Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

De airco staat 1 uur per dag aan ipv 30 min

86 likes

Ah wel zonde van het geld dat hun dure ladder in dat geval misschien overbodig gaat zijn

63 likes

Oh ik kende haar niet maar zit dat nu te kijken. (Ik zou eigenlijk moeten werken maar oke.) Superleuk, voelt ook zo als ik Nederlands tegen mijn niet Nederlandse vriend praat :sweat_smile:

Ah dan verheug ik me nu al op de gierige verhuis vlogs. Nick die alles net niet vind. Bonnie die zeurt dat alles zo duur is. Kaassoufles worden niet meer gehalveerd maar in 3en gedeelt om kosten te besparen. Lof it.

60 likes

De airco mag vanaf nu altijd aan.

3 likes

En het bad hoeft niet in de trappenhal te hangen.

53 likes

Als ze nu een huis kan kopen door haar rigide hakbonen beleid en allout gierigheid, weetje respect. The long game.

Meanwhile kan ik denk ik op m’n 89e een garagebox kopen, Maargoed ben wel heel blij dat ik niet haar uitgavenpatroon heb.

89 likes

Of ze heeft Nick zo ver dat er een derde kat komt.

3 likes

Hoezo denkt ze dat? :smirk:

Behulpzame vrienden die komen verhuizen die p.p één wit bolletje met hagelslag krijgen met een glaasje water. Helemaal zin in💕

15 likes

Het huis tegenover haar stond te koop en ze zag bonnie en nick daar steeds We kennen bonnie van vroeger dus vandaar dat dit ter sprake kwam, we zijn geen rare stalkers Dat huis had overigens geen bad dus kan het me eigenlijk niet voorstellen :crazy_face:

16 likes

Haha misschien is er wel plek voor haar kleine badje!

Bonnie heeft al vaker gezegd nog een paar jaar in dit appartement te willen blijven, dus ik zou wel verbaasd zijn als ze nu een huis hebben gekocht.

4 likes

Ik kijk daar niet zo raar van op. Ik heb best wel wat buitenlandse youtubers/bloggers opeens in deze coronacrisis een ander huis zien kopen, terwijl ze laatst zeiden nog een tijd te wonen in hun huidige woning/ pas verhuisd waren. Alsof het mensen aan het denken zette .

1 like

Gaat Huismuts haar huis stylen? :nauseated_face:

3 likes

Bonnie kennende kan het ook gewoon een nieuwe plant met de naam Henk zijn.

51 likes

Nee nee die naam mogen wij verzinnen.

1 like

maar maar maar misschien voelde ze nu wel de drang om nu zelf eens te kiezen en is dat het grote nieuws!

1 like

Als ze een huis hebben gekocht verdiend Bonnie ook wel echt veel met youtube.

Of ze gaan op vakantie.

2 likes