘nee’ moeten zijn haha.

Ik heb vroeger bij McDonald’s gewerkt en dit soort fouten gebeurden helaas gewoon echt heel veel. Het is vaak echt ontzettend druk waardoor de mensen in de keuken (wat @Nefertiti al zegt inderdaad) als een robot alles in elkaar zetten. Daarnaast is iedereen bij de kassa 16 of 17 jaar oud en die hebben over het algemeen gewoon niet zo heel erg door dat het netjes zou kunnen zijn om iemand iets gratis te geven omdat er een fout is gemaakt. Althans dat kwam toen echt niet in mijn hoofd op. En vanuit het management kregen wij ook altijd door dat als er iets fout was gegaan dat we niet moeilijk moesten doen en gewoon gelijk een nieuwe burger moesten geven, maar niks over iets gratis erbij ofso.

5 likes

Ah nee, ik ben zo’n kneus die in de regen alle slakken van de stoep plukt en in de planten zet zodat er niemand op gaat staan😂 Zou 'm nooit op kunnen eten.

Hebben zelf een moestuin en daar gebeurd het ook wel eens dat ik, ondanks 2 wasbeurten en alles grondig checken, een slakje terug vind voor het eten in de pan gaat. Niks mis mee. Zijn er in ieder geval geen pesticiden gebruikt om ze te weren :ok_hand:t3:

9 likes

Ik had eind vorig jaar ergens een salade besteld en 1 ingrediënt voor iets verkeerds aangezien. Zat er dus ook een soort bacon op maar dan niet helemaal bovenop de salade. Dus ik nam een hapje en had het gewoon allemaal opgegeten omdat ik tegen verspilling ben. Maar die baconsmaak had ik 2 dagen later nog op mijn lippen. :smiley:

5 likes

Deze drol was eerder vergeten dat iets met bolognese standaard met gehakt komt. :joy:

3 likes

Hahaha met stom gehakt!! Niet eens met leuk gehakt

Mijn oma heeft borstimplantaten en dat is gewoon een beetje mee gezakt. Misschien is dat tegenwoordig niet meer hoor maar bij haar is het in ieder geval niet zo dat ze een ouder lichaam heeft met twee meloenen erop. Het zijn gewoon normale oudere vrouwenborsten maar dan groter dan dat ze vroeger had, haha. Zo’n kont zakt dus hoe dan ook misschien ook uit?

3 likes

Toen bij die Diana Gabriels was die Pommeline van temptation die een beetje was afgevallen en daardoor gingen haar implantaten draaien, dus denk dat het wel beetje anders gaat dan met borstimplantaten? Heb nog nooit gehoord dat die zo te draaien zijn en over die kontimplantaten hoor je het regelmatig. Brrrr :confounded:

1 like

Maar is Jessie voor bilimplantaten of vet gegaan? Want een bbl doen ze meestal met vetinjecties en dat geeft een “natuurlijker” resultaat dan implantaten. Omdat het lichaam van nature vet afbreekt, gaan chirurgen ook veel meer inspuiten.

3 likes

Ik kreeg een keer een big mac zonder burgers :joy: toen ik er mee terug ging, kreeg de hele crew de slappe lach haha

72 likes

Geen idee ik kijk geen vlogs van Jessie.
Mijn vorige posts gingen iig over bilimplantaten.

Heb je het filmpje gezien? Ik vind het meer op pre-voorspel lijken dan gewoon een foto van een stel in een rare positie.

3 likes

Nou dat ‘zeiken’ van Bonnie viel dus weer 100% mee.

2 likes

Die burgers waren gewoon gebruikt als kontimplantaten.

3 likes

Ik zou het alleen normaal vinden om gecompenseerd te worden als ik bijvoorbeeld in een restaurant met een groot gezelschap eet en ik als enige na 1,5 uur wachten eindelijk mijn eten krijg en dan ook nog het verkeerde. :upside_down_face: Zoals een keer het geval was omdat ik als enige geel vlees had besteld.
Iedereen was al (bijna) klaar toen ik eindelijk iets kreeg.

Misschien ben ik een beetje biased en nee het is zeker geen wereldramp maar ik vind vlees op een vega burger wel erger dan mayo vergeten of ketchup ipv appelmoes. Zeker omdat het vlees dan weggegooid wordt dus dat is dubbel wat je precies niet wil. En ik zou ook niet heel coöperatief reageren op: ‘kijk zelf even of het nu wel klopt’

28 likes

Ja het is dus een filmpje :sweat_smile:

1 like