Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Toevallig een vriendin van mij had draaiende borstimplantaten. Ze is 2x geopereerd hieraan, zag er echt heel vreemd uit.

1 like

Mijn baarmoeder moet schijnbaar ook haar zegje doen nu mijn vakantie bijna begint. Kutwijf houd je eens in. Ga iemand anders verblijden met je vruchtbaarheisperikelen of zo.

6 likes

Huh?! Hoe kan je dat ook vergeten :joy:

1 like

Kut verkeerd topic. Maar ja je bent een mommyblogger of niet. Bring it on the spon. Graag kilo’s chocolade, een overnachting ergens met bad etc. :crazy_face:

3 likes

Hahaha die hele feed vindt plaats op hun balkon? Zou de binnenkant van hun huis zo weinig voorstellen??

1 like

haha deze ook

Weer eens wat anders dan de eiffeltoren op de achtergrond, een hijskraan.

49 likes

Nee een CRANE (insert Mascha voice)

27 likes

Ik vind dit eigenlijk wel een leuke bikini :joy:

2 likes

Hahahahaha, die kraan komt wel heel vaak terug opdne achtergrond. Maakt toch dat ik me afvraag hoe lelijk het uitzocht de andere kant op is :joy:

4 likes

:joy::joy:

1 like

Ik had een keer ipv een veggie mcchicken een kipburger, toen kreeg ik en mijn geld terug en een nieuwe. Maar misschien kwam dat omdat de eerste medewerker waarmee ik in gesprek ging keihard met mij de discussie aanging dat het “echt wel een vegaburger was”

3 likes

Voor degenen die niet in de clickbait van Monica willen trappen: de echofoto’s die ze vasthoudt in de thumbnail zijn nog van Zara Lizzy

23 likes

Of er wonen andere mensen binnen en zij wonen op het balkon.

86 likes

Haha echt niet hoor. Ik heb ooit eens (lang geleden toen ik nog vis en mc donalds at) zat er serieus een stuk weave/pruik oid in mijn fish filet. Ik was zó verontwaardigd en ah walgen ook. Toen zei de manager jaa wil je nu een nieuwe ofzo :exploding_head:, terwijl ik daar half over m’n nek stond te gaan.

Nee die wilde ik niet en ik kreeg niet eens m’n geld terug en hij deed heel hard z’n best om het zo snel mogelijk in de vuilnisbak te gooien. ik was flabbergasted, maar sindsdien weet ik wel dat je nooit iets extra kan verwachten voor iets walgelijks in je eten. Niet eens voor een stuk synthetisch haar, laat staan voor bacon :smirk:

3 likes

Op youtube?

Oh haha ik zit verkeerd.

2 likes

Wel iets voor Bonnie dit

50 likes

Ik zou in een gekke bui best zoiets doen :joy:. Love alle cro’s

1 like

Ik luister de podcast van Bradley en Alwin. Echt bij alles dat Bradley zegt komt Alwin er tussen. Hij zegt geen foute dingen, maar gewoon dat toontje altijd. Lijkt me zo vermoeiend om bevriend mee te zijn.

En ja ik schaam me diep dat ik dit luister :sob:

Ik dacht dat Bradley met Lisa een podcast had? Of is dat weer een andere