Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

ik blijf altijd aan deze klassieker denken

mijn tietuhhh mijn levuhhhh

10 likes

Verpest het nou niet! :rage: :rage:

1 like

Hij wordt vader! Dat was mijn shock hahaha

1 like

Calm your tits… Ik zeg dit niet alleen naar aanleiding van haar stories maar juist ook na het zien van haar docu. Beetje kansloos om een mening te vormen adhv een story hè? :roll_eyes: Verder interesseert het mij werkelijk geen reet als zij voor miljoenen volgers aan haar borsten wil zitten. En of die dan wel of niet groot en nep zijn. Lekker zelf weten.

Wel sneu eigenlijk, hahaha
“Op een foto waar je maar vanuit 1 hoek ziet ben je een stuk leuker dan op bewegend beeld of in het echt!”

2 likes

Die vriendin van Noah is de ex van DJ Tony, weetjewel de ex van Maan.
Ze zat toen in de realityshow van Tony jr en Tony senior ook.

5 likes
2 likes

20 likes

Letterlijke weergave van all eyes on the boobs.

14 likes

15 likes

Ik vind de vlogs van enzo nu erg leuk. Hij is in Italië. Ik zou ook daar heen gaan maar toen kwam corona. Zo kan ik toch nog beetje genieten van Italië.

Oke, ik ben gewoon jaloers.

10 likes

Schat, alle Kardashians zijn ordinair.

2 likes

Tuurlijk meid. Ze heeft nu gewoon haar ware gezicht laten zien en probeert nu weer terug te krabbelen en mooi weer te spelen.

27 likes

Ja ik zou daar ook wel heen willen! Dagje varen, dagje paragliden, dagje zwemmen.

1 like

Ohh ze kwam me al ergens bekend van voor. Ze zat ook in models in paris met famke louise, maar toen was ze blond

Fijn dat je een oogje op mij hebt. Nee ik ben niet gezegend met een paar borsten waar je U tegen zegt. :wink:

2 likes

Ha zoiets ga ik ook doen als die zorgbonus binnen is

4 likes

Gewoon een foto van die Gucci-tas instellen als wallpaper en daar dan lang naar staren dan komt die tas vanzelf naar je toe.

14 likes

Ik kon de vorige vlog al niet aan maar ga dit dus ook zeker niet kijken helemaal klaar met die meid

1 like

Haha die clip begint precies zoals het vlogmas intro van Bonnie.

3 likes