QOJ doet lekker mee met de zwarte foto plaatsen op IG en dan heeft ze de optie voor comments uitgezet
Woow haha ben echt fan van Jade en vond het al zo’n raar concept maar is echt heftig als je meer googlet
Ja haha die post ik dus net. Ik wilde niet specifiek Noor noemen want er zullen vast andere mensen zijn die ook zo zijn.
Ik vind het idee van die uni ook echt fantastisch. Zo’n internationale ervaring, heel breed qua onderwerpen en extracurriculars. Ik zou er ook zo voor kunnen gevallen zijn. Ze deelt er wel veel over, maar het blijft tegelijkertijd toch nog een beetje vaag en abstract voor me. Ik ben heel benieuwd hoe dat verder gaat.
Maar het blijft wel belachelijk duur voor iets dat in feite gewoon online lessen zijn, je moet alsnog extra betalen voor de hele ervaring er rond.
Ik word hier echt zo ontzettend boos van, hoe kun je dit vergelijken.
Is weer eens wat anders dan “rellen” zoals de media het anders graag noemt.
Hahahahah staking Het is eigenlijk totaal niet grappig hoe zij zo denkt maar ik moet wel ff hardop lachen om het woord staking
Wat wil ze hier eigenlijk mee zeggen?
Lerarenstaking=leraren stoppen met les geven
Racismestaking=(deze) mensen stoppen met racistisch zijn
?
The gift that keeps on giving
Dat ze te dom om te poepen is?
WTF
Graag gedaan! Echt een verademing in joetoepland
Helemaal eens! Kijk haar vlogs ook sinds de lockdown en vind het weer als vanouds leuk (ben bijna zure kantoortrutten vergeten)
Staking op een nationale feestdag nog wel hahaha
Ik snap echt niet dat zulke figuren een contract bij Talpa krijgen. Toch niet ook voor roddelpraat mag ik hopen?
John de Mol is ook degene die een contract opstelde dat Patty Brard ontslagen zou worden als ze te dik werd. Denk dat je niet te veel van deze man moet verwachten.
Haar dochter (weet niet meer welke van de 2) leest mee, zij zelf niet.
Maar verder is ze totaal niet racistisch. Ze heeft zelfs donkere buren en die zijn heel aardig. En die vieren ook gewoon sinterklaas MET zwarte piet hoor.
(Dit heeft ze niet gezegd maar vind ik haar wel t type voor)