Gaat Scarlett nou elke maand erop zinspelen in de thumbnail dat ze zwanger is??
Ze zegt in de de eerste minuut van de vlog of ze het wel of niet is. Dus je hoeft niet de gehele vlog te kijken om daarachter te komen. Dat vind ik dan wel weer netjes.
Je merkt in de nieuwe vlog gewoon aan alles dat Bonnie echt stress heeft gehad van de reis naar Maastricht. Dat zenuwachtige lachje, dat bevestiging zoeken over die vertraging. Materiaal voor die tijd was waarschijnlijk ook niet bruikbaar.
Lijkt me echt vreselijk om met haar op reis te gaan, vooral omdat ik dingen ook herken, ik ben ook zoān stresskip tijdens reizen
Dat huis zag er op de foto wel echt mooooi uit. En duur verdient zij haar geld met vloggen en muziek maken? Zo vaak vlogt ze niet toch?
Allang allang allang
Allang allang allang
Allang allang allang
Bijzonder creatief hĆØ
Rijk is relatief natuurlijk, maar die wonen ook in een redelijk groot huis centraal in Rotterdam (ok, dat was vroeger misschien goedkoper) en we weten van Bonnie dat ze vroeger met zijn drieƫn vaak op verre reizen zijn geweest met van die organisaties als djoser (Vietnam, India, gingen ook regelmatig naar Turkije).
Toen ze laatst die minima kaartjes kregen voor het songfestival zeiden ze ook dat ze pas heel recent tot de minima-inkomens behoren en zeker niet arm zijn.
Nickās ouders hebben ook heel lang bijgedragen terwijl hij studeerde, dat vind ik ook niet vanzelfsprekend.
Ik denk niet dat ze milionairs zijn hoor maar we weten gewoon niet veel van en bij de dingen die we weten denk ik niet dat ze nou per se zoān andere achtergrond hebben dan andere influencers.
Maar ik snap sowieso heel goed dat ze superblij zijn met dat huis! Ik weet niet of ik er zelf om zou huilen maar ik vind dat helemaal niet raar
Ik vind het dan zo bijzonder dat ze om 'kleineādingen stresst zoals naar maastricht gaan of een stukje rijden met de auto of een hamburger etc.
Maar dat wel al hele grote reizen gemaakt heeft naar de andere kant van de wereld in een andere cultuur etc.
Dan zou je zeggen dat je wel wat gewend bent, of van dat tweede juist meer stress zou krijgen dan ff naar een andere stad gaan.
Of je er nou het geld voor hebt of het een ālogische stapā is of niet, je mag altijd blij zijn of huilen wanneer je dat wilt (of niet wilt maar gewoon gebeurd) vind ik. Vind het een raar dat je iemand met meer privileges dat minder zou āgunnenā of haar reactie daarom minder goed begrijpt. Je mag best trots/blij zijn op het feit dat je iets bereikt en dit delen met mensen. Net als dat je ook mag klagen als het even niet zo goed gaat, in welke omstandigheden of opvoeding of banksaldo dan ook.
Edit: Misschien een beetje in strijd met de post hierboven lees ik nu. Maargoed, ook dat is menselijk denk ik dan maar
Dat huis kon destijds heel goedkoop zijn en als je 1 keer in de 3 jaar een grote reis maakt naar een goedkoop land is dat een stuk goedkoper dan 2 keer per jaar op vakantie naar een Europees land.
We kunnen allebei niet in iemands portemonnee kijken, maar bij sommige mensen vind ik het veel duidelijker dat ze uit een goed milieu komen.
Ja ziet er prachtig uit!
Dat vragen veel mensen zich af, ze heeft ook laatst een teringdure Hermes tas gekocht. ZO veel verdien je ook weer niet met vloggen of verkijk ik me daar gewoon gigantisch op. Ze heeft wel redelijk vaak samenwerkingen. Er zijn ook Mensen die zeggen dat ze fake designer spullen draagt.
Ja ik dacht al, de families van Bonnie en Nick zijn niet te vergelijken met Josh, Annic etc.
Trouwens huilen van blijdschap mag toch altijd!? Ik jank al als ik mn vriend zie na een week apart op vakantie te zijn geweest
Ach Bonnie huilt ook als haar pizza niet lekker is dus dan mag ze toch zeker wel huilen als ze een huis heeft gekocht
En ik lees net dat de huizenmarkt deze eeuw nog nooit zo krap is geweest als nu, dus denk dat veruit de meeste mensen, ook met modale inkomens of hoger, nu moeite hebben aan een huis te komen.
Ik heb er niks van gemerkt, je kijkt waarschijnlijk met je āBonnie is een zeikerdā bril op.
Even in spoiler door
Je vult nu echt wel veel in he. Alsof ik ergens heb gezegd dat ik het ze niet gun of dat je niet blij mag zijn als je uit een goed milieu komt of dat je over het algemeen niet blij mag zijn als je een huis koopt. Tuurlijk snap ik dat je vet blij bent. Vind het ook niet fijn dat nu de suggestie wordt gewekt dat ik vind dat je als je welvarend bent niet meer blij mag zijn met wat je hebt.
Het enige dat ik aangeef is dat ik de manier waarop influencers hun huizen aankondigen gewoon iets aparts vindt hebben. Het gaat me dan niet om Bonnie, maar om alle influencers die de afgelopen tijden huizen hebben gekocht. Het hele teasen āwe hebben echt geweldig nieuws voor jouā, de emotie/het huilen, bij Bonnie valt het mee maar vaak het klassieke āoh zo ongelofelijk nooit gedacht dat wij⦠Ik ben er gewoon stil vanā. Je kiest vrij bewust wat je wel en niet deelt en hebt juist als influencer veel regie over hoe je iets vertelt. Ik zou dat, vooral in deze tijd waarin de huizenmarkt onwijs ontoegankelijk is, zelf anders aanpakken, maar ik merk dat ik niet zo goed kan uitleggen wat ik er nou zo raar aan vind omdat alle manieren waarop ik het verwoord een stuk groter worden dan ik het bedoeld had. Ik vind het gewoon iets wrangs hebben.
Ik word er echt boos van en ik wil dit echt heel graag door een strenge taalcheck gooien
Ik heb even terug geluisterd, en ze zegt dat ze op de benedenverdieping de vloer gaan vervangen. In mijn beleving is dat dan de woonkamer, maar bij een bovenwoning kan dat natuurlijk heel goed (net als in hun huidige appartement) de verdieping met de slaapkamers zijn, ik heb niet helemaal goed opgelet dus indd
Ik luister naar zulke muziek maar hier kan ik ook niks van maken hahaha.
Excuus, ik snap je!
We hebben gewoon een ander referentiekader denk ik.
Ik ben wel benieuwd naar het huis, volgens mij is het heel mooi!