Gezien het bedrag dat je in Scandinavische landen voor alcohol betaalt, kom ik waarschijnlijk op hetzelfde bedrag per maand uit als wanneer ik een huis in de Randstad zou hebben.
Daar zijn cruiseschepen voor toch!!
Heb Selma Omari hier wel eens voorbij zien komen maar jeetje.
Ze heeft dus een tijdje een relatie gehad met Boef. Selma heeft daar inmiddels 2 liedjes over gemaakt en ja ze gooit nog wel eens met modder. Boef heeft om 00:00 zijn nieuwe album gedropt en Selma reageert dit:
Boef heeft met Bilal een liedje opgenomen en Selma zegt komt me bekend voor. Dan reageert een vriend van Bilal:
En dit is wat Selma oa op haar Instastory heeft gezet:
Selma heeft ook een kort stukje laten horen van haar versie en de beat is wel echt hetzelfde als die van het liedje âvergetenâ.
Nou lekker vaag allemaal haha
Vandaag kwam ook naar buiten dat Selma een huis heeft gekocht. Toen hebben meiden die MAKELAAR gebeld om te verifiëren of het allemaal wel klopt, die meiden gaan echt verrrr
Niet alleen de beat ook een stukje tekst haha
Het enige wat ik denk is; who cares ze kunnen beide niet zingen.
Inderdaad echt 0 inhoud maar ook echt geen zangstem.
Maar goed Boef is natuurlijk ook geen fantastisch talent en heeft het wel ver geschopt
Hmm story is weg maar ze promoot nu wel het nummer. Ben benieuwd naar de reden vd breuk. Weet iemand dat?
Quee dat is vreemd dat ze het ineens weg haald en nu vet leuk promoot haha. Alsof t ineens is goed gepraat.
Of iemand heeft haar omgekocht met een nieuwe tas.
Of met alsnog credits
Ik vind het helemaal niet raar dat iemand het een probleem zou vinden dan kinderen op instagram getoond worden. Misschien is ie wel een lul, maar niet omdat hij dat niet wil, vind ik. Vind het hoogst ongezond als je kinderen je verdienmodel zijn.
Ervan uitgaande dat het gejat is van Selma zou dat geldnzowel terecht als bizar zijn⊠Zo snel worden die zaken met geld afgehandeld.
Van wat je kan opmaken uit interviews en hun songteksten (zowel Selma als Boef), kan je er wel vanuit gaan dat Boef meerdere keren is vreemdgegaan.
Ik snap dus best dat een normaal persoon misschien huilt bij het kopen van het huis, maar vind het bij influencers altijd zo bijzonder. Kans dat die mensen een huis kunnen kopen en het direct een mooi goed onderhouden (of direct verbouwd) huis is = 100%. Kans dat het een huis is dat de gemiddelde leeftijdsgenoot nog zeker 5 jaar niet kan kopen = 100% (de gemiddelde leeftijdsgenoot kan het misschien wel nooit kopen). En dan toch altijd doen alsof het super emotioneel beladen is omdat er zo hard voor gewerkt is en al mijn dromen komen uit etcetc. Terwijl het voor hen eigenlijk de meest logische stap ooit is.
Wekt een beetje de impressie van: ik had nooit gedacht hier te komen kijkend naar waar ik vandaan kom, het was supermoeilijk etc. Terwijl er eigenlijk nooit sprake is geweest van een situatie waarin zij daar niet zouden komen.
Dit bericht zit echt vol aannames. Hoe weet jij nou of het voor hen net zo vanzelfsprekend is als voor een ânormaalâ mens? Dat zij niet van ver komen en dit dus nooit hadden durven hopen?
Ik heb echt nul komma nul met influencers en inderdaad, ze verdienen geld als water en daar vind ik ook wat van. Maar dat wil echt niet zeggen dat het vanzelfsprekend voor ze is of het ze allemaal kwam en komt aanwaaienâŠ
De gemiddelde Nederlandse vlogger laat ergens in de vlogcarriere wel een keer het huis van de ouders zien. Feit is: als je in relatieve weelde bent opgegroeid, is de kans groter dat je dat later zelf ook hebt. Ze hebben daarnaast allemaal zelf vanaf redelijk jongs af aan flinke inkomens. Ik zeg nergens dat er niet voor gewerkt wordt of het aan komt waaien. Ik zeg alleen dat zij deel uit maken van de groep mensen voor wie het kopen van een huis enorm bereikbaar en vanzelfsprekend is. Het standaardproces: vlogger koopt een huis, doet alsof dat een mega fantastisch suprise is voor volgers, video volgt waarin gehuild wordt.
Ik snap vraag me dan gewoon af waar je om huilt en welke boodschap je daarmee naar je volgers uit. Het is alsof ik bij mijn vriendinnen uitgebreid ga vertellen hoeveel dit me doet want we kunnen een huis kopen wat mooi, zo bijzonder, terwijl iedereen weet dat de kans dat wij op twee modale inkomens een woning kunnen vinden eigenlijk best aardig is. Groter dan dat normaal is.
Edit: dit wordt een lang bericht, maar: het gaat mij dus niet om de emotie op zich. Het gaat mij om de bewuste keuze om een camera neer te zetten, het te filmen en die emotie met je volgers te delen. Maar oke, ik zie vloggers tegenwoordig echt als acts die prima bewust zijn dat de boel wat aandikken, een hele uitlegvideo maken en huilen scoort.
Huilen als je iets groots doet zoals een huis kopen is heel menselijk. Het is emotie laten zien zoals blij zijn of dankbaarheid voelen. Beetje raar dat je niet mag voelen alleen omdat je ouders goed voor je hebben gezorgd. Alsof je de doelen die je daarna zelf behaald er niet meer toe mogen doen want je oudersâŠ
Een huis kopen is voor veel mensen toch echt nog een groot ding. Beetje raar dat je dat niet zou mogen uiten.
Gewon zelf stoken in je kelder
Voor sommige vloggers wel maar voor Bonnie geldt dit niet hoor denk ik. Haar ouders zijn volgens mij zeker niet rijk en denk dat het voor Bonnie en Nick zeker niet vanzelfsprekend is om een huis te kunnen kopen.
Oh dacht dat ze het alleen boven (?) of andere verdieping slaapkamers gingen doen? Maar miss begreep ik het verkeerd Want die vloer zag er in de sneak peek wel mooi uit!
@Qwerty123 Het ging niet specifiek over Bonnie, maar ik denk dat ik misschien gewoon van steen ben. Kan me er niet zo goed in inleven. Het valt me vooral op dat dit zo vaak zo gaat bij influencers (veel emotie, veel gepraat over hoe bijzonder het is). Met relatieve weelde bedoel ik trouwens niet rijk. Gewoon leuk verdienende ouders die de middelen hebben om een kind tot op aardige leeftijd goed te ondersteunen. Niet alleen financieel, maar ook die snappen in welke systemen we leven en hoe je daar gunstig doorheen navigeert, zodat je kind zodra het volwassen is al een-nul voorstaat. Ik denk dat haar ouders makkelijk tot die groep horen.