Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Nou, ik vind zo’n puntig snorretje niet zo standaard. En dat verven (van Nick) vind ik ook geen groot succes. Maar goed, het is niet mijn hoofd/vriend. Hij heeft verder wel een goede volle bos haar geloof ik.

Ja eens. Denk dat dit ook wel het geval is bij fe datebusiness rondom Nederlandse mannen van middelbare leeftijd en jongere vrouwen uit Oekraïne/Thailand/Filipijnen etc.

Ik vond de nieuwe video van Bonnie heel leuk. Interessant om heel dat proces zo te zien!
Maar op een maand ongeveer (van bieding tot sleutel) is alles al in orde? Ik kan mij dat niet voorstellen. Hier in België duurt dat altijd allemaal minstens 3 tot max 4 maand. Echt bizar snel! Ik zou echt stressen om alles zo snel te regelen (huuropzeg bv). Zo’n aankoopmakelaar lijkt mij ook super handig.

Ik kijk uit naar de empty house tour!

3 likes

Meestal spreek je wel een latere datum af om over te gaan naar het nieuwe huis. Maar verder duurt het hele proces max 6 weken over het algemeen

1 like

6 weken? Wow ik ben echt verbaasd. Wij hadden een vrij standaard situatie qua hypotheek etc. maar de lening alleen duurde al 3/4 weken, maar dan bij de notaris duurde alles zo lang. Ik kreeg echt de indruk dat die alles via de post ontvingen en dan lag dat daar maar ergens op een bureau te wachten op een grote stapel. :sweat_smile: Pas na 2 maand zei de notaris ook: Ah hebben jullie ‘de vragenlijst’ al ingevuld? Euhm welke vragenlijst :upside_down_face: echt zo de typische bureaucratie.

Stresserend dat het zo snel gaat, maar ook super leuk natuurlijk

1 like

Josh V koopt weer wat om het volgend jaar in haar collectie uit te brengen.
Nu die Dior sneakers waarover ze zelfs in haar vlog al vraagt of ze zoiets moet gaan ontwerpen (lees: kopiëren)

5 likes

Net de video van Bonnie gezien en ik ben zo blij voor ze!! Ben zo benieuwd hoe ze het in gaan richten en om het hele proces te zien enzo, ik zou ook echt janken van blijdschap hahaha

2 likes

Vind het ook echt heel goed dat ze dit laat zien, hoe het allemaal een beetje in elkaar zit. Als ik dit een paar jaar terug had gezien was ik er misschien een stuk beter mee omgegaan met wat op mij af kwam. Bij ons heeft het redelijk lang geduurd omdat de hypotheek verstrekker twee keer heeft verlengd, we lagen redelijk onder op de stapel en ze hadden enorme achterstand. Ook nog feestdagen er tussen bleh. We hadden gelukkig wel een financieel adviseur die het allemaal regelde, maar pfoe. al die stof over hypotheken en alles. Het is geen pak melk wat je koopt haha. Daarna hebben we ook nog een paar weken/ of twee maanden moeten wachten tot we de sleutel kregen.

1 like

Oh haha ik zie dat jij net voor mij hetzelfde had gezegd, maar ik dacht het ook hoor. Ik volg niet alle vlogs (meer), maar volgens komt dit elke keer aan de orde als ze die jongen zien.

Ik kijk nu Jessies video en toen die dokter allemaal strepen zetten dacht ik ziet die dokter wel waar die strepen zitten door al dje tattoos haha. Vind het opzich wel een interesante video. Omdat het vooral iets is wat ik nooit zou doen maar vind het wel interesany om te zien hoe dat allemaal gaat

6 likes

Ok, dit filmpje van Rianne Meijer vond ik wel hilarisch:

9 likes

Hij werkt daar en ze zijn “bff’s”. Volgens mij krijgt hij betaald als hij mensen begeleidt vanaf Schiphol naar dat hotel en er de hele tijd bij is als ‘mental support’ ofzo. Maar denk ook dat hij betaald krijgt als hij jou een operatie aan praat en je dat dat daar laat doen. Zo van dat jij zegt dat je best wel je boobs wil laten doen en hij dan roept “ik weet wel een kliniek kom we gaan naar Turkije!!!”

4 likes

Ze heeft een paar sfeerbeelden gefilmd waar je amper iets op ziet. Geen persoonlijke dingen in ieder geval, geen foto’s, geen mensen, geen adres. Wat vind je daar niet chill aan dan?

16 likes

Niemand weet toch dat dat jouw huis is?

Wat is die video van Bonnie een verademing naast die huizenjacht video van Aimee :joy:

12 likes

Ik ging door sit filmpje op die insta kijken en dacht in een story dat ze met Negin Mirsalehi op vakantie was. Maar dit is dus iemand anders:

Isaya elais

Negin

Huh? Zij lijken toch precies op elkaar? Dit is echt wat instagram surgery creëert joh. Bi-zar!

1 like

Maar hoe weet je zeker dat het zonder toestemming zou zijn? Dat wordt toch nergens gezegd? Misschien is het wel met toestemming gefilmd…

Jaaa zij lijkt echt een kopie van Negin!

Wie zegt dat die vlogbeelden zonder toestemming gefilmd zijn?

1 like

Ik vond het echt een leuke video van Bonnie, zo leuk ook hoe blij ze zijn!