Hmmmmm nu wordt het wel heel poser ja
Wow:
Kan natuurlijk zijn dat de persoon in de story iemand is die ze kent?
Die man op links (met een dieprood mondkapje) staat ook op haar Instagram foto. Misschien zijn ze bekenden, of stonden ze in ieder geval gedurende het protest bij elkaar? Dan vind ik het niet vreemd dat borden worden uitgewisseld.
Wtf, heeft ze dit geshopt dan? Of diegenes bord even geleend voor de foto?
Op haar bord staat wel nog āmatterā - misschien hebben ze er achteraf āblack lives matterā op gezet? Maar dat ze niet vies is van wat Photoshop weten we natuurlijk wel al langerā¦
Oh ja goed gezien!
Hahaha ik had gevraagd of ze het bord even voor de foto had geleend. #deleted
Hahaha ik heb de vraag nogmaals geplaatst, in hoofdletters, zou niet willen dat ze m over het hoofd ziet.
#blocked
Bij mij staat dat bericht er nog.
Ah ik ben geblocked. Volgens mij heb ik op you gereageerd @Daytona dat ik het met jou eens ben. En dat die foto alleen draaide om haar en dat ze met het verwijderen van kritiek juist laat zien dat ze gewoon een leuke selfie wou posten voor de likes.
zo, even aangepast
Vanaf nu gaat elke domme influencer in mn insta stories. Met kritiek erbij zodat mensen het gewoon 24 uur kunnen lezen zonder het verwijderd word. Klaar met deze nonsens. Zeker als het over zon heftig onderwerp gaat.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. In eerste instantie, zonder hier te hebben gelezen, dacht ik: you go gurl. Heb geen een andere fasjunnn instagrammer influencer dit nog zien doen. Ze posts al heeel veel hierover op haar platform wat ik al heel goed vind en staat daar ook daadwerkelijk vandaag.
Maar ik snap jullie punt wel. Dat ze misschien op die foto staat te poseren ja. Maar ik denk dan ook; elk beetje helpt mee, zij heeft ook weer duizenden followers die hopelijk de boodschap ook enigszins meekrijgen.
Ik zag net ook een foto van een vrouw met een Nike mondkapje, is dat dan hetzelfde? Of zeg je dit vanwege de achtergrond van Chanel?
Het is minder geposeerd en minder kijk mij eens goed zijn. Alsnog niet helemaal oke omdat de foto om haar draait en niet om het doel.
Het spijt me, maar dit snap ik toch echt niet. Deze foto is in mijn ogen net zo geposeerd.
Heh?
Omg stel je voor dat ze toevallig even de Bijenkorf uit kwam ofzo en maar ff een fotootje wilde for the gram nu ze er toch was.
OkƩ nu ga ik wel heel erg van het slechtste uit, misschien te onaardig van mezelf.
Edit: ik denk natuurlijk niet echt dat dit is gebeurd, ze zal daar natuurlijk al geweest zijn. maar dan hoef je toch geen bord te lenen om geposeerde een foto van jezelf te maken voor je instagram. maak dan gewoon een foto van de omgeving, de boodschap komt dan ook over en dat is waar het om gaat, niet de fotoshoot voor insta
Jaa snap wat je bedoelt. Maar ik bedoelde meer met poseren dat Noor net doet alsof ze daar heel hard Black live matters staat te schreeuwen en helemaal mee loopt en doet. Terwijl het wss meer ging van " Mag ik jouw bord lenen" en dan na 10 fotos āNee maak er nog eens een paarā en dan helemaal bewerken wss. Terwijl die suus gewoon even een foto maakt en post. Ook niet goed hoor maar toch net iets anders.
Deze foto heeft ze uit haar stories verwijderd. Dat zegt ook wel genoeg.