Gvd
Ik kijk net de vlog van Kenza over het vakantiehuisje wat ze hebben gekocht en als ik ooit zoân huisje (voor erbij dan) kan krijgen ga ik wel janken
Iemand trouwens een idee wat zoân huisje in Zweden kost? Gewoon nieuwsgierigâŠ
Wie gaf de tip voor Joseffatrip? Wat hilarisch, zoveel leuke videoâs!
Ik ook ja. Prima als je iemand niet leuk vindt om naar te kijken maar dit is gewoon online pesten en fucking kinderachtig.
Je voelt je wel meteen aangesproken, misschien zegt dat genoeg?
Veeg het zand uit je foef vrouw.
Ik werd een beetje sip toen Bonnie zei dat ze de vloer in de woonkamer gaan vervangen. Ik zie daar volgens mij een supermooie houten vloer, op die ene foto die ze in beeld brengen
Haha niveautje hoor dames.
Ik geef hier vaak zat ook bitchy commentaar, o.a. op Bonnie, maar nu vond ik het echt vanaf het moment dat ze de video aankondigde een en al kutreacties hier. Mag ook best es gezegd worden toch?
joe!
dat is echt zoân grappig verschil tussen Rotterdammers en Amsterdammers he? Amsterdammers zijn blij een huis uberhaupt te kunnen kopen in de stad, in Rotterdam maakt het echt uit waar het is.
Mee eens. Sowieso de hoeveelheid shit over Bonnie komt me een beetje mân neus uit.
Huisjes in Zweden zijn een stuk goedkoper dan in NL. https://www.huisenaanbod.nl/index.php?p=search&sLand=Zweden Hier staan er een aantal op, sommige zelfs onder de 50.000 euro.
Opeens zie ik dit als optie
Ik zou wel huilen van geluk denk ik, maar ik woon dan nog niet op mezelf en het zou ook ontlading zijn van de zoektocht en spanning
Ik heb nee geklikt omdat toen ik mijn huis voor de eerste keer kocht ik niet hoefde te huilen. Maar dat klopt niet helemaal want toen ik een aantal jaar later te horen kreeg dat ik mijn huis kon behouden na de breuk met mijn ex heb ik wel keihard staan janken. Wat ergens ook wel gĂȘnant was want ik kreeg het telefoontje op mijn werk.
Ik moest huilen ja haha. Maar wij moesten (vooral wilden) een huis kopen vanwege een baby op komst en ik was vooral heel blij dat het net op tijd gelukt was. Anders zaten we met een baby in een klein appartement in een complex met mensen die niet sporen, aan de drugs zitten en dan mensen gaan lastig vallen
Ik heb wat tranen weggepinkt haha. Ik zat bij de notaris en toen ik mijn handtekening had gezet ging ik een beetje huilen van blijdschap.
Toen de makelaar belde dat ons bod was geaccepteerd kreeg ik wel een brok in mijn keel en traanogen, maar echt huilen was het niet.
Ik denk dat ik ook wel ga huilen als ik ooit een huis kan kopen hoor. Dan ben ik denk ik rond de 50, dus alle reden om te jenken
Ik volg sinds kort een Instagram-account met huizen die te koop staan in Noorwegen: https://instagram.com/cheapnordichouses?igshid=54p1ttv4ta42
Hele goedkope huizen, maar dan moet je wel ergens achteraf wonen!