Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik interpreteer haar post alsof ze de oplossing van het probleem bij zichzelf en binnen haar eigen omgeving zoekt en niet bij de mensen om haar heen. Je kan een ander niet veranderen (of je dat nou lief of agressief doet), dus moet je goed bedenken wat je zelf wilt doen. Volgens haar begint dat bij relaties.

Om het dan even terug te trekken naar Noor: ik zou haar met die redenering in het achterhoofd eerder ontvolgen (dus je omgeving veranderen), dan haar in de comments erop te wijzen dat… (het spelen op het individu).

Vandaar dat ik juist dat laatste stukje quotete, want we kunnen blijven ‘blamen, shamen en finger pointen’, maar zij heeft geleerd dat ‘real power (does not come) from forcing people to bend to our will, but from living our truth and allowing that to ripple out’.

Waarschijnlijk was het te onsamenhangend en had ik bovenstaand stukje meteen moeten toevoegen.

Noor heeft de foto verwijderd. Zou mooi zijn als ze een nieuwe foto upload van hoeveel mensen er op de Dam stonden met tekst en uitleg over waarom het zo belangrijk is je uit te spreken over dit onderwerp.

7 likes

Nee dat heb ik ook niet voorbij zien komen en zat net nog door de hele comment sectie te scrollen vlak voordat het werd verwijderd.

En bijna alle comments gingen zo ver ik zag juist wel over deze dag en over wat (nu) belangrijk is. Ook wat comments waar nog best wat rake punten in stonden vond ik. (En genoeg onzinnige comments maar niks over haar kinderen).

2 likes

Ik vind het onzin om iemand te ontvolgen en niks te zeggen. Want zeker bij zon influencer bereik je daar niks mee. Met 1 reactie kan je al een zaadje planten. Het is dan aan haar hoe ze dr mee om gaat. Willemijn ging er super goed mee om en vroeg wat ze beter kon doen.
Ik vind iemand die dingen post over racisme maar vervolgens kritiek verwijderd een fake ass bitch.

14 likes

Die gaat het dus echt nooit snappen.

1 like

Ik heb haar dat gestuurd. Het erge aan deze foto is dat ze dit gewoon behandeld heeft als een normale post.
Positie nemen
Kijken of het licht goed was
Vragen of hij nog een foto kan nemen want eeeww ben zo lelijk.
Foto bewerken: filter en Photoshop to The rescue

10 likes

Echt white tears dit

3 likes

“Hope your happy now”

Boo freaking hoo ignorant wijf. Sorry hoor maar als je nog niet twijfelde aan haar intenties doe je dat nu toch wel. Echt bijzonder hoe je zo butthurt kunt reageren en dit om jezelf wil laten draaien, kan daar echt niet tegen.

8 likes

For some reason vind ik het altijd zo leuk als anderstaligen Nederlands praten. Leuke random recommendation gehad van YouTube.

Gesprek met haar moeder na één week Nederlands stampen, echt goed!

32 likes

Hee die heb ik ook gekeken. En toen kreeg ik aanbevelingen van haar trip naar NL en toen zag ik dat ze familie is van leerlingen van mij. Heel gek om te zien haha.

10 likes

Ik moet de vlog van Monica nog kijken maar moet nu al lachen. Vorige week nog helemaal volproppen met vlees en kaas en nu ineens ‘VEGAN LIFESTYLE’ als titel lol. Typisch Monica weer

14 likes

Wajo ik hoor nu op Radio 538 Giel van StukTV bekend maken dat ie gister vader is geworden

18 likes

Ik vind dit zó knap. Ik kan na 1 jaar (niet zo intensief) een taal leren alleen dingen zeggen als ‘De mier zit in de suiker.’

21 likes

Zou dat niet gewoon voor een video zijn?

Het kan toch dat mensen dat via DM gedaan hebben?

Pfff dat mensen dit leuk blijven vinden. :woman_facepalming:t3:

2 likes

Ik vind haar sowieso heel leuk en vind het echt jammer dat studytube nog niet zo’n ding was toen ik op de middelbare school zat hahaha

5 likes

Lijkt me niet haha

8 likes

Wie is zijn vriendin eigenlijk? Of is zij niet online bekend / in de spotlights?

Nee volgens mij niet