En wij zitten weer met jou op het forum, jeetje het komt nu ineens allemaal wel heel dichtbij
Ik kotste een beetje in mijn mond toen ik dit las
Haha vooral dat Bonnie zegt dat ze het wil aflikken, geeft Nick het aan haar en dan zegt ze 2 x “nee ik hoef niet” om het vervolgens alsnog af te likken
Ik heb nog nooit een vlog van Bonnie gekeken maar door dit soort verhalen die ik hier lees krijg ik daar ook totaal geen behoefte aan haha
Haha nee ik ook niet! Ik heb een hekel aan gierige mensen en aan mensen die veel klagen. Volgens mij is/doet zij dat aan één stuk door (zoals ik het hier lees).
Ik vind niet dat ze per se veel klaagt, maar ze kan wat kinderlijk zijn en dat gierig kan ik ook niet ontkennen. Ik vind desondanks haar vlogs nog steeds leuk hoor, het wordt hier natuurlijk allemaal wat uitvergroot
Maar goed ik weet niet waarom ik het opeens helemaal opneem voor Bonnie haha, vooral niet kijken als je geen behoefte hebt
Ik heb het baconfragment gekeken en wat een overdreven gezanik zeg. Het is mensenwerk, het gaat nou eenmaal wel eens fout hoe vervelend ook. En dan die verontwaardigde blik als Nick zegt dat ze die eerste burger weg hebben gegooid. Ja wat denk je dan, je hebt er in lopen porren Bonnie en sowieso, ze weten niet wat ermee is gebeurd, tuurlijk gooien ze het dan weg. Ze kunnen het moeilijk aan iemand anders verkopen
Zo idd alsof de mac (of welk restaurant dan ook) eten wat terug komt van een tafel weer bewaard voor de volgende. Ik hoop dat elk restaurant dat weg gooit.
@Jetlag elke keer als ik hier verhalen lees over eten verdelen, halve kaassoufles bewaren en zo denk ik ok dit is niks voor mij om naar te kijken
Ja zij is leuk! Vooral de video’s waarin ze Nederlands tegen haar man gaat praten
Waarom haalt ze de bacon er niet gewoon af eigenlijk?
Oh had ik helemaal niet naar gekeken maar ik zal het ff weghalen dan idd
Ik vind het echt schokkend van mezelf dat ik nu nieuwsgierig ben, een borrel heb vanaf 16:00 en het dus pas later weet.
Ik denk trouwens dat het weer zo’n video is wat echt speciaal is voor BONNIE en niet interessant voor het publiek
Denk een nieuwe woning
Waarschijnlijk heeft ze een nieuwe plumeau gekocht.
Van die ad die ze laatst had van zo’n appartementencompex voor co-living (oftewel gewoon huisgenoten)?
Ik dacht leuk vakantievlogs van jamie in italie, maar jeeeetje zij is echt een karikatuur van zichzelf geworden.
Ja dit, of ze wordt het gezicht van Hak
Een vriendin van me is er al maanden van overtuigd dat ze het huis tegenover haar aan het kopen zijn dus ik gok ook maar op een huis
Dacht ik ook aan, maar dat is toch geen aparte video waard met aankondiging?
Nouja, bij Bonnie kan alles natuurlijk.