Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik heb ook nooit wondjes en ook niet zoveel haargroei gelukkig, maar ik vind scheren gewoon zo zonde van mn tijd en vervelend klusje. Vooral benen scheren. Dan heb ik soms wel wondjes omdat ik het mes er te snel overheen rag. Juist omdat ik er geen zin in heb en het zsm klaar wil hebben.

2 likes

Misschien koopt ze wel nieuwe meubels en doet ze er dan van die plastic hoezen omheen zodat ze mooi blijven

13 likes

60 likes

:joy:

Volgens mij gaan ze dat ook doen! In een insta story vroeg ze of mensen ervaring hadden met een bepaalde lak

1 like

waarom zou je dat doen?

2 likes

Van alle topics lijkt me dit een van de meest ongeschikte

139 likes

lol ik las dit met een Nielson stem

20 likes

Ja zeker even met die aansteker over de nagellak! Lijkt me echt een top idee

20 likes

je kan ook kortere veters kopen

1 like

Oh gelukkig :joy: en zolang het niet over de baby van mascha gaat vind ik alles goed

9 likes

Ahhh heeft iemand die baby van mas al gezien?? Zo lieffffff

9 likes

Ach, zijn hier wel wat gewend :grin:

1 like

Omgg noooo

De dior sneakers die JoseeOlee heeft gekocht… zijn… 900 euro :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

Omg mensen ik dacht ook dat Inge Marieke een forumgrap was (wat @Infidel zei) maar nu bekijk ik haar insta en ik ken haar vriend gewoon. mind = blown, had echt niet door dat zijn vriendin de Inge Marieke is waar het hier steeds over gaat :exploding_head:

54 likes

Ik vind die video van Wil en Tien eigenlijk wel leuk en goed. Ja het is een beetje giechelig, maar als ze zich er zo over voelen mag dat er ook zijn toch.

2 likes

Was Inge Marikie niet diegene die zelf hier haar videos kwam promoten maar dan anoniem. Zo van ooh ik vind haar videos zoo leuk.
Dat maakt het extra hilarisch als mensen denken dat ze een forum grap was.

6 likes

Laura Brijde had jarenlang een samenwerking met body&fit en was altijd mega enthousiast over alle eiwitpoeders/pindakaas/repen/gelletjes (Omg the best product). Nou is die samenwerking een half jaar geleden afgelopen en pardoes is ze overgestapt op een nieuwe spondeal met een ander proteine shake merk wat ineens fantastisch is. Ik snap dat het influencerschap zo werkt maar vind het toch zo gek hoe je jarenlang blijkbaar een product zo geweldig kan vinden maar zodra je er niks meer aan verdient je het nooit meer koopt :sweat_smile:

5 likes

Ik heb door haar echt honderden euros aan B&F uitgegeven. Wel met korting hahah. Ben benieuwd waarom B&F haar plots zo dumpen? Vond het heeel sneu toen. Ze was er echt verbaasd over leek het zo onverwacht.

1 like