Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

1 like

Ik zou best een armband willen met allemaal verschillende croissantenbedeltjes. :innocent:

5 likes

Oh vandaar

Als ik over 4 weken thuis zit wil ik zelf armbandjes/kettingen gaan maken + een insta voor opzetten. Wie weet kan ik wat voor je betekenen :croissant:

14 likes

Dan kan je ook nog de titel Queen of Croissants opeisen en gaan ze als warme broodjes van de toonbank zonder spionage. Tip: combineer het met een Fendi Baguette.

9 likes

Fendi baguette, ik ga stuk :joy:

1 like

Ook enkelbandjes? Asking for a friend.

10 likes

doet op lijst schrijven

1 like

HAHAHA mensen…
kom sgat ff fotoshoot in parijs doen, zoen me ff dat vinden ze leuk op de insta

hhahhah
Denise: je bent geen digibeet snap je wat ik daarmee bedoel?
Oma: welnee, oh ja ik weet het! Ik heb geen suikerziekte :joy:

63 likes

Love oma miep :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik heb dat met Lieke biemans. Het is net een barbiepopje zonder echt leven maar wonend in een poppenhuis en alles is mooi en schattig en zonder problemen ofzo. Ook hoe ze praat en doet. Zo bijzonder want ik denk dus dat ze echt zo is.

2 likes

Is dat die altijd van die overdreven blije neppe poses heeft?

Edit: ja dus

Oh god ik was haar weer vergeten haha.

1 like

Zij krijgt zoveel pakketten van Trash V en Nikkie

5 likes

Hoe zij kijkt op de onderste foto is echt hoe ik neplach als ik mijn frenemy tegenkom.

18 likes

Misschien staat het al in het andere topic, maar Mascha is bevallen! Klinkt wel als een nare bevalling.

-verwijderd door moderator-

31 likes

Volgens mij wel een oprechte lieve meid hoor die lieke maar ik denk soms echt van hoe kun je zo zijn? Goed om te weten dat zij hopelijk soms ook gewoon op de wc zit te kakken.

Holy shit dr armpje is gebroken :open_mouth: wat zielig

Mila wel een hele mooie naam en zo te zien heeft Sassy Massy lekker haar bevaljurk aan

7 likes

Aaawh wat een popje🄰 klinkt idd als een heftige bevalling, armpje gebroken gaan toch meteen uit verhalen van anderen allerlei nare dingen door mijn hoofd. Ze zien er wel heel gelukkig uit zo samen en supertof dat ze Poppy als tweede naam hebben gedaan!