nou idd, laat iemand zijn internetkabel doorknippen
Haha nu je het zegt. Ik kan het niet meer ontzien nu
Ja, die!
IK WORD ZO ONGEMAKKELIJK VAN HAAR KIN DIE ZE ZO OPSPANT
@Suikerklontje ooh dat verklaart waarom er dan relatief veel van zo’n woningen voor 300k te koop zijn zoals hierboven gezegd werd, vond dat wel heel weinig voor een volledig huis in het centrum van een stad!
In het boek is te lezen dat ze na een tijdje een baan voor 4 dagen heeft als PA van een kunstenaar. En dat ze daardoor geen tijd heeft om te editen. Verder is dat boek tergend saai.
What the fuck…
Ik vind wat sommigen nu met Bonnie doen hier, met die avocado whatever trouwens wat gemeen en beetje pesterig.
Pff word in die video van Bonnie wel echt gek van dat de camera de halve video op de achtergrond scherpstelt en soms dan op hun en dan weer op de achtergrond. Kijkt zo irritant
Er wordt hier toch niets gezegd over Bonnie met een avocado?? Of heb ik iets gemist?
Ga nu de aankondiging kijken. Heel leuk voor ze hoor! Ben ook wel benieuwd nr se verhuisvlogs (damn, was net zo lekker gestopt met sie vlogs )
Echt een totaal ander type dat ik had verwacht met haar. Zo’n zakelijke yuppen jongen, vergeleken met Lars en Lil Kleine.
Wowww die binnendeuren en ramen in dat huis. Prachtig
Ben bij de eerste 5 sec en ik heb een vraag aan de mensen die een huis hebben gekocht
Moest je huilen toen je een huis had gekocht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb geen huis maar kan het niet weghalen sorrryyyy
Ik heb net die video gekeken van BOOS over de Pre-Order shop. Wat valt die Milan hard door de mand zeg hahaha, Koen lost het dan nog netjes op en bied zijn excuses aan. Maar doe dan ook gewoon je research voordat je zomaar iets aanprijst in je video’s? En wtf, die Paul mag ook even heeeel gauw van het internet verdwijnen zeg, gatverdamme
Heb ja gestemd maar eigenlijk alleen bij de oplevering na 2 jaar wachten
Hele poll verpest, bedankt
Oke ik heb nu ja gestemd