Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Huh, maar jouw mening over ‘lelijke mannen’ en ‘mooie vrouwen’ deelt niet iedereen toch? Ik volg even niet waarom die mannen fysiek niet aantrekkelijk zijn en de vrouwen wel? :sweat_smile:

4 likes

Maar misschien hebben die vrouwen wel meer status en geld dan die ‘fysiek niet aantrekkelijke mannen’.

1 like

Maar vind je het dan stom dat die knappe vrouwen op de sociale status van hun lelijke partners zijn gevallen, of dat die lelijke mannen op het uiterlijk van hun knappe partners?

Ik geloof dat iedereen toch wel verschillende dingen doorslaggevend vindt in de zoektocht naar een eventuele partner, en ik kan me voorstellen dat als je leefstijl anders is dan de norm (omdat je veel meer geld verdient, bekend bent…) dat toch wel mee kan spelen in wie je het liefst naast je hebt.

1 like

Ik denk dat geld dat charisma krijgt, omdat veel geld hebben wordt gezien als succesvol. Succesvolle mensen staan op een bepaalde manier in het leven die erg aantrekkelijk is. Op een soort positieve wijze, dat alles mogelijk is.

En andere mensen vinden een partner met geld gewoon lekker makkelijk om te kunnen shoppen

2 likes

Deze discussie doet me denken aan de duquesa de Alba, iedereen die zich vakanties heeft vermaakt met de Franse roddelbladen kan zich deze dame waarschijnlijk wel herinneren. Een van de vermogendste vrouwen van Spanje (als je de bladen mag geloven).

3 likes

Hallo vind de nieuwe vriend van Monica juist heel leuk uitzien. Heel ander type dan de ex maar gewoon een knappe jonge man die netjes gekleed voor de dag komt.

47 likes

Hahaha, vind zulke random video’s echt top content. Nogmaals het bewijs dat katten gewoon evil zijn als ze zogenaamd ‘per ongeluk’ dingen omstoten :joy::unamused:

28 likes

Wilde dit ook zeggen. Zou er zo op kunnen vallen!

2 likes

Jaa he alleen niet zo flashy !

Ik vind Nick van Bonnie zo grappig in de nieuwe video :rofl:

2 likes

Pfff ik kijk die video van Jessie maar ik sta elke keer weer versteld van hoe maakbaar alles is. Bizar. Ze zegt: make me as skinny as possible but with the biggest butt. En dan zeggen ze iets van dat ze zelf moet aanwijzen waar ze een bepaalde behandeling wil ofzo, en dan zegt ze hier en hier en die dokter voelt even, tekent meteen lijnen op haar lichaam en dan is het geregeld ofzo? Echt ver van mijn bed show.

8 likes

Love it toen Nick zei dat hij dacht dat de huidige bewoners het schoenenrek in de auto hadden verstopt. En de stofzuiger.

18 likes

Ik moet denken aan Trump en Melania.

2 likes

Die van kingalert komt vandaag niet haha.

Wat een leuke vlog van Bonnie en Nick, hun blijheid is echt leuk om te zien. Interessant ook om te zien hoe dat allemaal in z’n werk gaat en handige tips, ga zeker deze video terugkijken als ik over 43 jaar een garagebox kan kopen (heh :clown_face::cry:)

6 likes

Dit waren echt precies mijn gedachten, maarja Jessie is natuurlijk te druk bezig met zichzelf filmen dus geen tijd voor navigatie.

Hij wil perse een identieke kopie worden van die vriend van ze. Beetje vreemd maargoed, hij moet doen wat ie wil.

Heeft ie dat gezegd? Die vriend van Marlinde?

1 like

Ik moet zeggen dat ik geld/macht/status juist eerder onaantrekkelijk vind zo op de eerste (paar) indruk(ken). :laughing:

8 likes

Zodat hij nog meer kan twinnen met die jongen die mee was naar maastricht zeker :woman_facepalming:

@Juuldie even zo want ik wil niet dubbelposten, maar ik vind het heel stoer dat je zegt dat zijn geld toen aantrekkelijk voor je was. Bij genoeg mensen speelt dit (onbewust/stiekem) mee in sommige gevallen, maar die zullen dat nooit toegeven

1 like

Nou ik overdrijf het n beetje, hij heeft het niet zo gezegd maar het wordt wel geimpliceerd. Ze gingen in de vorige vlog ook dezelfde kleren passen, ze hadden dezelfde rugtas en toen zei Bonnie zoiets van ‘Als je nou je snor laat staan dan…’ :joy:

1 like