Ervan uitgaande dat het gejat is van Selma zou dat geldnzowel terecht als bizar zijn… Zo snel worden die zaken met geld afgehandeld.
Van wat je kan opmaken uit interviews en hun songteksten (zowel Selma als Boef), kan je er wel vanuit gaan dat Boef meerdere keren is vreemdgegaan.
Dit bericht zit echt vol aannames. Hoe weet jij nou of het voor hen net zo vanzelfsprekend is als voor een “normaal” mens? Dat zij niet van ver komen en dit dus nooit hadden durven hopen?
Ik heb echt nul komma nul met influencers en inderdaad, ze verdienen geld als water en daar vind ik ook wat van. Maar dat wil echt niet zeggen dat het vanzelfsprekend voor ze is of het ze allemaal kwam en komt aanwaaien…
Huilen als je iets groots doet zoals een huis kopen is heel menselijk. Het is emotie laten zien zoals blij zijn of dankbaarheid voelen. Beetje raar dat je niet mag voelen alleen omdat je ouders goed voor je hebben gezorgd. Alsof je de doelen die je daarna zelf behaald er niet meer toe mogen doen want je ouders…
Een huis kopen is voor veel mensen toch echt nog een groot ding. Beetje raar dat je dat niet zou mogen uiten.
Gewon zelf stoken in je kelder 
Voor sommige vloggers wel maar voor Bonnie geldt dit niet hoor denk ik. Haar ouders zijn volgens mij zeker niet rijk en denk dat het voor Bonnie en Nick zeker niet vanzelfsprekend is om een huis te kunnen kopen.
Oh dacht dat ze het alleen boven (?) of andere verdieping slaapkamers gingen doen? Maar miss begreep ik het verkeerd Want die vloer zag er in de sneak peek wel mooi uit!
Gaat Scarlett nou elke maand erop zinspelen in de thumbnail dat ze zwanger is?? 
Ze zegt in de de eerste minuut van de vlog of ze het wel of niet is. Dus je hoeft niet de gehele vlog te kijken om daarachter te komen. Dat vind ik dan wel weer netjes.
Je merkt in de nieuwe vlog gewoon aan alles dat Bonnie echt stress heeft gehad van de reis naar Maastricht. Dat zenuwachtige lachje, dat bevestiging zoeken over die vertraging. Materiaal voor die tijd was waarschijnlijk ook niet bruikbaar.
Lijkt me echt vreselijk om met haar op reis te gaan, vooral omdat ik dingen ook herken, ik ben ook zo’n stresskip tijdens reizen
Dat huis zag er op de foto wel echt mooooi uit. En duur
verdient zij haar geld met vloggen en muziek maken? Zo vaak vlogt ze niet toch?
Allang allang allang
Allang allang allang
Allang allang allang
Bijzonder creatief hè
Ik vind het dan zo bijzonder dat ze om 'kleine’dingen stresst zoals naar maastricht gaan of een stukje rijden met de auto of een hamburger etc.
Maar dat wel al hele grote reizen gemaakt heeft naar de andere kant van de wereld in een andere cultuur etc.
Dan zou je zeggen dat je wel wat gewend bent, of van dat tweede juist meer stress zou krijgen dan ff naar een andere stad gaan.
Of je er nou het geld voor hebt of het een ‘logische stap’ is of niet, je mag altijd blij zijn of huilen wanneer je dat wilt (of niet wilt maar gewoon gebeurd) vind ik. Vind het een raar dat je iemand met meer privileges dat minder zou ‘gunnen’ of haar reactie daarom minder goed begrijpt. Je mag best trots/blij zijn op het feit dat je iets bereikt en dit delen met mensen. Net als dat je ook mag klagen als het even niet zo goed gaat, in welke omstandigheden of opvoeding of banksaldo dan ook.
Edit: Misschien een beetje in strijd met de post hierboven lees ik nu. Maargoed, ook dat is menselijk denk ik dan maar 
Dat huis kon destijds heel goedkoop zijn en als je 1 keer in de 3 jaar een grote reis maakt naar een goedkoop land is dat een stuk goedkoper dan 2 keer per jaar op vakantie naar een Europees land.
We kunnen allebei niet in iemands portemonnee kijken, maar bij sommige mensen vind ik het veel duidelijker dat ze uit een goed milieu komen.
Ja ziet er prachtig uit!
Dat vragen veel mensen zich af, ze heeft ook laatst een teringdure Hermes tas gekocht. ZO veel verdien je ook weer niet met vloggen of verkijk ik me daar gewoon gigantisch op. Ze heeft wel redelijk vaak samenwerkingen. Er zijn ook Mensen die zeggen dat ze fake designer spullen draagt.
Ja ik dacht al, de families van Bonnie en Nick zijn niet te vergelijken met Josh, Annic etc.
Trouwens huilen van blijdschap mag toch altijd!? Ik jank al als ik mn vriend zie na een week apart op vakantie te zijn geweest 
Ach Bonnie huilt ook als haar pizza niet lekker is dus dan mag ze toch zeker wel huilen als ze een huis heeft gekocht 
En ik lees net dat de huizenmarkt deze eeuw nog nooit zo krap is geweest als nu, dus denk dat veruit de meeste mensen, ook met modale inkomens of hoger, nu moeite hebben aan een huis te komen.
Ik heb er niks van gemerkt, je kijkt waarschijnlijk met je “Bonnie is een zeikerd” bril op.