Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Hahahaha dit dacht ik dus ook. Haha.

4 likes

Die vloer is een van de dingen die het huis zo mooi maakt, als je daar goedkope kliklaminaat inlegt van de kwantum (want ik verwacht niet dat ze een hele nieuwe echte houten vloer kopen) is dat zo zonde. Je kunt hem toch een beetje opschuren en opnieuw in de pak/beits zetten. :woman_shrugging:

13 likes

Je kunt aan de hand van deze foto toch niet zien wat de status van de vloer is? :roll_eyes: Bonnie en Nick zullen wel weten wat ze doen.

14 likes

Heerlijk dat gekraak als ik hier door het huis loop :heart:

14 likes

Ikzelf kan verschillende interieurstijlen mooi vinden ook afhankelijk van wat bij het huis past, een strak nieuwbouwhuis zou ik anders inrichten dan zo’n jaren ‘30 huis, misschien hebben zij dat ook wel. Ben ook wel benieuwd!

2 likes

Misschien kunnen ze zich aanmelden voor vt wonen weer verliefd op je huis :joy:

3 likes

WIllemijn beschrijft soloseks als jezelf helemaal wassen en top tot teen scheren, een me-time momentje. Dit is toch geen seks met jezelf?

2 likes

Ik snap hier eigenlijk helemaal niks van en ik vind die video te lang. Heeft iemand een samenvatting?

Zo beschrijft ze het onder andere, niet exclusief. En dat kan er zeker bij horen ja.

Ja als je ermee begint, maar ik had verwacht dat ze dan zou zeggen dan ga ik mastuberen of een seksspeeltje gebruiken. Maar dat douchen en scheren ziet ze dus als solo-seks. Of ik heb haar verkeerd begrepen. En Martine ziet sensueel in haar woonkamer dansen als solo-seks, dat kan natuurlijk maar ik wist niet dat dit een begrip was.

1 like

Ik kreeg al een ongemakkelijk idee van die sensuele dans filmpjes, ik snap nu waarom :sweat_smile:

18 likes

Ik denk eerder veel kringloop / zelf maken en dan af en toe sparen voor iets duur en dan in vlogs daar vaak iets over kwijt willen (blabla duur blabla bedrag nog nodig blabla). En hooguit enkele dingen die SPON zijn. Zou solosex nog fijner zijn met een krakende houten vloer in een jaren 30 woning?

2 likes

Ik vind scheren altijd een hels karwei, kan me niet voorstellen dat je dat ziet als solo-seks :joy:

72 likes

Hahaha same.

1 like

Hahah ik dacht dat ik de enige was, haat aan scheren

Ik heb me suf gezocht op Funda maar kan het in die wijken iig niet vinden :sweat_smile:

5 likes

Of als je weer wondjes hebt op je benen en met pleisters mag plakken. Als ik 1 wens heb is het wel om vanaf mijn wimpers tot beneden helemaal haarloos te zijn.

7 likes

Ik ken echt helemaal niemand die scheren wèl leuk vindt? :thinking:

1 like

Vrouwen in Gilette reclames die hun al haarloze benen scheren.

48 likes