Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik heb ze nooit rijk of arm genoemd, maar ik kan me goed voorstellen dat deze dingen met een vrij minimaal inkomen en een zuinig leven wel te doen zijn, vooral met een lage hypotheek. Niet als je onder de armoedegrens zit, dat is een heel ander verhaal omdat het lastig is daar uit te komen, maar je hoeft echt niet uit een goed nest te komen om dit soort dingen te kunnen doen. Belangrijker lijkt me dat ze goed met geld konden omgaan. Ja of ze hadden wel een heel duur huis en zaten in de meest luxe oorden tijdens hun verre reizen, dat kunnen we niet weten.

En ja dan zal het referentiekader heel anders zijn, maar ik heb echt niet het idee dat zij een heel weldadig leven hebben.

Wow heeft hij haar billen betaald? Die waren toch veel eerder al gedaan? En ben ik blind maar kan geen vlogs van selma vinden?

1 like
1 like

Die laatste vlog is ineens in het engels hhaha. Lijkt wel alsof ze dr adem inhoud als ze praat.

2 likes

Is toch ook duidelijk te zien dat daar aan gesleuteld is?

Ze had eerder nog wel fotos op haar insta staan waarbij je zag hoe ze er eerder uit zag maar die zijn nu weg zie ik.

2 likes

Vind dit veel mooier

Hahahaha oh heerlijk dit, wat een triest figuur

Echt niet altijd fan van Boos, maar kan dit wel heel erg waarderen van Tim. Ben verder ook geen fan van cancellen, liever het gesprek aangaan, maar KingAlert mag wat mij betreft liever vandaag dan morgen gecanceld worden. Wat een kneus.

27 likes

:joy::joy:

11 likes

Ik heb gegierd om hoe grappig je dit geschreven hebt.
Nu al zin in zondag. Wat natuurlijk een anti climax word want die man heeft niks joh hahaha.

10 likes

Hahahaha thanks voor deze heerlijke spreekbeurt :ok_hand:t2:

1 like

Hahaha waar was dat toen ook alweer om. Om die Kaj toch.

1 like

Volgens mij staat heel youtube daarop als we die man moeten geloven. Ik denk dat die harde schijven in werkelijkheid gewoon leeg zijn

1 like

Wat ik dus niet snap bij deze man - dat hij ĂŒberhaupt nog op YouTube kan zitten?! Hij heeft zoveel rare dingen gezegd in video’s en hij gaat maar niet weg. Er zijn YouTubers om minder gestopt.

9 likes

Ik kan geen racistische dingen doen want ik ben opgegroeid in een multiculturele omgeving jezusssss

42 likes

Ik ben met veel verschillende culturen opgegroeid. Zo haalden we thuis regelmatig afhaalchinees, bestelden we pizza’s en gingen we naar de McDonald’s. Verder zat er een kindje van buitenlandse komaf in mijn klas en iemand die was geadopteerd. Oh, en we gingen op vakantie naar verre oorden en daarmee steunden we de lokale bevolking en soms gooide ik een gulden in de gleuf van een collectebus. Sorry, sorry ik wilde niemand kwetsen.

46 likes

Je kan me weg dragen echt.

42 likes

Kunnen we Paul zijn kanaal niet flaggen?

1 like

Mag ik je over de drempel dragen en dat jij dan wat vogue-bewegingen maakt?

3 likes