Inderdaad een hele leuke video! Ik heb echt zin in de verhuisvlogs.
Ja ik ben benieuwd hoe ze alles gaan aanpakken! Ze hebben best veel spullen denk ik. Alles zelf verhuizen of verhuisfirma voor grotere meubels. Gaan ze zelf veel klussen of uitbesteden. Heb er zin in! Is echt een boost voor haar kanaal denk ik.
Dat is echt fucked up als dat zo is.
Ik kijk de video van Bonnie en ga stuk om dat stuk dat ze een speciale berging voor dr kerst spullen wilt.
Jessie zegt regelmatig dat ze bodydysmorfia (?) heeft. Dat is wel een ziektebeeld dat niet zomaar met steeds meer ingrepen verdwijnt.
Groepsreizen
Hij doet net of hij omkomt in de aanvragen, maar dan had hij zo’n post helemaal niet hoeven uploaden, dus geloof ik niks van dan er honderden mensen inneens zon trip willen doen
Wat ben je liever?
- Surgery buddy voor deze Instanbul cosmetische praktijken.
- Floor Angel bij het Noosheum
0 stemmers
Ik vind dit echt een beetje eng. Dat dit op deze manier gestimuleerd wordt. Ik kan het niet zo goed uitleggen. Maar krijg er een naar gevoel van.
*niet de ingrepen an sich hè. You do you.
Blijf het zoooo zonde vinden hoe erg zij haar gezicht heeft verbouwd.
Vond haar eerst juist heel erg mooi.

Huh maar monica heeft toch zelf ook geld genoeg? En haar vriend is toch 70
Ik kan dat altijd zo slecht zien. Of ik ben gewoon naïef, dat ik denk: ze is gewoon wat ‘babyvet’ kwijt en contourt haar neus.
Ik zie ook alleen een andere neus. Weet wel dat dr boobs gedaan zijn.
Ze had er volgens mij ook een filmpje over gemaakt.
Haar neus/lippen etc
Waarom zou je dat soort operaties in Turkije doen. Ja goedkoper, maar ik verwacht niet dat het perse goed gedaan wordt daar.
Volgens mij zijn ze in Turkije erg kundig en reizen mensen er juist voor naar toe, net zoals Brazilië en Zuid-Korea!
Dat was ook de bedoeling
De video niet gezien maar vind adhv de foto inderdaad dat het zonde is! Het sprekende unieke van haar gezicht is weg en nu heeft ze meer zo’n ‘zogenaamd perfect’ instagram gezicht. Vind het er minder sympathiek en eigen uitzien.
Ik hoop ergens dat de trend van cosmetische chirurgie stopt. Deels omdat ik het schadelijk vind, en deels omdat het de standaard norm (kom niet op het woord) steeds hoger legt voor vrouwen. Ik betrap me er zelf ook wel eens op dat ik in de spiegel kijk en ga bedenken wat ik allemaal zou veranderen om knapper te worden. Ineens wordt dat steeds meer maakbaar terwijl ik juist acceptatie van je eigen unieke gezonde lichaam of gezicht iets veel mooiers vind.